Oletko reitevä, persevä vaiko rintava?
Kommentit (54)
Ehkä eniten reitevä, mutta kaikkea mainittuja olen kyllä.
Kaikkea kolmea. Isot tissit ottaa eniten aivoon.
Puhtaasti vaan persevä, reidet ehkä keskivertoa, rinnat pienet
Aika monta rintavaa...
Itse olen ja olen aina ollut persevä. Nuorena laihana kuppi oli aa ja reisien välistä saattoi katsella maisemia, mutta peppua piisasi, oli komea ja pysty. Nykyään viisitoista kiloa ja kolmekymmentä vuotta myöhemmin on painoni 65, pituuteni edelleen se 164, ja mittani 100 - 75 - 110.... Reidet eivät lölly ja ovat timmit, kupit ovat kasvaneet kokoon C ja perse on pysty ja mahtava...
(Kun aloin tehdä kyykkyjä muotia seuraten, mieheni käski lopettaa. Takapuoleni kuulemma on vaarassa kiivetä lapaluiden yläpuolelle...)
Vierailija kirjoitti:
En ole mitään näistä. Olen hoikka, en mikään iljettävä läskivalas.
Äläpäs hauku valaita, ne on isompia kuin sä.
Olen reitevä, persevä ja MAHTAVA.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia kolmea, valitettavasti. Onneksi sentään vyötärö on timmi.
Minä myös, mutta onneksi :D
Olen aina ollut ennen kaikkea lanteva. Nyt kun minulla on +20 kg, olen mielestäni paremman näköinen, kuin mitä olin nuorena ja laihana, vaikka mahapallukan toivoisin olevan pienemmän. Silloin kun olin hoikka tai normaalipainoinen, minulla oli 70A-koon rinnat, leveä lantio, litteä takapuoli ja vaikka reidet olivat hoikat, silti reisien sisäsivuilla oli sellaiset pienet rasvakertymät, jotka tuhdimmilla hankaavat toisiaan. En näyttänyt silloinkaan hyvältä bikineissä, kun lantiossa olevat luiset harjanteet törröttivät rumasti. Opiskeluaikoina hurahdin tosissani yhteen urheilulajiin ja olin elämäni kunnossa. Silti lantioni oli leveä, peppu suht. litteä, rinnat pienet ja reisien rasvat ennallaan. Vasta lapsen saatuani sain rinnat. Painokin nousi sen verran, että sain aika kivan takapuolen. Nyt on sitten jo liikaa kiloja. En tiedä, olisiko lopputulos nyt ihan ok, jos nyt saisin laihdutettua, työn alla on. Se on minusta aikamoinen harha, että nuorena ja hoikkana ihminen on kauneimmillaan. Ihan valokuvistakin katsoen minä olin surkean näköinen silloin, kun olin laihimmillani (normaalipainon alueella kuitenkin), eivätkä rinnat olleet kehittyneet, kun ne eivät meidän suvussa kehity ennen kuin rasvaprosentti nousee isommaksi tai saa ekan lapsen. Vaatteet eivät istuneet ollenkaan ja nuoruuden epävarmuudessa ryhtikin oli surkea.
En yhtäkään noista, olen hoikka ja sopusuhtainen.
Hoikkana olen pelkästään rintava, mutta kun lihon niin olen ensin reitevä ja lopulta mahava ja persevä! Hitto kun päästin itseni lihomaan!!!