Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs nyt, mies ei lue viestejä?

Vierailija
29.06.2016 |

Uskaltauduin eilen laittamaan vanhalle ihastukselleni face-viestin ja kuumottelen täällä vastausta. Mutta hä, viestiä ei ole luettu/nähty ollenkaan... Voi olla että ei ole varsinaista älypuhelinta, kun on vanhempi mies ja en ole nähnyt, että oli koko facessa käynytkään. Mutta kysymys kuuluu, voiko viesti mennä johonkin sellaiseen kansioon, että sitä ei näy? Olemme kavereita ja ei yhtään hänen tapaistaan olisi olla vastaamatta mitään, vaikka edellisestä yhteydestä onkin jo vuosia. Kamalaa, vanha nainen tuijottaa puhelinta ihan tuskissaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama mutta nainen ei vastaa. Oletan että hän on jo löytänyt jonkun muun ja ei viiti sanoa siitä. Ehkä haluu roikuttaa varalla, tai hakea jotain vipinää myöhemmin.

Vierailija
2/12 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas ärsyttävää tollanen roikuttaminen. Minun viestiä ei osaa odottaa, joten en voi miestä syyttää... Harmittaa vaan kamalasti, jos se jää näkemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki käy facebookissa päivittäin. Eikä edes joka toinen päivä. Mun mies käy kuulemma kerran viikossa. Itse kävin, vielä kun olin, joskus. Kävin ehkä joka kuukausi, joskus parikin kertaa kuukaudessa. 

Vierailija
4/12 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpas ärsyttävää tollanen roikuttaminen. Minun viestiä ei osaa odottaa, joten en voi miestä syyttää... Harmittaa vaan kamalasti, jos se jää näkemättä.

Niimpä. Ei kovin reilua. Sanois vaan suoraan jos on varattu.

Vierailija
5/12 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ei kaikilla ole älypuhelinta, eikä kaikki joilla on, käytä sitä mennäkseen Faceen, vaan asioi Facessa esim. pöytäkoneella. Kaikkia asioita ja toimia ei pitäisi muutenkaan missään nimessä tehdä samalla laitteella, vaan pitää asiat erillään.

Enpä osaa miehen puolesta sanoa. Itse olen jättänyt vastaamatta yhteydenottoihin, jos aika on todella ajanut jutun ohi. En vain ole jaksanut, varsinkin jos juttu on aikoinaan päättynyt ikävissä merkeissä.

Luulen kyllä, että mies sinulle jotain vastaa. Suomalaiset on vaan niin hitaita ja harkitsevia. Täytyy ensin vähän tuumata.

Vierailija
6/12 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ole ladannut messengeriä puhelimeensa. Mulla sama, joten viestejä en näe puhelimella.

Vierailija
7/12 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin äsken viestin, joka oli lähetetty toukokuussa. Ei tullut omalta kaverilta niin oli omassa viestiboksissaan. Joku suodattamattomat viestit tms mitä en ole ennen huomannut.

Vierailija
8/12 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, eikun nyt vasta huomasin, että olette kavereita. 7

Vierailija
9/12 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti oli siis ihan kohtelias hyvää päivää kirvesvartta, mutta silti toivoisin vastauksen, jotta näkisin, miten hän vastaa. Vaan ei tosiaan taida olla tuota messengeriä, ainakin "merkki" viestissä on erilainen ja nyt on vielä loma-aika, joten vai olla reissussakin. En siis heitä vielä kirvestä kaivoon. Silti jännittää ja aina kun puhelin välähtää niin sydän hyppää kurkkuun. Ap

Vierailija
10/12 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän varmaan ole vielä käynyt Facebookissa. Esimerkiksi itse käyn viikon, parin välein, en sen useammin. Sitten vasta näen, jos joku on lähettänyt jonkun viestin.

t. Toinen vanha nainen

Vierailija
11/12 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli tullut yhden tärkeän miehen fb-viesti maaliskuussa ja huomasin sen vasta toukokuussa. Ei siinä mitään sen ihmeellisempää ollut tapahtunut muuta kuin että en ole ollut fb:ssä oikeastaan enää reiluun vuoteen ja muut keinot pitää yhteyttä ovat parempia. Kun mies laittoi vanhan kunnon tekstiviestin, niin huomasin sen heti. Mitään ei oltu menetetty, ehkä sen piti mennäkin juuri näin, en olisi ollutkaan valmis maaliskuussa miehen yhteydenottoon, toukokuussa olin.

Vierailija
12/12 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että saitte lopulta yhteyden. En kyllä heti meinaa laittaa tekstaria perään... Kun aina sanotaan, että ei saa laittaa liikaa viestejä. Odottelen siis vastausta, aikaa on,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme