Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua kissani hävisi 2 h sitten erään puolitutun vierailun jälkeen!!!

Vierailija
29.06.2016 |

Provoksi huutelijat voivat nyt jättää kommentoimatta. Kyseessä on oikeasti hätätilanne!

Kutsuin harrastuksesta puoliksi tutun ihmisen tänää kahville ja kaikki meni ok siihen saakka, kun asuntoni ovi sulkeutui.

Jossain kohtaa aloin ihmetellä missä kissani on. Olen etsinyt sitä jokapuolelta ja asun siis yksinään kaksiossa.
Ikkunasta ei ole voinut hypätä sillä ikkuna ei edes aukea niin auki, että kissa mahtuisi siitä ulos (säädetty tarkoitiksella niin).

Eikä ulkona näy mitään kissan raatoja sillä asun kolmannessa kerroksessa.

Olen tutkinut moneen kertaan kirjaimellisesti joka nurkan. Ja kaikki mahdolliset piilopaikat.

Myöskin tutkinut rappukäytävän ja pihan kokonaan. Talossa ei asu montaa ihmistä siis rapussani ei ole, kuin 6 asuntoa joista kaksi tiedän olevan tyhjillään. Kysyin kaikista asunnoista onko joku nähnyt kissan rappukäytävässä ja päästänyt sen ulos. Mietin siis, että olisi livahtanut tuttuni lähtiessä ovesta, mutta kukaan ei ole nähnyt.

Olen yrittänyt kutsua kissaa niin kotona kuin rapussa sekä pihalla eikä mistään tule vaikka normaalisti tulee aina.

Myöskään ei ole mahdollista, että kissa olisi kuollut, koska kai minä nyt löytäisin sen asunnostani, kun tarpeeksi epätoivoisena aloin käydä oikeasti järjestyksessä joka nurkan jne... läpi.

Muistelin missä näin viimeksi kissan niin näin sen hyppäävän eteisen lähellä olohuoneessa olevalle pöydälle näin sivusilmällä tuon ihmisen häärivän eteisessä vielä, mutta en tajunnut katsoa niin tarkkaa mitä teki. Sitten hän huuteli ovelta vielä heipat ja ovi kävi.

Vähän sen jälkeen ihmettelin mihin se kissa jo katosi, kun äsken oli takanani olevalla pöydällä.

Ja nyt te lopun tiedätte jo.

Sekä yllätys yllätys tämä kyseinen henkilö ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin.

Oikeasti minua huolestuttaa kissa ja samalla pelottaa ajatus tuollaisesta hullusta. Mitä jos alkaa ahdistella minua ja mitähän tästä oikein seuraa ?? Apua!!!! Mitä teen???? Soitto poliisille vai mitä?????

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tässä on kulunut kaksi vuorokautta katoamisesta. Onko ap päivittänyt tilannetta?

Vierailija
122/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin kyllä nähä tilanteen jossa vieras henkilö ottaa kissan kuin huomaamatta mukaansa. Yleensähän kissat eivät juurikaan anna edes vieraan koskea ja jos ottaa esim syliin rimpuilee itsensä irti.

Minulla on kolme kissaa ja kaksi niistä tervehtii vieraitakin uteliaasti ja änkeävät kohta syliinkin. Yksi on sellainen joka piiloutuu kun tulee vieraita ja odottelee ennen kuin näyttäytyy vieraille. Toki nuokin rimpuilevat jos eivät halua olla sylissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa löytyi. Loppu hyvin, kaikki hyvin.

Vierailija
124/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
125/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
126/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä kerinnyt lukea vastauksia ja löytyikö kissa, mutta meidän katiska makoilee usein vaatekaapeissa vaatepinojen välissä ja alla niin ettei välttämättä huomaa ellei tietäisi etsiä.

Vierailija
127/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että kyseessä on todella oma kissasi? Saatananpalvojat kaappaavat usein tietyillä ominaisuuksilla varustettuja kissoja käytettäväksi rituaaleissaan ja korvaavat alkuperäiset toisilla alkuperäistä hyvinkin paljon muistuttavilla yksilöillä!

Vierailija
128/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai Suomessa tarvita mitään kotietsintälupia? Eikös ne oo jenkkileffoista ja -sarjoista enemmän tuttuja?

Vierailija
129/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kellari? Jos livahtanut sinne? Jos ei löydy niin teeppä visiitti tuon vieraasi luo.

Vierailija
130/130 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai Suomessa tarvita mitään kotietsintälupia? Eikös ne oo jenkkileffoista ja -sarjoista enemmän tuttuja?

On mutta suomessa lupa on helpompi saada ja koko systeemi erilainen