MIEHET! Kertokaa..
Minkä ihmeen takia otatte vaimoksi tylsän harmaahiirulaisen johon ette tunne sen kummempaa vetoa ja kun vaimon silmä välttää ihailette ja vonkaatte niitä kauniita ja eroottisia naisia, joilla on pilkettä silmäkulmassa? En tiedä monesko kerta kun joku tuttu parisuhteessa oleva mies tulee vonkaamaan. Näitä kaikkia yhdistää se, että heillä on "ei minkään näköinen" vaimo tai tyttöystävä. Sellainen ihan kiva ja kiltti, joka hoitaa ehkä lapset ja jonka kanssa arki pyörii ihan ok, mutta erotiikkaa tai mitään jännää ja persoonallista heistä ei löydy ollenkaan. En edes kysy tätä nyt vihamielisesti vaan oikeasti olen hämmentynyt.
Kommentit (50)
Kysy niiltä miehiltä, mistäs helvetistä minä tiedän mitä heidän päässä pyörii ja mikä heidän ongelmansa on.
-mies
Minun Naiseni kyllä riittää minulle hyvinkin. Enkä ole edes ajatellut vonkata toista
Sori, vastaan, mutta samaa oon ihmetelly XD just puhuin yhden ystäväni kanssa, että aina näkee komeita miehiä rumien muijien kanssa, mutta ei ikinä oo tullu vastaa rumaa miestä kauniin naisen kanssa.
N20
Olen kysynyt, mutten saa selkeää vastausta. Enkä kaivannut kommenttia mieheltä, jolla ei ole omakohtaista kokemusta. ;)
Olen kyllä ihmetellyt ihan samaa. Se varmaan johtuu siitä, että ensin miehet valittavat ja kauhistelevat naisia, joilla on ollut useampia seksikumppaneita ja aktiivisenen seksielämä. Sitten ihmettelevät kun kotoota ei enää saa, kun on otettu sinne sellanen nainen, jolla ei ole ollut aktiivinen seksielämä, ei kumppaneita ja joka ei seksistä juuri tykkää.
Siitä sitten tehdään sellanen kakkosäiti ja lähdetää kännissä baariin vonkaamaan.
Suurin osa miehistä ei ota minkäänlaista naista, vaan tyytyy siihen, minkä sattuu saamaan (=mihin markkina-arvo riittää). Tylsä harmaahiirulaisnainenkin on - jos ei arvoltaan painonsa kullassa - niin kuitenkin vähintään pronssimitalitason suoritus tavalliselta mieheltä, koska niin moni heistä jää kokonaan parisuhteiden ulkopuolelle.
No toivottavasti he eivät oleta automaattisesti, että kauniilla naisilla on ollut paljon seksikumppaneita. Itselläni laskettavissa yhden käden sormilla ja jokaisen kanssa heistä minulla on ollut vakava suhde. Irtosuhteet eivät kiinnosta pätkääkään. Asia menee aina niin, että minulle tunnustetaan salaa rakkautta, mutta jatketaan kuitenkin sitä tylsää suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei ota minkäänlaista naista, vaan tyytyy siihen, minkä sattuu saamaan (=mihin markkina-arvo riittää). Tylsä harmaahiirulaisnainenkin on - jos ei arvoltaan painonsa kullassa - niin kuitenkin vähintään pronssimitalitason suoritus tavalliselta mieheltä, koska niin moni heistä jää kokonaan parisuhteiden ulkopuolelle.
Sentakia suosittelenkin miehiä hylkäämään parisuhteet kokonaan, juuri tuon epäsuhdan takia, ei ole mielekästä olla naisen kanssa jota kohtaan ei ole aitoja tunteita, on paljon parempi olla yksin. Tiedän tämän kokemuksesta, nainen rakasti minua ja minä en tuntenut häntä kohtaan mitään, olin vain yhdessä kun halusin seksiä enkä halunut olla yksin.
Nykyään harrastan pelkkiä irtosuhteita, niissä ei haittaa vaikka ei tuntisi naista kohtaan yhtään mitään ja saa kuitenkin tyydytettyä seksuaaliset tarpeensa, ystävät ja heidän seura täyttää ne muut tarpeet.
Tiedän minkätasoisia naisia on mahdollisuus saada parisuhteisiin, joten lopetin sen etsimisen kokonaan, paras päätös mitä olen ikinä tehnyt.
No pitkän päälle on mukavampi jos kotona pystyy keskustelemaan mukavasti mitä että jos jatkuvasti olisi pantavan näköinen eukko masturbaatiovälineenä mutta ajattelutaso kuin kärpäsellä.
Jos taas hetken huvia meinaa harrastaa, niin samalla voi yrittää sitä kyrpää kutittavan näköistäkin kun ei sen puheita kuitenkaan ole tarkoitus kuunnella. En minä väitä että nätit likat olisi tyhmiä, vaan että sillä asialla ei ole siinä kohtaa minkäänlaista merkitystä.
Toiset on vaimomateriaalia. Toiset ei, ja ne on hyvää seksiseuraa. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
No pitkän päälle on mukavampi jos kotona pystyy keskustelemaan mukavasti mitä että jos jatkuvasti olisi pantavan näköinen eukko masturbaatiovälineenä mutta ajattelutaso kuin kärpäsellä.
Jos taas hetken huvia meinaa harrastaa, niin samalla voi yrittää sitä kyrpää kutittavan näköistäkin kun ei sen puheita kuitenkaan ole tarkoitus kuunnella. En minä väitä että nätit likat olisi tyhmiä, vaan että sillä asialla ei ole siinä kohtaa minkäänlaista merkitystä.
Niin koska ulkonäköhän korreloi älyn kanssa :D rumalla on aina hyvä luonne ja fiksu, kun taas kauniin on pakko olla tyhmä ja pinnallinen.
Usein miehet ovat naisten vietävissä. Huono itsetunto ja itsensä kritisointi kuuluu näiden miesten ominaisuuksiin. Siis jotka ottavat myötäilevän hiirulaisen. Mies joka haluaa hallita, saa osakseen ruman ja myötäilevän hiirulaisen. Itseni mukaanlukien. Älykkäät ja kauniit naiset ovat vain hyväitsetuntoisten hölmöjen ja komeiden miesten saatavilla. Hölmöys on hyvä ominaisuus. Huonoitsetuntoiset ovat useimmin hyvin älykkäitä. Samoin masentuneet ovat usein pohjimmiltaan älykkäitä. Ei aina! Minä oon hyvännäköinen mies. Enemmänkin söpö kuin komea. Koska olen vaalea. Etenkin tummat kauniit naiset koittaa iskeä, mutta vielä oon pidättäytyny yhden naisen miehenä. Ero Mielummin ku pettäminen
Kaunis ja älykäshän ei voi tulla samassa paketissa.. eikö toi nyt ole jo aika kulunut juttu?
14- viestillä tarkoitin ihmistä, joka sanoi, että vaimomateriaali ja panomateriaali erikseen. Vaikuttaa kyllä jo äärettömän kapeakatseiselta näkökulmalta.
Jaa-a. AV se jaksa aina yllättää aiheillaan.
t. mies
Sinkkuna, pitkän avioliiton jälkeen ajattelen että etsin sellaisen jossa on sitä fiksuutta ja jotka kantavat itsensä upeasti. Kauneus on katsojan silmässä tosiaan, mutta se joku kipinä näkyy päällepäin. Ja haluan tätä vaan siksi että haluan kulkea naiseni vierellä ylpeänä ja pää pystyssä.
Mutta niitä itsestään epävarmoja naisia löytyy vaan aika paljon enemmän, sen näkee jostain S24:n naamakuvistakin. Ja jos ei niistä niin sitten tapaamiseen tulee joku väsähtänyt.
No ei tää varmaan vastannut ap:n kysymykseen. Ehkä ne miehetkin on epävarmoja sitten? Eivät uskalla?
Mä en sellaista ole ottanut, enkä tule ottamaan. Haluun kiihkeen kissan juu. Eksä yritti manipuloida mua seksin pihtaamisella tekemään asioita hänen mielensä mukaan ja erohan siitä tuli. Ihan vetävän näköinen oli, mutta kusipäinen luonne sitten lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ihmetellyt ihan samaa. Se varmaan johtuu siitä, että ensin miehet valittavat ja kauhistelevat naisia, joilla on ollut useampia seksikumppaneita ja aktiivisenen seksielämä. Sitten ihmettelevät kun kotoota ei enää saa, kun on otettu sinne sellanen nainen, jolla ei ole ollut aktiivinen seksielämä, ei kumppaneita ja joka ei seksistä juuri tykkää.
Siitä sitten tehdään sellanen kakkosäiti ja lähdetää kännissä baariin vonkaamaan.
Kaikilla kauniilla naisilla ei ole lukuisia seksikumppaneita. Ehkä jopa vähemmän kuin taviksilla, koska kaunis pariutuu helpommin.
Up Up Up!