Oletko reitevä, persevä vaiko rintava?
Kommentit (54)
Mahava. Eli se kaikkein huonoin vaihtoehto.
Olen tiimalasi, mutta hieman eniten lanteva, mutta ryhdikkäät hartiat, niin en ole päärynä plus D- kuppi plus reitevä plus persevä plus pohkeva, mutta hoikat nilkat ja ranteet. Eli olen vissiin siro sello, eikunjoo. Eli olen.
Olen aina ollut laiha ja sopusuhtainen, vaikka söisin paljonkin. Lihon maksimissaan muutaman kilon ja sitten jään siihen painoon tai laihdun takaisin. Mulla rasva menee ensin reisiin ja peppuun, mutta eivät ne mitään kovin muodokkaita ole verrattuna muuhun kroppaan.
85-65-90
rintava ja mahava, hoikempana mitat oli 95-70-94
Rintava, jos lihon niin seuraavaksi mahava. Persevää ja reitevää minusta ei näköjään tule millään ilveellä, alaosasto pysyy todella hoikkana myös ylipainoisena (tällä hetkellä en enää onneksi sitä ole). Kroppatyyppini on siis se naiselle pahin vaihtoehto, kiitos tästä geenit.
Rintava, en edes haluaisi runsaita rasvakertymiä reisiin ja takapuoleen, olkoot kuinka muodissa tahansa. Ehkä siksi, että olen ollut niin pitkään tällainen, runsas takapuoli ja reidet tuntuisivat omituisilta, eivätkä näytä mielestäni hyvältä, toki lantion pitää olla vyötäröä leveämpi mielellään. Nuoruudessani 90-luvulla mulla oli sen ajan ihannevartalo kuta kuinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kolme 😂
paras malli naisella
Persevä ja rintava. Vai olenko kenties reiteväkin, kun reiden ympärys paksuimmasta kohdasta on 53 cm?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kolme 😂
Seksikästä 😏
Sulavahan mä oon.