Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua kissani hävisi 2 h sitten erään puolitutun vierailun jälkeen!!!

Vierailija
29.06.2016 |

Provoksi huutelijat voivat nyt jättää kommentoimatta. Kyseessä on oikeasti hätätilanne!

Kutsuin harrastuksesta puoliksi tutun ihmisen tänää kahville ja kaikki meni ok siihen saakka, kun asuntoni ovi sulkeutui.

Jossain kohtaa aloin ihmetellä missä kissani on. Olen etsinyt sitä jokapuolelta ja asun siis yksinään kaksiossa.
Ikkunasta ei ole voinut hypätä sillä ikkuna ei edes aukea niin auki, että kissa mahtuisi siitä ulos (säädetty tarkoitiksella niin).

Eikä ulkona näy mitään kissan raatoja sillä asun kolmannessa kerroksessa.

Olen tutkinut moneen kertaan kirjaimellisesti joka nurkan. Ja kaikki mahdolliset piilopaikat.

Myöskin tutkinut rappukäytävän ja pihan kokonaan. Talossa ei asu montaa ihmistä siis rapussani ei ole, kuin 6 asuntoa joista kaksi tiedän olevan tyhjillään. Kysyin kaikista asunnoista onko joku nähnyt kissan rappukäytävässä ja päästänyt sen ulos. Mietin siis, että olisi livahtanut tuttuni lähtiessä ovesta, mutta kukaan ei ole nähnyt.

Olen yrittänyt kutsua kissaa niin kotona kuin rapussa sekä pihalla eikä mistään tule vaikka normaalisti tulee aina.

Myöskään ei ole mahdollista, että kissa olisi kuollut, koska kai minä nyt löytäisin sen asunnostani, kun tarpeeksi epätoivoisena aloin käydä oikeasti järjestyksessä joka nurkan jne... läpi.

Muistelin missä näin viimeksi kissan niin näin sen hyppäävän eteisen lähellä olohuoneessa olevalle pöydälle näin sivusilmällä tuon ihmisen häärivän eteisessä vielä, mutta en tajunnut katsoa niin tarkkaa mitä teki. Sitten hän huuteli ovelta vielä heipat ja ovi kävi.

Vähän sen jälkeen ihmettelin mihin se kissa jo katosi, kun äsken oli takanani olevalla pöydällä.

Ja nyt te lopun tiedätte jo.

Sekä yllätys yllätys tämä kyseinen henkilö ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin.

Oikeasti minua huolestuttaa kissa ja samalla pelottaa ajatus tuollaisesta hullusta. Mitä jos alkaa ahdistella minua ja mitähän tästä oikein seuraa ?? Apua!!!! Mitä teen???? Soitto poliisille vai mitä?????

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen moka tässä provossa oli heti aloituksessa. AP kertoi, että vieras teki lähtöä eteisessä ja AP itse oli jossain sisemmällä. Hyvin epätavallista, että jätetään vieras, etenkin tuollainen puolituttu, yksin eteiseen keräilemään kamppeitaan ja lähtöä tekemään. Varsinkin, kun taloudessa on kissa. Ne ovat aina valmiina odottamassa mahdolliuutta livahtaa ulos.EI ja EI. Vieraat saatetaan ovelle ja siinä hyvästellään. AP muka kuunteli jossain muualla, kun vieras huuteli heipat ovella. Hahhah. Ihme, ettei vieras kissan lisäksi vienyt mukanaan AP:n palttoota.

Toi vieraan hoitoon joutuminen poliisin toimesta oli tietysti jo karkea virhe.

Ei mun mielestä tällaisissa provoissa ole mitään vikaa, nehän ovat kuin ratkottavia arvoituksia, joissa yritetään keksiä epäjohdonmukaisuudet.

T. Miss Marple

On olemassa ihmisiä, jotka eivät saata vieraitaan ulos, eivätkä siis tule ulko-ovelle sanomaan heippaa. Itse olen tällaisen kissallisen ihmisen luona käynyt.

Ja toisekseen. Veikkaan, että poliisi tietää mitä näissä yleensä käy. Todennäköisesti ei olisi saanut kertoa mielentilatutkimuksesta, mutta kyllä heilläkin arvionsa on.

En minäkään aina saata, nimittäin silloin, kun siskoni tulee käymään. Hän saattaa käydä monta kertaa päivässä. Vieraamman ihmisen saatan aina, en sen vuoksi, ettei, hehheh, vie kissaani, vaan siksi, että on epäkohteliasta olla saattamatta,  ainakin meilläpäin, Porvoossa tietysti omat tapansa.

Porvoossa en ole ikinä käynyt, joten tavoista siellä en tiedä. Ihan oli Mikkelistä tämä tuttu, joka tekee tätä ettei tule ovelle. Enkä ole myöskään missään sanonut kohteliaaksi tätä tuttua. Kyllä minä menen aina ovelle saattamaan äitinikin, tuntuisi oudolle vain huutaa sohvalt heipat.

Vierailija
102/130 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä, että mielentilatutkimus maksaa n. 25 000 euroa, mutta tokihan kannattaa selvittää, oliko kissavaras syyntakeinen vai ei.

Aivan! Totta! Mitään muutahan tämä tuttava ei voi ollakan tehnyt, joiden vuoksi joutuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla on tuttava, joka varasti kissan "kun se oli niin söpö ja kiva". Ihan töissä käyvä aikuinen.

Todellisuus on joskus av:takin ihmeellisempää...

Vierailija
104/130 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen moka tässä provossa oli heti aloituksessa. AP kertoi, että vieras teki lähtöä eteisessä ja AP itse oli jossain sisemmällä. Hyvin epätavallista, että jätetään vieras, etenkin tuollainen puolituttu, yksin eteiseen keräilemään kamppeitaan ja lähtöä tekemään. Varsinkin, kun taloudessa on kissa. Ne ovat aina valmiina odottamassa mahdolliuutta livahtaa ulos.EI ja EI. Vieraat saatetaan ovelle ja siinä hyvästellään. AP muka kuunteli jossain muualla, kun vieras huuteli heipat ovella. Hahhah. Ihme, ettei vieras kissan lisäksi vienyt mukanaan AP:n palttoota.

Toi vieraan hoitoon joutuminen poliisin toimesta oli tietysti jo karkea virhe.

Ei mun mielestä tällaisissa provoissa ole mitään vikaa, nehän ovat kuin ratkottavia arvoituksia, joissa yritetään keksiä epäjohdonmukaisuudet.

T. Miss Marple

On olemassa ihmisiä, jotka eivät saata vieraitaan ulos, eivätkä siis tule ulko-ovelle sanomaan heippaa. Itse olen tällaisen kissallisen ihmisen luona käynyt.

Ja toisekseen. Veikkaan, että poliisi tietää mitä näissä yleensä käy. Todennäköisesti ei olisi saanut kertoa mielentilatutkimuksesta, mutta kyllä heilläkin arvionsa on.

Poliisit voivat/saavat kysyttäessä mainita asianosaiselle mahdollisista jatkoseuraamuksista epäilylle, muttei kuitenkaan syyttää tai provosoida ketään osapuolta.

Vierailija
105/130 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa meni kerran todella todella pieneen rakoon HELLAN TAAKSE..... Siis emme ikinä olisi uskoneet, että olisi mahtunut sinne. Kannattaa katsoa ihan koko talo läpi.

Vierailija
106/130 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kissa meni kerran todella todella pieneen rakoon HELLAN TAAKSE..... Siis emme ikinä olisi uskoneet, että olisi mahtunut sinne. Kannattaa katsoa ihan koko talo läpi.

Oikeasti. Miksi pitää vastata jos ei vaivaudu lukemaan keskustelua läpi? Jessus.

Vierailija
107/130 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hyvin tunnet tuon tuttavasi ja hänen menneisyytensä? Kissoja käytetään usein saatananpalvontaan liittyvissä rituaaleissa.

Vierailija
108/130 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan yksi mielenterveysongelmainen pöpipää yritti varastaa toisen kaneistani pihalla olleesta häkistä. Aiemmin lässytti sille aikansa ja yritti maanitella, että antaisin toisen hänelle. Sitten ikkunasta nähtiin kun akka yritti pölliä kanin. Poliisilla uhkaaminen sai hullun lopettamaan kanien ryöstöyritykset, mutta ilmeisesti harrasta samaa ihmisten koirien ja kissojen kanssa.

Vierailija
109/130 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita katsella vielä ihan kaikki paikat ja houkutella kissalle mieleisellä herkulla. Tsekkaa vielä ulkoa.

Jos ei ilmaannu soitto poliisille.

EI! Poliisi ei etsi kadonneita kissoja. EI! EI! EI!

Vierailija
110/130 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä lemmikkivarkauksia ihan oikeasti tapahtuu, etenkin kissat ovat "helppoja" varastettavia. Yläasteella luokkakaverini kissa vietti aikaansa usein näiden pihalla, naapurin täti oli sitten houkutellut kissan luokseen ja ottanut omakseen suostumatta antamaan takaisin. Voi hyvinkin olla todellinen tarina. 

Vierailija
111/130 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka hyvin tunnet tuon tuttavasi ja hänen menneisyytensä? Kissoja käytetään usein saatananpalvontaan liittyvissä rituaaleissa.

En ole viestin kirjoittaja,mutta alapeukutusten määrä kertoo että täällä on tietämätöntä porukkaa. New Yorkissa esimerkiksi katoaa mustia kissoja okkultististen juhlapyhien aikaan ennätysmäärä.On Suomessakin noitia sekä saatananpalvojia jotka varastaa eläimiä uhrimeno sekä rituaali tarkoituksiin.Mutta eihän nää mammat täällä mitään näistä tiedä,tai usko.

Vierailija
112/130 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole viestin kirjoittaja,mutta alapeukutusten määrä kertoo että täällä on tietämätöntä porukkaa. New Yorkissa esimerkiksi katoaa mustia kissoja okkultististen juhlapyhien aikaan ennätysmäärä.On Suomessakin noitia sekä saatananpalvojia jotka varastaa eläimiä uhrimeno sekä rituaali tarkoituksiin.Mutta eihän nää mammat täällä mitään näistä tiedä,tai usko.

... Ja tähän vielä lisäys että suurin osa ei ymmärrä että noidat ja s-palvojat ovat usein ihan tavallisin näköisiä.Ei mitään mustakaapuihin pukeutuneita kummallisuuksia. Tiedän esim.yhden henkilön joka on saatananpalvoja ja ihan tavallinen ulkonäöltään.Töissä sairaanhoitajana.Vähän OT,mutta ärsytti nää alapeukutukset,ikäänkuin sellaista ei voisi tapahtua vaikka kaikenmaailman hörhöjä okkultisteja liikkuu keskuudessamme enemmän kuin moni uskoo.Enough said.Kiva kun katti löytyi,vaikka sitten mielikuvituskatti jos huuhaata.

113/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan yksi kaverini ala-aste aikoihin varasti huoneestani paljon kyniä ja barbin vaatteita ollessani syömässä. Joten kyllä tää voi tosijuttu olla.

114/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa leikkii hippaa kanssasi, kun se on vaatekaapissa, etsit keittöstä, kun tarkastat vaatekaapista hän onkin jo eteisen kengissä. Pidä hauskaa, et löydä sitä XD

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

115/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sieltä tulee ruokakupille, älä hätäile, laita vaikka siivumaķkaraa ja vettä puhtaaseen ruokakuppiin ja mene nukkumaan. Kaikki ok?

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
116/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, olin saanut kunnioitettavat 37 alapeukkua, vain pienestä sutaisusta.

Vierailija
117/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajalla ja puolitutulla yhteisiä ystäviä? Joku ystävistänne voisi mennä kylään tuolle puolitutulle ja katsoa näkyykö kissaa mahdollisen varkaan talossa. 

Vierailija
118/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hupaisa keskustelu, eikai kukaan ottanut apn juttuja tosissaan kuitenkaan :D

Vierailija
119/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Lääkkeet.

Vierailija
120/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello hello hello!