Miten järjestää helvetillinen viikko pettävälle miehelle
Mies on pettänyt 20 vuotisen avioliiton aikana useamman kerran. On käyty pitkät terapiat ym ja luvannut olla uskollinen. Nyt sain todisteita, että on taas suhde. Ollut minulle aivan hirveä ja vittumainen yli puolen vuoden ajan. Nyt haluan järjestää miehelle kiitokseksi helvetin viikon. En siis halua vielä kertoa, että tiedän. Kertokaa hyviä vuorosanoja ym millä hiilostaa miestä ja testailla hänen synnintuntoansa ilman että paljastan, että tiedän pettämistä. Juu ja vaihtoon lähtee tuo mies ilman muuta. Nyt on saanut riittävästi mahdollisuuksia ja on suoraa sanottuna sairas.
Kommentit (158)
Provohan tämä oli, aloituksessa kysellään vain "näpäyttelyvinkkejä" mutta seuraavaksi fantasioidaankin jo paratiisisaaren ostoa miehen rahoilla. Tylsistyneen palstamamman päiväuni.
Vierailija kirjoitti:
20 vuoden aikana useamman kerran pettänyt terapioista jne huolimatta? Luuletko tosiaan, että noin paatunut mies tuntee jotain "synnintuskia" jos vähän heittää läppää?
Paras helvetti on se, että lyöt homman kerralla poikki, lähdet/ heität ukon pihalle ilmoitusluontoisesti jne.
Olen samaa mieltä tuossa, että ei mitään pelejä tai vuorosanoja vaan tyylikkäästi ja kylmästi ero. Mutta tuossa toisen heittämisessä pihalle kannattaa muistaa, että se ei ole juridisesti mahdollista. Vaikka asunto olisi kokonaan ap:n omistuksessa ni jos mies on kirjoilla siellä, hänellä on lakisääteinen aika muuttaa sieltä pois eli mikään "pakkaa kamasi ja poistu tänään" ei ole laillista eikä siten mahdollista, jos lähtijä itse ei halua lähteä.
Ja vielä tuo että vaikka pettäminen moraalitonta onkin niin älä nyt rupea ennen ositusta rahaa piilottelemaan tai esim lahjoita rahaa vanhemmille ettet itse syyllisty rikokseen. Se katsotaan omaisuuden tahalliseksi hukkaamiseksi ennen ositusta ja se hukattu omaisuus huomioidaan osituksessa kyllä. T: 46
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan arvon miehet, mutta kokemuksesta tiedän, että miestä kirpaisee kovasti kaikenlainen taloudellinen menetys. Jos tämä vastavuoroinen pettäminen ym. vi***ilu valuu kuin vesi hanhen selästä, niin pistä se maksamaan kirjaimellisesti. Voit vaikka vähän pannuttaa sen autoa parkkihallin pilariin, heittää roskiin sen golfmailat tms. Pääasia että käy miehen kukkarolle.
Kuka tätä yläpeukuttaa? Sekopäistä toimkntaa tuollainen!
En usko, että tässä vaiheessa voi enää mitenkään "näpäyttää". Sama on toistunut aiemminkin, ja mies luottaa siihen, ettei ap lähde. Vaikka ap tekisi mitä temppuja, mies ajattelee, että vaimo taas vähän aikaa kiukuttelee ja sitten leppyy. Ainoa, mikä auttaa, on, että ap todella lähtee, mitä en valitettavasti usko, että tulee tapahtumaan. Ap kertoi itsekin, ettei hän enää edes oikein tuntenut mitään ja että lapsien ja omaisuuden vuoksi lähtö on vaikeaa. Se, että kesä on vielä oltava yhdessä, kuulostaa selittelyltä. Voisin lyödä vetoa, että syksyllä ap päättää jälleen antaa anteeksi "vielä tämän kerran" tai siirtää lähtemisen aikarajaa jostain muusta syystä.
Olet selvästi syvästi HYVIN SYVÄSTI loukattu miehesi taholta. Sinun on turha uskotella meille ja eteenkin ITSELLESI että olet asiasta päässyt yli ja vain "surullinen".
