Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten järjestää helvetillinen viikko pettävälle miehelle

Vierailija
30.06.2016 |

Mies on pettänyt 20 vuotisen avioliiton aikana useamman kerran. On käyty pitkät terapiat ym ja luvannut olla uskollinen. Nyt sain todisteita, että on taas suhde. Ollut minulle aivan hirveä ja vittumainen yli puolen vuoden ajan. Nyt haluan järjestää miehelle kiitokseksi helvetin viikon. En siis halua vielä kertoa, että tiedän. Kertokaa hyviä vuorosanoja ym millä hiilostaa miestä ja testailla hänen synnintuntoansa ilman että paljastan, että tiedän pettämistä. Juu ja vaihtoon lähtee tuo mies ilman muuta. Nyt on saanut riittävästi mahdollisuuksia ja on suoraa sanottuna sairas.

Kommentit (158)

Vierailija
61/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut taisivat jo sanoakin, että parasta on kun alat kanavoimaan voimavarojasi uuteen elämään etkä kostoon (ex)miehellesi. Negatiivisten tunteiden johdattamana toimiminen ei ole ihan viisasta. Osta pari viimeisintä Alibia ja lue mihin ne voivat pahimmillaan johtaa. Sinä olet miehesi yläpuolella etkä alennu hänen tasolleen missään suhteessa.

Ja muille miehille sanon, että siistikää kieltänne ja kohdelkaa läheisiänne siten kuten tahtoisitte kohdeltavan itseänne.

M38

Vierailija
62/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko nyt siis kerryttää Visa-laskua ja nostaa käteistä minkä kehtaan? Tehdäänkö osituksessa niin, että asunnon myyntitulosta vähennetään yhteiset ja molempien velat? Minulla kun ei yleensä ole pahemmin Visa-laskua ja miehellä on vaikka kuinka (kuulunee sairauteen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori ohis, mutta mitä tarkalleen ottaen tarkoittaa tuo täälläkin käytetty sana lassukka?

T. Palstaa selannut mut terminologiaa tuntematon

Kai sä muistat miten yläasteella oltiin koviksia, homoteltiin, ja "ne" oli ällöjä?

Samanlaista koulukiusaamismeininkiä, yhtä sanaa argumenttinaan hokevia tyhjäpäitä.

Lassukka  vapaasti käännettynä = mies joka ei nosta naista ansiottomalle jalustalle ja hypi naisen oikkujen ja pillin mukaan. 

Vierailija
64/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko nyt siis kerryttää Visa-laskua ja nostaa käteistä minkä kehtaan? Tehdäänkö osituksessa niin, että asunnon myyntitulosta vähennetään yhteiset ja molempien velat? Minulla kun ei yleensä ole pahemmin Visa-laskua ja miehellä on vaikka kuinka (kuulunee sairauteen).

Järkkää ihmeessä itsesi rikollisella toiminnalla kuseen. Oletko kuinka vajaa? Aika vajaa ilmeisesti, kun sinä ja miehesi petätte vuorotellen, ja silti leikit uhria.

Vierailija
65/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori ohis, mutta mitä tarkalleen ottaen tarkoittaa tuo täälläkin käytetty sana lassukka?

Kai sä muistat miten yläasteella oltiin koviksia, homoteltiin, ja "ne" oli ällöjä?

Samanlaista koulukiusaamismeininkiä, yhtä sanaa argumenttinaan hokevia tyhjäpäitä.

Lassukka  vapaasti käännettynä = mies joka ei nosta naista ansiottomalle jalustalle ja hypi naisen oikkujen ja pillin mukaan. 

Hahaa:D käykääpä naiset netissä tutustumassa näiden luusereiden alfailuihin. Katkeria poikamiehiä koko sakki

Vierailija
66/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä lassu kuvittelet olevasi kenenkään naisen kanssa tekemisissä vetämällä jotain teatteria? Esitätkö mahtavaa urosta lopun ikääsi vaikka haluaisit vain olla oma itsesi??

