Mitä ajatuksia herättää mies joka käyttää trenssitakkia?
Talvisin siis. Trenssitakki on sellainen pitkä, polviin asti ulottuva takki.
Kommentit (52)
On mulla trenssi, mutta en sitä todellakaan talvisin käytä. Noin ohut takki sopii kevääseen ja syksyyn.
Riippuu millaisella miehellä, jos on muutenki tyylikäs ja hyvinpukeutunut itsestään huolehtiva niiiiin hell yeah
Eikö trenssit ole enemmän kevät- ja syystakkeja. Paitsi jos on jotenkin vuorattu? Aika tyylikkäitähän ne on. Muttei oikein iske liian tyylitietoiset miehet.
Puvun päällä menee ja vanhemmilla miehillä.
Itse haluaisin käyttää beige/navy trenssiä puvun ja mustan homburg-huopahatun kanssa. Toivon joskus saavani työn jossa pääsee pukua pitämään ja hattua sekänpäällystakkia. Musta chesterfield-mallinen talvipäällystakki minulla ja on sekä musta fedora-huopahattu.
M21
Hyi! suomalaisen harmaiden ja värittömien ukkojen perusasu; beige trenssi ja suorat housut! Fedora vaan puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin käyttää beige/navy trenssiä puvun ja mustan homburg-huopahatun kanssa. Toivon joskus saavani työn jossa pääsee pukua pitämään ja hattua sekänpäällystakkia. Musta chesterfield-mallinen talvipäällystakki minulla ja on sekä musta fedora-huopahattu.
M21
Naurahdin. Voin kuvitella näyn.
Se että mies vetää sen vyön kiinni ei oikein...miten sen sanoisi...se on naisten juttu.
Trenssitakit miehellä on ihania <3
Edit// Googlettelun jälkeen näyttäähän se vyö sittenkin tosi kivalta :D
Nää näyttää tosi kivoilta!
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/01/0f/79/010f790395935dd1bb78…
http://styletonezagreb.com/wordpress/wp-content/uploads/DSC00905-stz-za…
Vierailija kirjoitti:
Se että mies vetää sen vyön kiinni ei oikein...miten sen sanoisi...se on naisten juttu.
Öö.. Naisten juttu takki, jonka nimi tulee juoksuhaudasta ja joka on suunniteltu sotaan? Okei...
Joo, lisää tuollaisia miehiä katukuvaan, mitä tulee Googlella hakusanoilla "trench coat male" 😛 .
Miten trenssitakkia käyttävästä miehestä voisi oikein edes oll mielipide, sehän on tuikitavallinen vaatekappale? Jos keskellä talvea täälläpäin käyttää, niin hänellä on joko erittäin vilkas verenkierto tai hän työskentelee huonosti lämmitetyssä toimistossa ja käyttää todella paksua villaista pukua.
Riippuu tietysti miehestä ja sen tyylistä, mutta lähtökohtaisesti trenssitakki on ajaton klassikko kaiken ikäisillä miehillä ja naisilla, eli toimii.
Itselleni voisin ottaa sellasen nuoren (20-25v), kauniin ja hoikan miehen tuuheilla viiksillä, trenssitakilla ja vinosti päässä keikkuvalla fedoralla. Nam!
Schimanski!