Postauksesi otsake jo kertoo, että olet raivoissasi. Miehesi on mielestäsi nilkki, joka on käyttänyt sinua hyväkseen ja polkenut rakkautesi täysin tunteettomasti lokaan. Haluat kostaa. Haluat osoittaa miehellesi, että osaat sittenkin olla jotain sellaista mistä hän ei tiedä. Haluaisit hänen kärsivän, kuten sinä olet kärsinyt hänen vuokseen. Sisimmässäsi toivot, että hän nostaisi sinut arvoasteikossa ylimmäksi ja että hän huomaisi, kuinka hieno ihminen olet. Siispä:
Paras tapa kostaa on olla niin viehättävä, kiltti, tehokas, rakastettava ja ihana kuin vain ikinä voit olla!
Jos nyt alat narttuilemaan ajattelee hän jälkeenpäin, että hyvä kun pääsin siitä luuskasta lopullisesti eroon!
Usko minua! Olen toiminut juuri näin JA SE TOIMII!!!! Ex-mieheni meni avioeromme syyn kanssa naimisiin (ja jatkoi pettämistä.... myös tietysti minun kanssani ;-), josta uusi rouva on eniten ollut raivoissaan, vaikka mies teki toiselle naiselle lapsenkin ja maksoi 21 vuotta elarit)
Mies ITKI minulle tuttavamme häissä, että hän joutaa helvettiin koska kohteli minua niin huonosti ja että on jo rangaistuksenkin saanut kun ei ole enää seissyt moneen vuoteen kunnolla. Ja että runkatessa ajattelee AINA MINUA, että saa lastin lentämään. Ja että se on ollut hänen ainoa seksielämänsä jo monta vuotta. Sanoin, että tiedäthän varmaan että jos tekisin näin ja näin, niin sinulla kyllä seisoisi vaikka koko yön (eturauhasen hellä hieronta suihinottaessa vink-vink). Hän siitä innostuneena ehdotteli yhteistä päiväkahvihetkeä.
Kun sitten se hänen puhelinsoittonsa tuli (heti seuraavalla viikolla), kerroin että rakastan nykyistä miestäni niin paljon, että en halua täst edes enää pitää exään yhteyttä. Lapsemmekin ovat jo niin isoja, että sellaiseen ei ole mitään tarvetta. Ymmärrät varmaan, jos ajattelet että nykyinen vaimosi vehtaisi entisen miehensä kanssa, niin miltä se sinusta tuntuisi? Exä puuskahti siihen, että se luuska saa hänen puolestaan tehdä just niin ku haluaa. Hän ei välitä! Vastasin että "No sehän ei ole minun ongelmani".
Siihen lauseeseen mahtui kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä tuo että vaikka pettäminen moraalitonta onkin niin älä nyt rupea ennen ositusta rahaa piilottelemaan tai esim lahjoita rahaa vanhemmille ettet itse syyllisty rikokseen. Se katsotaan omaisuuden tahalliseksi hukkaamiseksi ennen ositusta ja se hukattu omaisuus huomioidaan osituksessa kyllä. T: 46
Annetaan palstamammojen fantasioida salaisista timanttikätköistään. Kyllä 20 vuoden jälkeen kumpikin tietää mitä omaisuutta löytyy, tulot ja varallisuus on muutoinkin selvillä tai helppo selvittää.
Tai jos on niin vajaa, että syyllistyy rikokseen , niin kärsiköön seuraukset.
A
Vierailija kirjoitti:
20 vuoden aikana useamman kerran pettänyt terapioista jne huolimatta? Luuletko tosiaan, että noin paatunut mies tuntee jotain "synnintuskia" jos vähän heittää läppää?
Paras helvetti on se, että lyöt homman kerralla poikki, lähdet/ heität ukon pihalle ilmoitusluontoisesti jne.
Aika tuhraa,joo, on lähteä tuohon peliin mukaa.
Ota tai jätä. Ei ottanut. Niin sinä jätät. Ei tarvi selittelyjä tai draamoja tai mitään....miksi uhrata energiaa. Sano suoraan, että tiedät ja että paskan jutun teki ja että tekee mitä lystää, mutta ei enää sinun kustannuksellasi.
Se vittuilu on roikkumista ja mies on mielessään.... Pyörittää kahta naista. Jos alat elää omaa elämää, niin sinua ei enää pyöritetä. Otat vastuun omasta elämästäsi....älä turhaan ota vastuuta toisen elämästä. On sinulla ihan tarpeeksi omassasi.... Ja sinun luoksesi alkaa tulla sellaisia sellaisia ihmisiä, jotka ottaa vastuun. Sinä alat vetää heitäpuoleesi, koska otat itsekin vastuun omista valinnoistasi.