Vierailija
67/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tuhlaa miehen rahoja vaan ala säästämään niitä jemmaan. Siis ei pankkitilille tms vaan ihan piiloon.

Realisoi omaisuutta ja sano että tuhlasit rahat.

Säästä salassa kaikki irtoava raha.

Osta lapsille kaikkea kivaa miehen rahoilla, mitä et saa itsellesi (jasitä kautta lapsillesi tulevaisuudessa) otettua.

Tarvitset eron jälkeen rahaa. Ja silloin hemmotteluhoidot yms tuntuu paremmalle kuin nyt.

Tarvitset rahaa ihan jokapäiväisessä arjessa.

Kosta ei tehoa muuten näihin paatuneisiin pettäjiin.

Ja älä ikinä kerro, että olet jemmannut rahaa. Kenellekään missään vaiheessa.

Niinpä. Riippuu tietysti miehestä, mikä on ns herkkä paikka. Omallani se oli raha, mikään muu ei miestä kiinnostanut. Erotessamme vuosien liitosta mies jopa vinkui, että euron arvoiset maustepurkit ovat hänen (olin ostanut kaikki ruoat jo vuosia, myös mausteet), jokaikinen keittiön vispilä piti tutkia kumman oli ja mies sujuvasti valehteli että minunkin välineeni olivat hänen. Jouduin oikeasti piilottamaan omia tavaroitani ettei mies olisi vienyt niitä, löysin hänen muuttolaatikoistaan omiakin tavaroitani useampia. Kyllä varmasti otti päähän kun avasin maustepurkit ja kaadoin mausteet viemäriin ja totesin että pidä purkkisi.

Vierailija
68/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy tavarat

Vierailija
69/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henry laasanen on sankari joka suoraan kopioi viisautensa sivustoilta kuten Return Of The Kings. Sovinismia, naiset antaa persettä rikkaimmalle, röykeimmälle "alfalle," naista tulee kohdella alistavasti jotta tätä alfateatteria saadaan pidettyä yllä, jne.

Lassukat = laasosen häntäkärpäset

Jep. 95% suomalaisista miehistä ei edes tiedä kuka Laasanen on, mutta palstamammoille hän on jo kulttihenkilö, jolla on "seuraajia" ja oppipoikia ympäri maailman. Pikkuisenko palstamammoilla on harhoja ja liikaa aikaa?

Kuinkas siellä on viimeksi pyllistelty? Uuni ja kylppäri kiiltää. Tuskin.

Vierailija
70/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös_petetty kirjoitti:

Olet selvästi syvästi HYVIN SYVÄSTI loukattu miehesi taholta. Sinun on turha uskotella meille ja eteenkin ITSELLESI että olet asiasta päässyt yli ja vain "surullinen".

Postauksesi otsake jo kertoo, että olet raivoissasi. Miehesi on mielestäsi nilkki, joka on käyttänyt sinua hyväkseen ja polkenut rakkautesi täysin tunteettomasti lokaan.  Haluat kostaa. Haluat osoittaa miehellesi, että osaat sittenkin olla jotain sellaista mistä hän ei tiedä. Haluaisit hänen kärsivän, kuten sinä olet kärsinyt hänen vuokseen. Sisimmässäsi toivot, että hän nostaisi sinut arvoasteikossa ylimmäksi ja että hän huomaisi, kuinka hieno ihminen olet. Siispä:

Paras tapa kostaa on olla niin viehättävä, kiltti, tehokas, rakastettava ja ihana kuin vain ikinä voit olla!

Jos nyt alat narttuilemaan ajattelee hän jälkeenpäin, että hyvä kun pääsin siitä luuskasta lopullisesti eroon!

