Naisilla kylmä sängyssä
Ärsyttävää. On jo pari seurustelukumppania osunut kohdalle jotka palelee jatkuvasti ja tämähän näkyy aina sängyssä, koko ajan ollaan vetämässä peittoa päälle ja valitellaan kylmyyttä. Se on todella ärsyttävää ja lopulta alkaa viemään halujakin. Touhutessa ollaan sängyssä alasti ja katsellaan sekä kosketellaan toista. Itsellä on jopa niinpäin että pieni viileä vaan parantaa tilannetta, kassitkaan ei välttämättä roiku polvissa ja lämmin käsi tai suu peniksellä tai muualla vartalossa tuntuu voimakkaammin.
Muita?
Kommentit (11)
Mika kirjoitti:
Sulla on varmaan Suomen suurimmat kassit jos lämpimällä säällä roikkuu polvissa
Todistetusti
Voi kunpa sinulta löytyisi vähän enemmän myötätuntoa meille naisille. Kun me olemme yleensä pienempiä ja meillä on vähemmän lihasmassaa, niin palelemme paljon herkemmin. Itselläni on vielä sydänsairaus, ja kun se oireili pahemmin, minun piti herättää mieheni yöllä ja pyytää häntä lämmittämään minua. Minkä hän tekikin valittamatta.
Jos et voi sietää palelevaa sänkykumppania etkä ole halukas ritarillisesti pitämään häntä lämpimänä, ehkä iso ja hikinen mies olisi partneriksi parempi valinta.
Jos et saa seksissä naista lämpenemään niin taidoissasi on jotain vikaa, itse olen oikea vilukissa, mutta kyllä seksi poikaystävän kanssa saa kehon lämpenemään. Jopa hikoilemaan.
Naisena ,joka palelee sängyssä ja haluis olla palelematta: ärsyttää, ettei mies vaan voi lisätä lämpöä kämppäänsä! Eikö se jo tajua?? Luulis että se ois jo tajunnu ku pari viime kertaa on pitäny vetää peittoa niskaan, se on mullekin turn-off mut tätä miestä ei vaikuta haittaavan ku vieläkin kämpässään on kylmä ku jääkarhun perseessä. Lisää pari pojoa.
Ihan normihomma. Naiset nyt vaan palelee. Meillä ei kuitenkaan saa lisätä lämpöä makkariin vaimon mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Naisena ,joka palelee sängyssä ja haluis olla palelematta: ärsyttää, ettei mies vaan voi lisätä lämpöä kämppäänsä! Eikö se jo tajua?? Luulis että se ois jo tajunnu ku pari viime kertaa on pitäny vetää peittoa niskaan, se on mullekin turn-off mut tätä miestä ei vaikuta haittaavan ku vieläkin kämpässään on kylmä ku jääkarhun perseessä. Lisää pari pojoa.
Eihän se voi, kun asuu vuokralla kerrostalo lähiössä, joka lämmitetään kaukolämmöllä, niin ei tuollainen otus asialle mitään voi. Tulisivat minun luokseni, voitaisiin rakastella takkatulen loimutessa taustalla ja oltaisiin sellaisen matkan päässä takkahuoneessa tulisijasta, kuin olisi sopivaa.
Sähkölämmitystäkin voidaan säädellä halutunlaiseksi. Ilmalämpöpumpulla voidaan hakea lämpöä ja sitten taas kun on hellekelejä, voidaan jäähdyttää huoneistoa vaikka +15 asteiseksi, jos oikein kuumana käydään kolmenkymmenen asteen helteillä.
Sukat jalkaan! Jos jalat on lämpimässä, niin ei palele niin helposti. J akyllä mulla ihan hiki on ukon kanssa vehdatessa..
Sukat jalkaan niin ei palele! Jos jalat on lämpimäsä niin vilu ei tule yhtään niin helpolla. Toisaalta, mulla on ihan hiki ukon kanssa vehdatessa..
Vierailija kirjoitti:
Mistähän saisi takaluukullisen fleecepuvun?
Luukkuhan olisi tosi helppo tuunata itse fleecehaalariin. Fleece ei purkaudu, joten sitä voi leikata halutusta kohdasta ja jos oikein viimeistellyn lopputuloksen haluaa, niin leikkuureunaan voi ommella fleecestä leikatun vinokaitaleen. Sitten vain nepparikiinnitys ja valmista on. :)
Sulla on varmaan Suomen suurimmat kassit jos lämpimällä säällä roikkuu polvissa