Älä urheaa enempää energiaasi siihen hörhöön. Omaan elämääsi ja omaan hyvinvointiisi panosta. Olet arvokas. Voimia sinulle.
Tästä näkee miten tyhmiä, sairaita, lapsellisia ja epäkypsiä av-naiset ovat.
Jos lapsesi olisi vammainen, saanut huonon todistuksen tai tehnyt jotain tyhmää, niin varmaan miettisit muiden vastaavien kanojen kanssa, että mikä on paras tapa "kostaa". Millä saisi vahingot vielä suuremmaksi. Jo tuosta tekstistäsi näkee, että pahin kosto tulee sinulle itsellesi - itsesi toimesta.
Jos katsot, että on sattunut jotain mitä ei voi lähtemällä pois, puhumalla tai muuten järkevästi selvittää, niin ammu sitä kaksi kertaa päähän. Seksi tuskin on sellainen syy ?
Sitäpaitsi jos seksisuhteet ovat syy kostamiseen, niin jokaisella av-mammalla olisi reikä päässä tai kaivettu hiekkaan lantiota myöden.
Lassuliinitkin luikerrelleet ketjuun, yök
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsesi olisi vammainen, saanut huonon todistuksen tai tehnyt jotain tyhmää, niin varmaan miettisit muiden vastaavien kanojen kanssa, että mikä on paras tapa "kostaa". Millä saisi vahingot vielä suuremmaksi. Jo tuosta tekstistäsi näkee, että pahin kosto tulee sinulle itsellesi - itsesi toimesta.
Jos katsot, että on sattunut jotain mitä ei voi lähtemällä pois, puhumalla tai muuten järkevästi selvittää, niin ammu sitä kaksi kertaa päähän. Seksi tuskin on sellainen syy ?
Sitäpaitsi jos seksisuhteet ovat syy kostamiseen, niin jokaisella av-mammalla olisi reikä päässä tai kaivettu hiekkaan lantiota myöden.
Miksi sä puhut monikossa, että av-naiset, kun täällä on tuotu esiin myös järjen ääntä? Ei av ole mikään homogeeninen yhteisö. Mielipiteitä on yhtä paljon kuin kommenttejakin.
Myös_petetty kirjoitti:
Olet selvästi syvästi HYVIN SYVÄSTI loukattu miehesi taholta. Sinun on turha uskotella meille ja eteenkin ITSELLESI että olet asiasta päässyt yli ja vain "surullinen".
Postauksesi otsake jo kertoo, että olet raivoissasi. Miehesi on mielestäsi nilkki, joka on käyttänyt sinua hyväkseen ja polkenut rakkautesi täysin tunteettomasti lokaan. Haluat kostaa. Haluat osoittaa miehellesi, että osaat sittenkin olla jotain sellaista mistä hän ei tiedä. Haluaisit hänen kärsivän, kuten sinä olet kärsinyt hänen vuokseen. Sisimmässäsi toivot, että hän nostaisi sinut arvoasteikossa ylimmäksi ja että hän huomaisi, kuinka hieno ihminen olet. Siispä:
Paras tapa kostaa on olla niin viehättävä, kiltti, tehokas, rakastettava ja ihana kuin vain ikinä voit olla!
Jos nyt alat narttuilemaan ajattelee hän jälkeenpäin, että hyvä kun pääsin siitä luuskasta lopullisesti eroon!
Usko minua! Olen toiminut juuri näin JA SE TOIMII!!!! Ex-mieheni meni avioeromme syyn kanssa naimisiin (ja jatkoi pettämistä.... myös tietysti minun kanssani ;-), josta uusi rouva on eniten ollut raivoissaan, vaikka mies teki toiselle naiselle lapsenkin ja maksoi 21 vuotta elarit)
Mies ITKI minulle tuttavamme häissä, että hän joutaa helvettiin koska kohteli minua niin huonosti ja että on jo rangaistuksenkin saanut kun ei ole enää seissyt moneen vuoteen kunnolla. Ja että runkatessa ajattelee AINA MINUA, että saa lastin lentämään. Ja että se on ollut hänen ainoa seksielämänsä jo monta vuotta. Sanoin, että tiedäthän varmaan että jos tekisin näin ja näin, niin sinulla kyllä seisoisi vaikka koko yön (eturauhasen hellä hieronta suihinottaessa vink-vink). Hän siitä innostuneena ehdotteli yhteistä päiväkahvihetkeä.
