Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillekin löytyy aina uusi mies?

Vierailija
29.06.2016 |

Eivät ole erikoisen kauniita tai vartaloltaan hoikkia, usein päinvastoin. Suuret rinnat kyllä on jokaisella tuttavanaisella, jotka vaihtavat miestä jatkuvasti. Tai sitten en vaan ole miesten mieleen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo nirsoja?

Vierailija
2/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näillä naisilla on hyvin alhaiset kriteerit eivätkä kestä olla yksin hetkeäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ylipainoinen,isorintainen. Naama on hyvä😂 mutta kroppa siis ei.

Olen iloinen ja nauravainen,tykkään seksistä.

Miehiä on aina piisannu! Siis suhteeseen,yhden yön juttuja en harrastele.

Syyn voi kertoa joku mies?

Vierailija
4/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ollut ilman. Sanoisin että tavallisen näköinen ja kokoinen, ihannepainon ylärajalla. Olen sosiaalinen enkä koskaan ylimielinen vaan ystävällinen niillekin jotka eivät kiinnosta. Nyt olen ollut kyllä parisuhteessa jo pian 20 vuotta mutta tänäkin aikana on ollut tarjontaa kyllä.

En missään nimessä kelpuuta ketä vaan mutta helppoa on ollut ja olisi löytää mies.

Ei se ole ulkonäköseikka pelkästään vaan persoona vaikuttaa, saan helposti myös kavereita ja ystäviä.

Perusilmeenikään ei ole mikään kauhean iloinen. Ehkä jopa tuima.

Vierailija
5/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei vaan ole kaikki kaikessa, joten ei ole mikään pakko olla "erityisen kaunis" tai edes hoikka.

Vierailija
6/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Mut kai se on joku persoonallisuusjuttu.

Vierailija
7/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalisia?

helppoja? eli tekevät alotteen yms

Vierailija
8/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia eivätkä nalkuta turhasta (kuten minä..).

Vierailija
9/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavia eivätkä nalkuta turhasta (kuten minä..).

En siis nalkuta vaan olenk liiankin suurpiirteinen :)

Vierailija
10/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei oo kummoisia kriteerejä miehelle. Mun yks kaveri on tuollainen, sanoo suoraan, ettei osaa olla ollenkaan yksin. Pakko olla aina joku mies, vaikka sellainen josta ei oikeasti edes välitä.

Vierailija
11/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin kelpaa lähes millainen mies tahansa. Ei kaikki ole niin turhantarkkoja kriteereistään. Itse en edes halua sellaista miestä, johon en ole tosissani rakastunut.

Vierailija
12/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkevä ihminen ei osottele niinkuin kaikki naiset yleensä

tekee, vaan menee ja näyttää kiinnostuksensa mieheen.

kokemuksen onnistuset siivittävät iloa, ja tottakai

ei sovi liian kranttu, vaan ensin valitaan väärä mies

jota koitetaan muuttaa salaa omaksi ihanteeksi,

sen takia että pääsee sitte sanomaan.

Vierailija
13/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät silmät auki ja verkot vesillä suhteissa ollessaankin, kokevat seurustelun ja etenkin eroamisen vähän kuin kilpailuksi ("mua ei ole koskaan jätetty", "mä en koskaan ole sinkku vasten tahtoani")?

Vierailija
14/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan tyytyväinen itsekseni, (ystäviä kyllä riittää), mutta en kaipaa ketään ukkoa sähläämään himaani.

En ole koskaan ymmärtänyt, että onni olisi riippuvainen siitä seurusteleeko vai ei, eli onko kuvioissa hääräämässä ja säätelemässä joku. Aina pitäisi muiden mielestä olla hakusessa joku. Jatkuvaa kyselyä kavereilta, onko sulla mies tai "mä tiedän yhen hyvän sulle"!

Eipä nuo aina ikuiset vaihtajat tai sen yhden kanssa elävät  näytä olevan sen onnellisimpia. Aina valittelevat milloin mitäkin...

Vierailija
15/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimukkas kirjoitti:

järkevä ihminen ei osottele niinkuin kaikki naiset yleensä

tekee, vaan menee ja näyttää kiinnostuksensa mieheen.

kokemuksen onnistuset siivittävät iloa, ja tottakai

ei sovi liian kranttu, vaan ensin valitaan väärä mies

jota koitetaan muuttaa salaa omaksi ihanteeksi,

sen takia että pääsee sitte sanomaan.

Nyt meni yli. Mitä yrität sanoa? Onko tää runo?

Vierailija
16/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen on sinut itsensä kanssa, se näkyy. Onko sinulla jotain käsittelemättömiä asioita, jotka stressaavat sinua? 

Vierailija
17/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen saaminen ole mikään kummastelun aihe. Eikä tarkoita sitä että ei ole kriteerejä. Jos on tavallinen ehkä jollain tapaa nätti ja päästään terve ja perusmiellyttävä nainen niin suhteeseen on helppo löytää mies jos ei hakusessa ole ainoastaan se unelmien prinssi joka täyttää jokaisen kohdan vaatimuslistalta. Onhan se totta että toisilla kriteerit on kovemmat mutta ne jotka on joustavampia mieleltään saa miehiä. Turha väittää että siihen tarvitaan sellainen asenne että mikä vaan kelpaa.

Vierailija
18/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi korkeat kriteerit, mutta silti ei yksin tarvitse olla pitkiä aikoja. Turhanpäiväisiin juttuihin en kuitenkaan kiinnitä huomiota, eli olen korkeasta vaatimustasosta huolimatta suuripiirteinen.

Olen ystävällinen, tykkään flirttailusta ja hyvän mielen tekemisestä toisille, myös silloin kun en ole romanttisesti ihmisestä kiinnostunut. Hymyilen paljon. En ole sosiaalisesti kovin taitava vaan mokailen, mutta käytän myös sanaa "anteeksi" paljon. En silti nöyristele enkä uhraudu, vaan elän ja teen asiat ensisijaisesti oman mieleni mukaan. Saman sallin myös toisille. Kanssani saa olla eri mieltä ja jos toinen mokaa jotenkin, saatan kääntää sen omaksi viakseni helpottaakseni sen toisen oloa (itseäni ei mokailu häiritse, joten voin ottaa vähän ylimääräistäkin omalle kontolleni :D ).

Ulkonäöltäni olen keskitasoa, hoikka mutta vähän löysä, keskimittainen, persjalkainen ja pienirintainen. Vyötärö-lantio -suhde optimaalinen.

Suurimmassa osassa miesjutuistani olen tehnyt aloitteen itse.

N38

Vierailija
19/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neloselle

20 v suhteessa eikä koskaan ilman? Ja yleensä juurikin parisuhteessa olijat uskovat että vientiä on mutta olisiko sitten todella kun on oikea haku päällä? Ja ehkä ei kaikkea ystävällisyyttä kannattais tulkita "tuokin haluaa mua ja toi ja toi..."

Vierailija
20/25 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ymmärtää antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän