Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin syksyllä. Ajattelin että tämä kesä olisi jo mukavaa aikaa.

Vierailija
29.06.2016 |

Mutta jostain kumman syystä ikävöin kuitenkin sitä ydinperhettä. Koskaan en sitä enää saavuta. Surullista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin, syksyllä tulee 3v erosta. Eka kesä oli aika paska, mutta sitten lähdin itekseni ulkomaan matkalle syyskuussa ja sitten tulin pois ja mitäs sitten tapahtuikaan :D

Aikansa vie ja ikävöin toki vieläkin, varmaan loppuelämäni, mutta elämä maistuu kuitenkin taas.

Tsemppiä

Vierailija
2/3 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi samoin, syksyllä tulee 3v erosta. Eka kesä oli aika paska, mutta sitten lähdin itekseni ulkomaan matkalle syyskuussa ja sitten tulin pois ja mitäs sitten tapahtuikaan :D

Aikansa vie ja ikävöin toki vieläkin, varmaan loppuelämäni, mutta elämä maistuu kuitenkin taas.

Tsemppiä

Kiitoksia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on mahdollisuus tehdä pieni ulkomaan reissu tms, niin suosittelen. Itse olin reissussa etelässä ja aamuisin heräsin, menin aamupalalle ja pakkasin repun ja lähdin päivän reissulle. Kiertelin pitkin ja poikin. Söin missä halusin ja mitä halusin, tein mitä halusin, ostin mitä halusin jne...Oli mahtava reissu ja sain ajatella ja kasata pääni. Olin kuin toinen ihminen, kun tulin kotiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi