Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua kissani hävisi 2 h sitten erään puolitutun vierailun jälkeen!!!

Vierailija
29.06.2016 |

Provoksi huutelijat voivat nyt jättää kommentoimatta. Kyseessä on oikeasti hätätilanne!

Kutsuin harrastuksesta puoliksi tutun ihmisen tänää kahville ja kaikki meni ok siihen saakka, kun asuntoni ovi sulkeutui.

Jossain kohtaa aloin ihmetellä missä kissani on. Olen etsinyt sitä jokapuolelta ja asun siis yksinään kaksiossa.
Ikkunasta ei ole voinut hypätä sillä ikkuna ei edes aukea niin auki, että kissa mahtuisi siitä ulos (säädetty tarkoitiksella niin).

Eikä ulkona näy mitään kissan raatoja sillä asun kolmannessa kerroksessa.

Olen tutkinut moneen kertaan kirjaimellisesti joka nurkan. Ja kaikki mahdolliset piilopaikat.

Myöskin tutkinut rappukäytävän ja pihan kokonaan. Talossa ei asu montaa ihmistä siis rapussani ei ole, kuin 6 asuntoa joista kaksi tiedän olevan tyhjillään. Kysyin kaikista asunnoista onko joku nähnyt kissan rappukäytävässä ja päästänyt sen ulos. Mietin siis, että olisi livahtanut tuttuni lähtiessä ovesta, mutta kukaan ei ole nähnyt.

Olen yrittänyt kutsua kissaa niin kotona kuin rapussa sekä pihalla eikä mistään tule vaikka normaalisti tulee aina.

Myöskään ei ole mahdollista, että kissa olisi kuollut, koska kai minä nyt löytäisin sen asunnostani, kun tarpeeksi epätoivoisena aloin käydä oikeasti järjestyksessä joka nurkan jne... läpi.

Muistelin missä näin viimeksi kissan niin näin sen hyppäävän eteisen lähellä olohuoneessa olevalle pöydälle näin sivusilmällä tuon ihmisen häärivän eteisessä vielä, mutta en tajunnut katsoa niin tarkkaa mitä teki. Sitten hän huuteli ovelta vielä heipat ja ovi kävi.

Vähän sen jälkeen ihmettelin mihin se kissa jo katosi, kun äsken oli takanani olevalla pöydällä.

Ja nyt te lopun tiedätte jo.

Sekä yllätys yllätys tämä kyseinen henkilö ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin.

Oikeasti minua huolestuttaa kissa ja samalla pelottaa ajatus tuollaisesta hullusta. Mitä jos alkaa ahdistella minua ja mitähän tästä oikein seuraa ?? Apua!!!! Mitä teen???? Soitto poliisille vai mitä?????

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua epäilyttää kaikista eniten tässä että naapuri muka tietäisi mitään kissasta. :D

Vierailija
62/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä naapuri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne?

Vierailija
64/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Where is the cat?

Vierailija
66/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä odotellessa tulosta tulee mieleen, että muistaako kukaan ehkä jo 15 v takaista täällä kirjoittelijaa joka kehui usein varastaneensa vehnäterrierin baarin edestä. Oli kuulemma oikeutettu siihen, koska koira oli hänen mielestään hylätty. Mahtoiko koko juttu olla totta?

Vierailija
67/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

The cat is in the moon!

Vierailija
68/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa löytyi kuivumaan laitettavien pyykkien seasta, oli mennyt pesukoneeseen huomaamatta :( Sanattomaksi vetää, miksen tajunnut katsoa konetta ennen kuin laitoin päälle, miksi...

Vierailija
69/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin asia selvisi. Sain kissani takaisin EHJÄNÄ. Tämä tyyppi oli alusta saakkaa ollut jostain syystä aika kiinostunut kissastani.

Hän on paljon puhunut kissan näkemisestä.

Yritti tosiaan varastaa kissaa omakseen. Poliisi kertoin sen verran mitä voi, että tällä tyypillä on mielenterveys ongelmia sekä eläinten pito kieltoja.

Hän oikeasti yritti varastaa kissani. En tiedä tarkkaan mitä hänelle seuraa mutta nyt ensi alkuun joutui johonkin mielentila tutkimuksiin.

Ap

Vierailija
70/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa löytyi kuivumaan laitettavien pyykkien seasta, oli mennyt pesukoneeseen huomaamatta :( Sanattomaksi vetää, miksen tajunnut katsoa konetta ennen kuin laitoin päälle, miksi...

Älä saatana tule esittämään minua!

Ap

Vierailija
71/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tuttu ap:lla, ku tulee kissan pölliin ja omalle naapurilleenki vielä mainostanu kotiuttavansa uutta lemmikkiään ihan niinku se oma muka olis. Hiemanko ruuveja puuttuu päästä? :D Uskomaton keissi muutenki...

Vierailija
72/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme ryöstäisi toisen kissan kyläreissulla. Ihme teoria. Tuollaisesta jää kiinni jokseenkin 100% varmasti.

Vierailija
73/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että mua huolettaa, että onhan kissa kunnossa :/ tää on niin outo tapaus, ettei yhtään osaa arvata mitä sen harrastuskaverin päässä on voinut liikkua :(

Vierailija
74/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että kaikki selvisi! :D

Vierailija
75/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto että mua huolettaa, että onhan kissa kunnossa :/ tää on niin outo tapaus, ettei yhtään osaa arvata mitä sen harrastuskaverin päässä on voinut liikkua :(

Voi onneksi kissa oli kunnossa! Jostain syystä ei näkynyt tuo apn viesti äsken. On teillä ollut hurja ilta!

Vierailija
76/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mikä juttu! Voiko tälläistäkin käydä for real?

Miksi muuten kutsuit tämän puolitutun kylään?

Vierailija
77/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa löytyi heti kun joku esiintyi ap:nä ihan sattumalta vaan just samaan aikaa tuli langoille :D

Vierailija
78/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aika mones provo, jonka oot tänne tänään fantasioinu. Tunnistan sut kirjoitustavasta.

Vierailija
79/130 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päteviä poliiseja. Määräs kissavarkaan mielentilatutkimuksiin tosta noin vain. =D ;)

Vierailija
80/130 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässäpä aikamoinen kissanryöstötarina!