Usko minua! Olen toiminut juuri näin JA SE TOIMII!!!! Ex-mieheni meni avioeromme syyn kanssa naimisiin (ja jatkoi pettämistä.... myös tietysti minun kanssani ;-), josta uusi rouva on eniten ollut raivoissaan, vaikka mies teki toiselle naiselle lapsenkin ja maksoi 21 vuotta elarit)

Mies ITKI minulle tuttavamme häissä, että hän joutaa helvettiin koska kohteli minua niin huonosti ja että on jo rangaistuksenkin saanut kun ei ole enää seissyt moneen vuoteen kunnolla. Ja että runkatessa ajattelee AINA MINUA, että saa lastin lentämään. Ja että se on ollut hänen ainoa seksielämänsä jo monta vuotta. Sanoin, että tiedäthän varmaan että jos tekisin näin ja näin, niin sinulla kyllä seisoisi vaikka koko yön (eturauhasen hellä hieronta suihinottaessa vink-vink). Hän siitä innostuneena ehdotteli yhteistä päiväkahvihetkeä.

Kun sitten se hänen puhelinsoittonsa tuli (heti seuraavalla viikolla), kerroin että rakastan nykyistä miestäni niin paljon, että en halua täst edes enää pitää exään yhteyttä. Lapsemmekin ovat jo niin isoja, että sellaiseen ei ole mitään tarvetta. Ymmärrät varmaan, jos ajattelet että nykyinen vaimosi vehtaisi entisen miehensä kanssa, niin miltä se sinusta tuntuisi? Exä puuskahti siihen, että se luuska saa hänen puolestaan tehdä just niin ku haluaa. Hän ei välitä! Vastasin että "No sehän ei ole minun ongelmani".

Siihen lauseeseen mahtui kaikki!

Näitä ketjuja lukiessa saa kyllä hyvää perspektiiviä omiin ongelmiin. Näinkin vituralleen sitä voi näköjään joku elämänsä elää ja kuvitella pelanneensa korttinsa hyvin. Yli kaksikymmentä vuotta olette pitäneet yllä kolmiodraamaa ja näpäytelleet toisianne, ja kaiken tuon jälkeen iloitset siitä, että mies kännissä tilittää ajattelevansa sinua runkatessaan. Sori, mutta et ole mikään voittaja tilanteessanne. Kukaan teistä kolmesta ei ole.

Myös_petetty vastaa: Emme todellakaan ole mitään kolmiodraamaa pitäneet. En tiennyt exän elämästä mitään, sen jälkeen kun lapsemme tulivat täysi-ikäisiksi. Sitä ennen oli vähän pakko pitää "kolmiodraamaa" kun oli yhteishuoltajuus.

Asumme nykyisen mieheni kanssa ulkomailla ja vain kesäisin vietämme aikaa mökillä Suomessa. Minulle elämä ei ole mitään korttipeliä, joten en ole pelannut "hyvin" tai "huonosti". Olen onnellinen, se riittää.

Pistää vaan miettimään, miten "viturallaan" onkaan edellisen kommentoijan elämä, kun pitää kommentteja lukea omista lähtökohdistaan? Ja kommentoida sitten niitä.....

Vierailija
71/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä vähennetään omaisuudesta velat, siinä oot oikeassa.

Älkää nyt viittikö. Totta kai tolla jonkun muutaman satasen, jopa tuhat euroa saa säästöön, jos laittaa sukan varteen, mutta jos ihminen ennen eroa alkaa nostella tuhansia ja onkin nostanut ennen eron vireille laittoa parin kuukauden aikana sopivasti sellasen 20 000 käteisellä niin ihan totta, ei noin, ei onnistu. Maailman sivu on täynnä miehiä ja naisia, jotka kuvittelee nokkeloivansa (joo, tiedän, ettei ole sana, mutta minusta veikeä ja siksi käytän sitä), mutta asiaa hoitavat ammattilaiset eivät ole typeriä.

Ehkä jos sä ap vaan eroaisit ja kertoisit miehelle sitten suusanallisesti, mitä hänestä ajattelet, mutta älä lähde kikkailee mitään laitonta. Sinua on petetty. Jokainen ansaitsee parempaa ja halveksuntasi hän ansaitsee teostaan, ei ehkä ihmisenä mutta teostaan. Hän on varmaan vienyt sulta paljon hyvää, esim. luottamuksen ja avioliiton, mutta älä anna hänen viedä sun omaa kunniaa, ei itsesi eikä nyt varsinkaan lain silmissä.

