Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka ikinen nainen löytää taatusti miehen.

Vierailija
29.06.2016 |

Ja ihan kunnollisen miehen vaikka ei ole missi. Miksi se miesten löytäminen on joillekkin niin vaikeaa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako olla noin? Miehenä olen huomannut monen naisen olevan niin miellyttävä, että yksin on parempi olla. Miten niitä hyviä miehiäkään voisi kaikille naisille riittää, jos oletetaan, että osa miehistä on yhtä heikkolaaatuista ainesta?

Ajatuksena tässä ei varmaankaan ole että jokaikisen pitäisi kelvata. Heikkolaatuinen ei kelpaa, mutta onko sinusta lyhyt, kaljuus, laiha heikkolaatuisuutta? Ei ole, mutta silti nuo ominaisuudet pudottavat miehiä markkinapöydältä.

Vierailija
22/33 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole nyt oikeen löytynyt. Myönnän, että pitäisi itse tehdä enemmän sen eteen, mutten yksinkertaisesti osaa (mistä löytäisi sen miehen, miten tehdä aloitteen jne). Eikä muakaan olla pahemmin lähestytty, joten helposti tulee sellainen fiilis, ettei kukaan kuitenkaan haluaisi (vaikka tyhmää tollanen ajattelu onkin). Oon siis vähän tällanen introvertti. Seksiä kyllä varmasti löytäisin helposti, mutta parisuhde on hieman vaikeampi juttu.

-23v nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan kunnollisen miehen vaikka ei ole missi. Miksi se miesten löytäminen on joillekkin niin vaikeaa?

Koska suomessa on noin 85000 naista enemmän kuin miestä.

20-40-vuotiasta miestä ei lohduta se, että 70-90-vuotiaita naisia on huomattavasti enemmän kuin vastaavanikäisiä miehiä.

Vierailija
24/33 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä kertaakaan elämäni aikana kelvannut yhdellekkään miehelle. Seksisuhteita takana kymmeniä, seurusteluun vaan en kelpaa. N27

Vierailija
25/33 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sunkin kannattais mennä suviseuroihin.

http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-2000001210135.html

Luoja varjele meitä! Ahh, kuinka aurinkokin paistaa ensiviikonloppuna kirkkaammin ja luonto tuoksuu raikkaammalta, kun lestadiolaiset poistuvat hetkeksi maisemista.

Vierailija
26/33 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on enemmän mm. syrjäytyneitä, vammaisia ja vankilassa istuvia. Mistä kaikille naisille riittäisi mies?

Mitä tarkoittaa "syrjäytynyt"? Naisissa on erakkoja vähintään yhtä paljon kuin miehissäkin. Vammaisia miehiä ei liene montaa enempää kuin naisiakaan, ja vankeja on kaiken kaikkiaan Suomessa vain hieman päälle 3000. Ikäluokissa 20-45 naisia on kuitenkin n. 50 000 vähemmän kuin miehiä, joten tämä lukumäärä kompensoi erittäin hyvin nuo esittämäsi epäkohdat, joihin (tietenkin) jätit huomioimatta vapaaehtoisesti sinkut, korkeakoulutetut naiset, jotka eivät huoli kuin akateemisen miehen. Miesten keskuudessa vastaavaa porukkaa ei edes ole, koska jokaiselle vain akateemisen naisen haluavalle miehelle melkeinpä takuulla löytyy akateeminen nainen.

Ei. Eieieieiei. Ikäluokissa 20-45 naisia on ENEMMÄN kuin miehiä. Tämä on totuus. Esimerkiksi täällä stadissa on aivan helvetisti naisia, mutta kun ei kukaan kelpaa niin vingutaan sitten yksikseen tai tyttökavereiden kanssa. Jotenkin alkaa vituttamaan.

Vierailija
27/33 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako olla noin? Miehenä olen huomannut monen naisen olevan niin miellyttävä, että yksin on parempi olla. Miten niitä hyviä miehiäkään voisi kaikille naisille riittää, jos oletetaan, että osa miehistä on yhtä heikkolaaatuista ainesta?

Ajatuksena tässä ei varmaankaan ole että jokaikisen pitäisi kelvata. Heikkolaatuinen ei kelpaa, mutta onko sinusta lyhyt, kaljuus, laiha heikkolaatuisuutta? Ei ole, mutta silti nuo ominaisuudet pudottavat miehiä markkinapöydältä.

Ei toki ole ulkonäköasiat heikkolaatuisuutta, ainakaan minun mielestäni. Itse ajattelin lähinnä vakavia persoonallisuus- tai mielenterveysongelmia, jotka tekevät kumppanin kanssa  elämisestä hankalampaa kuin yksinelosta. 