Kun sitten se hänen puhelinsoittonsa tuli (heti seuraavalla viikolla), kerroin että rakastan nykyistä miestäni niin paljon, että en halua täst edes enää pitää exään yhteyttä. Lapsemmekin ovat jo niin isoja, että sellaiseen ei ole mitään tarvetta. Ymmärrät varmaan, jos ajattelet että nykyinen vaimosi vehtaisi entisen miehensä kanssa, niin miltä se sinusta tuntuisi? Exä puuskahti siihen, että se luuska saa hänen puolestaan tehdä just niin ku haluaa. Hän ei välitä! Vastasin että "No sehän ei ole minun ongelmani".
Siihen lauseeseen mahtui kaikki!
Näitä ketjuja lukiessa saa kyllä hyvää perspektiiviä omiin ongelmiin. Näinkin vituralleen sitä voi näköjään joku elämänsä elää ja kuvitella pelanneensa korttinsa hyvin. Yli kaksikymmentä vuotta olette pitäneet yllä kolmiodraamaa ja näpäytelleet toisianne, ja kaiken tuon jälkeen iloitset siitä, että mies kännissä tilittää ajattelevansa sinua runkatessaan. Sori, mutta et ole mikään voittaja tilanteessanne. Kukaan teistä kolmesta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tämä osoittaa jo melkoista valikoivaa luentaa. Ketjuun vastanneistahan ehdoton valtaosa on sitä mieltä, että ap:n nimenomaan ei kannata ryhtyä mihinkään kostotoimiin.
Kyllä miehetkin osaa; nuorempana jouduimme turvautumaan opintolainaan, noo siivotessa näitä lainarahoja alkoi löytyä sieltä sun täältä kämpästä jemmattuna. Sama mies "hoiti" taloutemme kuten lassukoiden mielestä kuuluu. Myöhemmin selvisi että maksoin kaikki talousmenot ja olipa rahoillani ostettu miehen harrastustarvikkeitakin.
Varmaan voittekin arvata että hylkäsin nämä "hienot perinteiset" asetelmat lopullisesti
Sori ohis, mutta mitä tarkalleen ottaen tarkoittaa tuo täälläkin käytetty sana lassukka?
T. Palstaa selannut mut terminologiaa tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan arvon miehet, mutta kokemuksesta tiedän, että miestä kirpaisee kovasti kaikenlainen taloudellinen menetys. Jos tämä vastavuoroinen pettäminen ym. vi***ilu valuu kuin vesi hanhen selästä, niin pistä se maksamaan kirjaimellisesti. Voit vaikka vähän pannuttaa sen autoa parkkihallin pilariin, heittää roskiin sen golfmailat tms. Pääasia että käy miehen kukkarolle.
Kuka tätä yläpeukuttaa? Sekopäistä toimkntaa tuollainen!
Kertoo vain karua kieltään suomalaisten naisten sekopäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Sori ohis, mutta mitä tarkalleen ottaen tarkoittaa tuo täälläkin käytetty sana lassukka?
T. Palstaa selannut mut terminologiaa tuntematon
Henry laasanen on sankari joka suoraan kopioi viisautensa sivustoilta kuten Return Of The Kings. Sovinismia, naiset antaa persettä rikkaimmalle, röykeimmälle "alfalle," naista tulee kohdella alistavasti jotta tätä alfateatteria saadaan pidettyä yllä, jne.
Lassukat = laasosen häntäkärpäset
Vierailija kirjoitti:
Päätä aina lause:"Luotan sinuun"ja " Tiedät että sinuun voi luottaa"
Minä tekisin tämän, ja jemmaisin rahaa minkä ehtisin eroon asti. Ja realisoisin omaisuutta pikkuhiljaa. Kun mies alkaa eron jälkeen kaipailla jotain ja tajuaa sinun myyneen sen, ja ettei rahoja ole näkynyt, se lienee edes hieman lähellä sellaista petetyksi tulemisen tunnetta jota on sinulle aiheuttanut (vaikka tuskin yhtä paha on, niin edes lähellä).
Onko teillä avioehto? Muista sekin, että myös mies voi alkaa jemmata rahaa jos epäilee eron olevan tulossa.
En ymmärrä näitä rahanvarastamis- ja omaisuudentuhoamisehdotuksia yhtään. Jos mies on alhainen nilviäinen, miksi naisen pitää alentua samalle tasolle. Jos haluaa onnellisen elämän, ei se näin tapahdu.
Tämä kaikki pätee myös tietysti toisinkin päin.