Mun neuvo on, että älkää kikkailko kukaan mitään rikollista koskaan, kun lähdette ositusta tekemään. Se kääntyy itseään vastaan lähes aina. Räikeimmissä tapauksissa aina.

Vierailija
72/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin pieni ja isäni teki saman pari kertaa eikä äitini tiennyt asiasta (en ymmärrä miten ei tiennyt). Kuitenkin kun äitini sai tietää asiasta hän pakkasi omat tavaransa ja isäni  tavarat ja myi talon ja lähti. Äitini osti uuden talon tietenkin. (Ei tämä niin nopeasti kuitenkaan tapahtunut ) Äitini jekku oli se että oli varannut isällemme loman tämän ystävien kanssa ja siinä samalla muuttanut ja myynyt talon pois.. 

MUTTA nyt en ymmärrä sinua .. Miten voit olla miehen kanssa joka on pettänyt jo puoli vuotta. Ja sinä vielä tiesit asiasta .. En kestäsi edes olla samassa talossa mieheni kanssa . 

#Nytjarkikateen 

Vierailija
73/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinks kirjoitti:

Kun olin pieni ja isäni teki saman pari kertaa eikä äitini tiennyt asiasta (en ymmärrä miten ei tiennyt). Kuitenkin kun äitini sai tietää asiasta hän pakkasi omat tavaransa ja isäni  tavarat ja myi talon ja lähti. Äitini osti uuden talon tietenkin. (Ei tämä niin nopeasti kuitenkaan tapahtunut ) Äitini jekku oli se että oli varannut isällemme loman tämän ystävien kanssa ja siinä samalla muuttanut ja myynyt talon pois.. 

MUTTA nyt en ymmärrä sinua .. Miten voit olla miehen kanssa joka on pettänyt jo puoli vuotta. Ja sinä vielä tiesit asiasta .. En kestäsi edes olla samassa talossa mieheni kanssa . 

#Nytjarkikateen 

Miten tää edes on mahdollista? Jos he oli naimisissa ni millai hän sai laillisesti myytyä yksin aviopuolisoiden yhteisenä kotina käyttämän talon?

Vierailija
74/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henry laasanen on sankari joka suoraan kopioi viisautensa sivustoilta kuten Return Of The Kings. Sovinismia, naiset antaa persettä rikkaimmalle, röykeimmälle "alfalle," naista tulee kohdella alistavasti jotta tätä alfateatteria saadaan pidettyä yllä, jne.

Lassukat = laasosen häntäkärpäset

Jep. 95% suomalaisista miehistä ei edes tiedä kuka Laasanen on, mutta palstamammoille hän on jo kulttihenkilö, jolla on "seuraajia" ja oppipoikia ympäri maailman. Pikkuisenko palstamammoilla on harhoja ja liikaa aikaa?

Kuinkas siellä on viimeksi pyllistelty? Uuni ja kylppäri kiiltää. Tuskin.

Niinpä 95% ei tarvitse laasasen viisauksia. Eihän täällä palstallakaan pyöri kuin yksi lassukka provoamassa. Kuka muu puhuu mm. lompakkoloisista?

Vierailija
75/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse antaisin tuossa tilanteessa samalla mitalla takaisin. Ensinnäkään en harrastaisi ollenkaan seksiä oman miehen kanssa, ostaisin seksikkäitä alusvaatteita. jotka mies "vahingossa" näkee ja antaisin ymmärtää, että minulla on ihana villi vapaa seksisuhde uuden miehen kanssa. Lisäksi jos olisi jotain, mitä en ole sängyssä oman mieheni kanssa tehnyt, googlettaisin sitä ja jättäisin ne miehen näkyville, jotta mies luulee, että seen niitä toisen kanssa. Ostaisin jänniä erikoisia seksileluja ja minulla tulisi kummallisia outoja menoja ja kömpelöitä selityksiä. kieltäisin kuitenkin suhteen jyrkästi enkä oikeasti sellaista edes hommaisi, koska silloin mies voi käyttää sitä erossa aseena. Ajaisin miehen vaan vainoharhaiseksi hulluksi. 

Vierailija
76/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse antaisin tuossa tilanteessa samalla mitalla takaisin. Ensinnäkään en harrastaisi ollenkaan seksiä oman miehen kanssa, ostaisin seksikkäitä alusvaatteita. jotka mies "vahingossa" näkee ja antaisin ymmärtää, että minulla on ihana villi vapaa seksisuhde uuden miehen kanssa. Lisäksi jos olisi jotain, mitä en ole sängyssä oman mieheni kanssa tehnyt, googlettaisin sitä ja jättäisin ne miehen näkyville, jotta mies luulee, että seen niitä toisen kanssa. Ostaisin jänniä erikoisia seksileluja ja minulla tulisi kummallisia outoja menoja ja kömpelöitä selityksiä. kieltäisin kuitenkin suhteen jyrkästi enkä oikeasti sellaista edes hommaisi, koska silloin mies voi käyttää sitä erossa aseena. Ajaisin miehen vaan vainoharhaiseksi hulluksi. 

Millä lailla suhdettasi voisi käyttää erossa aseena?

Vierailija
77/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt juuri sain tietää. Kestän vain koska olen tottunut ja harjoitellut. Aikaisimpina kertoina asuttiinkin erossa hetken aikaa. Nyt ei ole paluuta siitä. En ole mitään kymmeniä tuhansia itselleni siirtämässä, Kunhan nyt vaikka asunnon takuuvuokran ja parin ekan kuukauden ruokarahat.

Vierailija
78/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestakin kommentista näkee, miten raha on miehille arka asia... kaiken muun ne kestää - pettämiset, vittuilut ja jättämiset - muttei sitä jos niiden lompakolle mennään.

Vierailija
79/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä noin persoonallisuushäiriöisen miehen kanssa voi tehdä on se, että heität sen kylmästi kartanolle kodistanne sen kummempia selittelemättä ja siitä lähtien toimit hänen kanssaan kuin jääkuningatar. Ei ikinä enää armoa missään. Mitään hyvää tuommoinen eläin ei ole ansainnut, joten ei kun jääkylmää vaihdetta silmään sisko!

Vierailija
80/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein petetyksi tullessani (petti mua 7 eri naisen kanssa) näin: Istahdin miehen syliin, silittelin päätä ja sanoin lempeästi "Kulta. Musta tuntuu että sulla on jotain sydämen päällä. Mä tunnen sut ja tiedän ettei kaikki ole hyvin. Meillä vois olla vielä mahdollisuus uuteen alkuun jos puhuttaisiin asiat nyt kerralla läpi. Sano vaan, niin saat sen pois omatunnolta." Mies tunnusti itkua tihrustaen. Ponkaisin pystyyn, katsoin miestä syvälle silmiin ja sanoin "Luulitko ihan oikeasti näin. Hah! Oletpa harvinaisen tyhmä jätkä. Halusin vaan saada sut tunnustamaan. Mutta nyt - ole hyvä ja painu helvettiin täältä.". Tämän jälkeen pidin miestä vielä kuukauden ajan epävarmuudessa mahdollisesta yhteenpaluusta (ei mitään aikomustakaan, mulla oli jo seksisuhde uuden miehen kanssa.). Pidin huolen, että mies tajuaa erinäisten "sattumien" kautta että olen kiinnostunut toisesta. Mies tuli tästä ihan hullun mustasukkaiseksi ja uhkaili väkivallalla ym. Uhkasin tehdä rikosilmotuksen jos ei lopeta. Tämän jälkeen kerroin kaikille mitä mies on tehnyt - kuinka petti minua ja pettää kaikkia naisiaan, sen että on ollut minua kohtaan väkivaltainen ja uhkaillut tappamisella eron jälkeen. Mies on aika syrjäytynyt ja yksinäinen nykyään.