Miten joillekin löytyy aina uusi mies?
Eivät ole erikoisen kauniita tai vartaloltaan hoikkia, usein päinvastoin. Suuret rinnat kyllä on jokaisella tuttavanaisella, jotka vaihtavat miestä jatkuvasti. Tai sitten en vaan ole miesten mieleen.
Kommentit (25)
No mä olen ollut pisimmillään vuoden sinkku. En todellakaan kelpuuta ketä tahansa, mutta en ole ainakaan ulkonäön suhteen kovin tarkka. Ihmettelen sinkkuystäviäni jotka eivät ole edes ihastuneita kehenkään, minä nään ihania miehiä kaikkialla.
Olen kyllä melko puhelias, huumorintajuinen, rento ja ehkä miesmäinenkin, eli varmaan aika helposti lähestyttävä. Ulkonäkö on sellanen 8, en kaunotar mutten rumakaan.
Siinä vaikuttaa niin moni luonteenpiirre miksi jotkut eivät seurustele koskaan ja toiset kymmeniä kertoja. Nyt olen kuitenkin ollut jo monta vuotta suhteessa, enkä ole muihin ollut ihastunut. Yhdenillanjuttuja en ole koskaan harrastanut, eli en ole mikään kevytkenkäinenkään.
MIkä kenellekin se optimi: yksin, pitkässä parisuhteessa, jatkuva miehenvaihto. Miten vaan on onnellisin. Mutta helpointa on löytää uusi kumppani joko pidemmäksi tai lyhyemmäksi aikaa jos viihtyy ensin oman pään sisällä. t. kerran kumppania vaihtanut N55
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa. Mut kai se on joku persoonallisuusjuttu.
Mutta monilla minun tuntemillani naisilla jotka saavat miehen helposti on vieläpä ruman ulkonäön lisäksi kamalat luonteet, miten tämän selität? Itse olen ihan ok näköinen ja mukava mutta minusta ei kiinnostu kukaan.
Miss kirjoitti:
Mä olen ylipainoinen,isorintainen. Naama on hyvä😂 mutta kroppa siis ei.
Olen iloinen ja nauravainen,tykkään seksistä.
Miehiä on aina piisannu! Siis suhteeseen,yhden yön juttuja en harrastele.
Syyn voi kertoa joku mies?
Miksi vaihdat miestä?
Bingo! Helposti lähestyttävät ja avoimet naiset pääsevät tietenkin helpommin suhteeseenkin, mutta sinkkukanssasisaret eivät edes osaa vertailla muuta kuin naisten ulkonäköä ja ihmettelvät sitten, kun hoikemmat ja nätimmät jäävätkin yksin.