Legginsit kesällä?
Minulla on lyhyet ja tukevat jalat, treenaan kyllä päivittäin ja laihdutan. Ongelmana on kesäpukeutuminen Suomessa. En kehtaa/halua käyttää polvipituisiakaan hameita ilman legginssejä, tuntuu että täällä tuijotetaan ja arvioidaan kroppaa todella arvioivasti vaikka ulkona on +25. Tiedän, että leggarit ovat rumat, mutta mitä muuta voisin käyttää housujen tilalla? Pitkä hame näyttää omituiselta kun olen lyhyt, alle polven saa näyttämään todella paksulta kun osuu säären keskiosaa, puuvillahousut eivät sovi omaan tyyliin ja farkut ovat kuumat. Caprit eivät käy minulle ollenkaan. Olen siis pitänyt lyhyttä hametta ja legginssejä usein arkena, leggarit ovat armeliaat jaloilleni eivätkä hiosta kuten sukkikset.Mitä ehdoittaisitte niiden tilalle? Miten itse pukeudutte?
Hassua tämä on sinänsä, että asuessani vuosia eräässä kuumassa maassa käytin kaikenlaisia kesävaatteita aivan ujostelematta,ja Suomessa en niin kehtaa tehdä. Siellä tosin kaikki naiset pukeutuivat paljastavasti, tuntuu ahdistavalta kun täällä Suomessa lämmin aika on niin lyhyt joten naisiin vähissä vaatteissa ei olla totuttu ja saa huomioita jota ei haluaisi. Lämpimässä maassa, jossa on oikeasti kuumaa monta kk naisten paljastava pukeutuminen on aivan normaalia, eikä siihen kiinnitä kukaan huomioita. Tuohon varmaan perustuu se,että monet ystäväni, itse mukaan lukien, käytämme Suomen ja pohjoismaiden ulkopuolella minihameita ja mekkoja ja korkkareita, vaatteita joita ei tulisi edes mieleen laittaa täällä päälleen muuten kuin juhlissa. Kun e- Euroopassa asuin, käytin lyhyttä mekkoa ja korkkareita päivittäin ihan arkena, täällä ei tulisi mieleenkään lähteä vaikkapa lähijunalla keskustaan niin pukeutuneena.
Mutta tosiaan, mitä leggareiden tilalle, kun ne ovat niin tyylittömät?
Kommentit (26)
Miehet näitä aina kirjoittaa, ne haluais että naisten alushousut vilahtelis kesällä. Yäk. Minä haluan ajaa pyörällä midimekko lanteilla hulmuten, leggarit alla ja vapaana.
Mä käytän leggareita lyhyiden mekkojen ja hameiden kanssa. Siis jos ovat lyhyemmät kuin polveen. Täällä tuulee aina ja kun kirmaa lasten kanssa ulkona niin en jaksa koko ajan varoa ettei vilku. On mulla myös sitten pitkiä hameita ja shortseja. Ei nuo leggarit mitkään kauniit ole ei, mutta sitäkin käytännöllisemmät. Ihan sama mitä muut ajattelee, jokainen pukeutukoon miten tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä legginssit on karmeat ihan mihin vuodenaikaan tahansa. Eihän miehetkään käytä pitkiä kalsareita julkisesti esim. shortsien alla.
N34
Miehistäkö sitä mallia pitää katsoa? Leggingsit eivät ole mitkään black horset. Ne ovat leggingsit ja niillä on eri käyttötarkoitus kuin kalsareilla.
No ihan samalta ne näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin mitään legginsejä näillä ilmoilla muka tarvitaan?
Pidän helteilläkin, suojaavat auringolta, voin ajaa pyörällä varomatta, ei haittaa jos tulee ja on hame, voin istua miten haluan.
Freudilainen lipsahdus? ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin mitään legginsejä näillä ilmoilla muka tarvitaan?
Pidän helteilläkin, suojaavat auringolta, voin ajaa pyörällä varomatta, ei haittaa jos tulee ja on hame, voin istua miten haluan.
Freudilainen lipsahdus? ;D
Joo :D
Piti olla tuulee, mutta..