Vierailija
28/33 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on enemmän mm. syrjäytyneitä, vammaisia ja vankilassa istuvia. Mistä kaikille naisille riittäisi mies?

Mitä tarkoittaa "syrjäytynyt"? Naisissa on erakkoja vähintään yhtä paljon kuin miehissäkin. Vammaisia miehiä ei liene montaa enempää kuin naisiakaan, ja vankeja on kaiken kaikkiaan Suomessa vain hieman päälle 3000. Ikäluokissa 20-45 naisia on kuitenkin n. 50 000 vähemmän kuin miehiä, joten tämä lukumäärä kompensoi erittäin hyvin nuo esittämäsi epäkohdat, joihin (tietenkin) jätit huomioimatta vapaaehtoisesti sinkut, korkeakoulutetut naiset, jotka eivät huoli kuin akateemisen miehen. Miesten keskuudessa vastaavaa porukkaa ei edes ole, koska jokaiselle vain akateemisen naisen haluavalle miehelle melkeinpä takuulla löytyy akateeminen nainen.

Ei. Eieieieiei. Ikäluokissa 20-45 naisia on ENEMMÄN kuin miehiä. Tämä on totuus. Esimerkiksi täällä stadissa on aivan helvetisti naisia, mutta kun ei kukaan kelpaa niin vingutaan sitten yksikseen tai tyttökavereiden kanssa. Jotenkin alkaa vituttamaan.

Niin montaa "eitä" et pysty kirjoittamaan, että musta muuttuisi valkoiseksi. Usko tämä, nainen.

http://www.stat.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html

Vierailija
29/33 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole vielä kertaakaan elämäni aikana kelvannut yhdellekkään miehelle. Seksisuhteita takana kymmeniä, seurusteluun vaan en kelpaa. N27

Sama mulla ja siksi pyörittelen aina silmiä näille ketjuille. Jos kerrankin elämässäni löytäisin miehen, joka haluaisi kanssani suhteen olisin pöyristynyt. Itse olen tehnyt aloitteet elämäni aikana niille tavallisille miehille, joiden ajattelin olevan etsimässä suhdetta, mut ei.

Ja vaikka olen akateeminen nainen niin minulle miehen koulutustasolla ei ole ollut väliä.

Vierailija
30/33 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla ja siksi pyörittelen aina silmiä näille ketjuille. Jos kerrankin elämässäni löytäisin miehen, joka haluaisi kanssani suhteen olisin pöyristynyt. Itse olen tehnyt aloitteet elämäni aikana niille tavallisille miehille, joiden ajattelin olevan etsimässä suhdetta, mut ei.

Ja vaikka olen akateeminen nainen niin minulle miehen koulutustasolla ei ole ollut väliä.

ootte jumissa alfojen panoringissä. Rimaa alas niin alkaa löytyä sitoutumishalua.

Vierailija
31/33 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ootte jumissa alfojen panoringissä. Rimaa alas niin alkaa löytyä sitoutumishalua.

Nope. Kaikki miehet olleet suht epäsosiaalisia nörttitapauksia.

Ja muutenkin kyllästyttää tämä palsta kun täällä ei saa juuri asiallisia vastauksia vaan aina tuota samaa trollaamista. 

Vierailija
32/33 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suomessa on noin 85000 naista enemmän kuin miestä.

20-40-vuotiasta miestä ei lohduta se, että 70-90-vuotiaita naisia on huomattavasti enemmän kuin vastaavanikäisiä miehiä.

Aloittaja väitti, että naiset saavat miehen halutessaan. Silloinhan myös vanhojen naisten pitäisi saada, ei hän puhunut mitään iästä. Mistä vanhat naiset sitten saavat, jos oman ikäisiä ei ole ja nuoremmat ei huoli?

Vai olikohan ap sittenkin väärässä? ;-)

Vierailija
33/33 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma miten näistä aloituksista huolimatta ei vaan löydy minulle sopivaa miestä parisuhteeseen. Rimaa en suostu laskemaan, olen niin kerran tehnyt ja sen tempun jälkiä sai siivota monta vuotta... Jos mies ja minä emme ymmärrä toisiamme, jos emme jaa valtaosaltaan samoja elämänarvoja ja kiinnostuksenkohteita, niin parempi pysyä sinkkuna. 

Parisuhde ei ole enää elämänehto joten olen mielummin yksin kuin huonossa seurassa. Minulla on vain yksi elämä enkä enää toista kertaa halua tuhlata sitä sietämällä sohvannurkassa kaljoittelevaa ankeuttajaa vaikka sillä olisikin kulli jalkojen välissä. 

- N 32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan