Apua kissani hävisi 2 h sitten erään puolitutun vierailun jälkeen!!!
Provoksi huutelijat voivat nyt jättää kommentoimatta. Kyseessä on oikeasti hätätilanne!
Kutsuin harrastuksesta puoliksi tutun ihmisen tänää kahville ja kaikki meni ok siihen saakka, kun asuntoni ovi sulkeutui.
Jossain kohtaa aloin ihmetellä missä kissani on. Olen etsinyt sitä jokapuolelta ja asun siis yksinään kaksiossa.
Ikkunasta ei ole voinut hypätä sillä ikkuna ei edes aukea niin auki, että kissa mahtuisi siitä ulos (säädetty tarkoitiksella niin).
Eikä ulkona näy mitään kissan raatoja sillä asun kolmannessa kerroksessa.
Olen tutkinut moneen kertaan kirjaimellisesti joka nurkan. Ja kaikki mahdolliset piilopaikat.
Myöskin tutkinut rappukäytävän ja pihan kokonaan. Talossa ei asu montaa ihmistä siis rapussani ei ole, kuin 6 asuntoa joista kaksi tiedän olevan tyhjillään. Kysyin kaikista asunnoista onko joku nähnyt kissan rappukäytävässä ja päästänyt sen ulos. Mietin siis, että olisi livahtanut tuttuni lähtiessä ovesta, mutta kukaan ei ole nähnyt.
Olen yrittänyt kutsua kissaa niin kotona kuin rapussa sekä pihalla eikä mistään tule vaikka normaalisti tulee aina.
Myöskään ei ole mahdollista, että kissa olisi kuollut, koska kai minä nyt löytäisin sen asunnostani, kun tarpeeksi epätoivoisena aloin käydä oikeasti järjestyksessä joka nurkan jne... läpi.
Muistelin missä näin viimeksi kissan niin näin sen hyppäävän eteisen lähellä olohuoneessa olevalle pöydälle näin sivusilmällä tuon ihmisen häärivän eteisessä vielä, mutta en tajunnut katsoa niin tarkkaa mitä teki. Sitten hän huuteli ovelta vielä heipat ja ovi kävi.
Vähän sen jälkeen ihmettelin mihin se kissa jo katosi, kun äsken oli takanani olevalla pöydällä.
Ja nyt te lopun tiedätte jo.
Sekä yllätys yllätys tämä kyseinen henkilö ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin.
Oikeasti minua huolestuttaa kissa ja samalla pelottaa ajatus tuollaisesta hullusta. Mitä jos alkaa ahdistella minua ja mitähän tästä oikein seuraa ?? Apua!!!! Mitä teen???? Soitto poliisille vai mitä?????
Kommentit (130)
Siis mitä? Minkälainen ihminen varastaa kissan? :0 Ja joo oon kuullu että rotukoiria ja -kissoja on varastettu mutta silti pitää kyllä olla todella mielenvikainen että pöllii toisen lemmikin.
Kissat saattavat piiloutua kummallisiin paikkoihin oudompia vieraita. Toivon hartaasti ,että löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Minkälainen ihminen varastaa kissan? :0 Ja joo oon kuullu että rotukoiria ja -kissoja on varastettu mutta silti pitää kyllä olla todella mielenvikainen että pöllii toisen lemmikin.
No, ei tarvi kun ajatella yhtä tän palstan vakinarisijaa... pitäisin tarkasti lemmikistäni huolta hänen läsnäollessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyyppi touhuili asunnossasi ja miksi päästit puolitutun kämpääsi, jos oli epäilyksiä. Oliko kontaktissa kissaan. Tutki pesukone, vaatekaapit, keittiökaappien yläosa (jos siellä tilaa) ym.
Jos kaikki olisi jatkuvasti skeptisiä jokaisen puolitutun kanssa, ei kellään olisi kuin pari hyvää ystävää elämässä. Ei kai ap voinut aavistaa, että tutulla noin paljon viirasi?
Lähetä joku yhteinen kaveri käymään tämän henkilön luona, jos teiltä sellainen löytyy.
Meiltä hävisi kissa maalla, kun se oli kiivennyt vieraitten auton pohjaan, mutta vieraat onneksi palauttivat, kun hoksasivat miten oli päässyt käymään. Tuskin sinun tapauksessasi päässyt livahtamaan ulos ja auton kyytiin?
Kissa on voinut luikahtaa rappuun ja ulos kun joku ei talon asukas on kulkenut ulko-ovesta
Omat kissat ovat olleet vaatekaapeissa, parvekkeella, yksi pujahti huomaamatta rappukäytävään, kirjahyllyssä katseli hiljaa kun etsimme sitä kerran kun luulimme että oli päässyt karkuun. Naapurin parvekkeelle pujahti jonkun kerran, tipahti parvekkeelta maahan (ei kovin korkea pudotus) jäi parvekkeen alle kyyhöttämään.
Löytyikö kissa? Oliko sillä tutulla kassia mukana? Voisitko pyytää ystävääsi joka tuntee hänet käymään tarkastamassa ettei kissa ole hänellä?
Kissa kyllä selviää 3 kerroksesta hyppäessä.
terv. kokemusta on, ei omalta vaan naapurin karkailevasta katista. Ravistelee vain päätään ja jatkaa matkaa maailmalle.
Mä uskon, että tässä on syntynyt paniikissa tilanne, jossa ollaan jo ihan varmoja kissan olevan suurinpiirtein itärajalla saakka tämän kaapparin kyydissä. Tee vielä lähistöllä ja kotona kierros, sekä odottele tunnin verran. Kyllä se tulee takas. Ehkä lähteny pienelle tutkimusretkelle lähialueelle. Jos ei vieläkään kuullu, niin sitten muut toimenpiteet.
Vierailija kirjoitti:
Ap hävis ku pieru Saharaan. Provo
Tais olla joo. Harmi, nyt meni hyvät neuvot hukkaan! :)
Vierailija kirjoitti:
Ap hävis ku pieru Saharaan. Provo
Tai lähti etsimään sitä kissaa...
Osta muikkuja ja jätä ne lattialle paikkaan kissa tulee jos on kotona, kaapit, kaiuttimien päälliset sohvat pesukone tarkista.
Sitten sen kaverin luokse yllärinä . Nauhota koko tilanne älä kuvaa! Ellei kissa ole siellä tulkaa yhdessä etsimään.
Provo varmaan, mutta mitäs sen on väliä.
Nykyään kissan on pahempi piiloutua oikein minnekään, kun asun niin pienessä kämpässä, mutta vanhempien luona asuessani iski monen monta kertaa paniikki kun ei kisua näkynyt tai kuulunut missään tunteihin.
Silloin oli toki sekin, että äiti "vahingossa" ja vahingossa päästeli sitä kattia jatkuvasti sinne pihoille perseilemään, niin ei ollut naapuritkaan tyytyväisiä sekä autoteitä oli vähä joka suunnassa. Unohtamatta kaiken maailman sekopäitä mitä tuolla liikkuu.
Onneksi katti aina jostain sitten ilmestyi. ihme elukoita.
Kissa selviää pudotuksen kolmannesta kerroksesta. Asuin kolmannessa kerroksessa, ja kerran menin kotiin eikä kissaa löytynyt, ikkuna oli raollaan mutta luulin ettei kissa mahtuisi sellaisesta raosta. No, kämpän läpietsimisen jälkeen menin vielä tarkistamaan sen ikkunan, ja ikkunalaudassa oli kynnenjäljet siinä kohdassa mistä kissa ilmeisesti oli livennyt ja pudonnut. Alla nurmikkoa, ei mitään jälkiä... No, herkkuruokien kanssa pihalle metsästämään ja houkuttelemaan, ja sieltä kissa löytyi läheisen ruusupuskan alta täysin vahingoittumattomana, pirun kiukkuisen oloisena tosin (ehkä oli jo kerennyt tovin odotella että milloin joku tulee hakemaan kotiin, sellainen hemmoteltu prinssi kun oli... :D)
Jos se kissa tosiaan on vielä kateissa niin tuskin ap:lla on aikaa käydä täällä päivittämässä. On varmaan lähtenyt etsimään kissaa ulkoa/tältä tutultaan. Jos taas on löytynyt niin ap varmasti keskittyy kissan lellimiseen tällä hetkellä.
Kissa on voinut päästä vieraalta huomaamatta rappukäytävään ja sieltä jossain vaiheessa ulos. Ilmoita kadonneesta kissasta kuvan kera Facebookin kaupunginosaryhmässä/kirppiksellä ja vie lappuja lähistölle.
oletko 100% varma ettei kissa olisi kuitenkin mahtunut siitä ikkunanraosta