Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukuun tuli seksuaalirikollinen

Vierailija
29.06.2016 |

Tunnistamisen välttämiseksi olen muuttanut tiettyjä asioita, koska aihe on arka. Kautta rantain sukuumme tuli parisuhteen muodossa alaikäisen lapsen törkeästä raiskaamisesta tuomittu mies, jonka teko on kaikkien tiedossa. Mies on isäpuolena teinitytölle ja lasten äiti esittää, että kaikki on ok. En suostu olemaan samassa paikassa tämän ihmisen kanssa ja omat lapset pidän visusti kaukana miehestä. Pahinta on kuitenkin se, että asiasta vaietaan. Mies on tervetullut kaikkiin juhliin ja sukumökille, jota minä pidän lähinnä saastaisena paikkana nykyisin. Ongelmaksi koituu oma suhde, jossa mies ei käsitä lainkaan tilanteen vakavuutta. Hän jopa kaveeraa raiskaajan kanssa, vaikka väittää, että ei. Sukuun tulleen miehen rikoshistoria on niin valtava tabu, että en voi tavata keitään ihmisiä jotka ovat tekemisissä ko.miehen kanssa. Minulla on itselläni liian läheistä kokemusta seksuaalirikoksista ja oman psyykeen kannalta en voi olla tekemisissä raiskaajien kanssa. En voi hyväksyä sitä, että mies otettiin vastaan kenenkään puuttumatta. Kukaan ei suojele sukumme tyttäriä, luulevatko he, että raiskaaja on parantunut vankilasta ja menettänyt kiinnostuksena nuoriin tyttöihin? Ja miten mies voi edes olettaa, että kävisin lastemme kanssa MISSÄÄN sukujuhlissa joissa tämä pedari on? Mies on loukkaantunut minulle, koska en käy hänen kanssaan enää sukukinkereissä tai vietä aikaa koko suvun mökillä. Olen raivoissani ja turhautunut. Pettynyt.

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän.

Vierailija
2/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä joku Muuramen pedokeissin tekijöistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vaan pääsi! Pedofiilit ei armoa tarvitse!

Vierailija
4/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne... Toisaalta mies on tuomionsa istunut ja valtion silmissä nyt normaali kansalainen.

Meidän kylällä oli vähän samantapainen juttu. Mies raiskasi tyttäriään, sai tuomion, istui vajaat 3 vuotta (ensikertalainen) ja on nyt vapaana taas. On mukana kylän ja koulun tapahtumissa, vaimo ottanut kotiin asumaan, käyttäytyy niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Meitä kylän äitejä ällöttää tuo mies, mutta emme pidä häntä vaarallisena. Emme usko, että käy muiden lasten kimppuun, omat lapset oli eri asia.

Vierailija
5/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin sinua ap. Ole jatkossakin yhtä tiukka, ja pysy lastesi turvana. Omassa kerrostalon pihapiirissä on mies, joka on tehnyt pedariteon, ei ehkä väkivaltaista. Inhottaa joka kerta, kun näen äijän.

Vierailija
6/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen ottaa lapsensa isäpuoleksi lapsen raiskaajan? Hyi helvetti, miettikää, kun se tyttö kasvaa ja tajuaa...

Vierailija
7/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tasan tarkkaan, että oma mieheni ajattelisin samoin kuin minä. Ja sinä. Miettisin, mikä meidän suhde on. Ja mikä on lasten turvallisuus.

Vierailija
8/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko rikoksesta pitää kulua, että oot sujut asian kanssa? Jos yhden kerran hölmöilee ja kärsii tuomionsa, miksi ei voi alottaa elämää puhtaalta pöydältä? Alottaja, sun kaltaiset ihmiset ovat yksi syy sille, että monet uusivat rikoksensa

Vierailija
9/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tasan tarkkaan, että oma mieheni ajattelisin samoin kuin minä. Ja sinä. Miettisin, mikä meidän suhde on. Ja mikä on lasten turvallisuus.

Tämä vaikuttaa tosi paljon meidän suhteeseen jo. En kunnioita miestä, joka ei tunne empatiaa lapsia kohtaan ja joka voi edes katsoa ihmiseen päin, joka on tehnyt niin karmeita tekoja. Tuomionsa kärsinyt- ei päde seksuaalirikollisten kanssa, pedofiili ei parane linnassa istumalla ja etenkään omaa lastani en asettaisi syötiksi ja testikapulaksi sille, onko pedofiili parantunut. Minun puolestani eläkööt yhteiskunnassa tuomionsa jälkeenkin, mutta jos oikeasti kantaisivat teoistaan vastuun, eivät altistaisi ihmisiä suhteeseen itsensä kanssa. Mutta itsekkyys ei tunne rajoja.

Vierailija
10/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko rikoksesta pitää kulua, että oot sujut asian kanssa? Jos yhden kerran hölmöilee ja kärsii tuomionsa, miksi ei voi alottaa elämää puhtaalta pöydältä? Alottaja, sun kaltaiset ihmiset ovat yksi syy sille, että monet uusivat rikoksensa

Alaikäisen lapsen törkeä raiskaaminen on "hölmöilyä"? Oikeasti, mee pois tältä planeetalta.

Vierailija
11/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Mitä ihmettä, anteeksi vain mutta onko sukusi ihan täyspäistä porukkaa? En usko että sellaiset kaveeraisivat lastenraiskaajan kanssa.

Minun on hankala uskoa tekstiäsi. Olen ajatellut että tuollaiset olisi tuomittu yksinäisyyteen kun vain teot selviävät. Miten menneet rikokset tulivat selville? Mikä oli muiden reaktio? Kuka nainen ottaa tuollaisen miehen?! Kuka terve ihminen on missään kontaktissa tuollaisen kanssa?!

Vierailija
12/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaikäisen lapsen raiskaaminen hölmöilyä? Eikös kuitenkin pieni myymälävarkaus, eli vaikka nakkipaketti povariin ois kuitenkin enemmän sitä hölmöilyä? :O

Vierailija
13/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistamisen välttämiseksi olen muuttanut tiettyjä asioita, koska aihe on arka. Kautta rantain sukuumme tuli parisuhteen muodossa alaikäisen lapsen törkeästä raiskaamisesta tuomittu mies, jonka teko on kaikkien tiedossa. Mies on isäpuolena teinitytölle ja lasten äiti esittää, että kaikki on ok. En suostu olemaan samassa paikassa tämän ihmisen kanssa ja omat lapset pidän visusti kaukana miehestä. Pahinta on kuitenkin se, että asiasta vaietaan. Mies on tervetullut kaikkiin juhliin ja sukumökille, jota minä pidän lähinnä saastaisena paikkana nykyisin. Ongelmaksi koituu oma suhde, jossa mies ei käsitä lainkaan tilanteen vakavuutta. Hän jopa kaveeraa raiskaajan kanssa, vaikka väittää, että ei. Sukuun tulleen miehen rikoshistoria on niin valtava tabu, että en voi tavata keitään ihmisiä jotka ovat tekemisissä ko.miehen kanssa. Minulla on itselläni liian läheistä kokemusta seksuaalirikoksista ja oman psyykeen kannalta en voi olla tekemisissä raiskaajien kanssa. En voi hyväksyä sitä, että mies otettiin vastaan kenenkään puuttumatta. Kukaan ei suojele sukumme tyttäriä, luulevatko he, että raiskaaja on parantunut vankilasta ja menettänyt kiinnostuksena nuoriin tyttöihin? Ja miten mies voi edes olettaa, että kävisin lastemme kanssa MISSÄÄN sukujuhlissa joissa tämä pedari on? Mies on loukkaantunut minulle, koska en käy hänen kanssaan enää sukukinkereissä tai vietä aikaa koko suvun mökillä. Olen raivoissani ja turhautunut. Pettynyt.

Tilaa käräjäoikeudesta tapauksen asiakirjat (ovat yleensä julkisia) ja anna miehesi lukea ne. Pidä taukoa sukujuhlista jos mies kutsutaan niihin.

Vierailija
14/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et taustoita juttua enemmän (mitä mies siis oikeasti teki ja milloin), kuulostaa siltä, että ongelma olisi omissa peloissasi. Ymmärrän pelkosi, jos mies on oikeasti raiskannut lapsia, siis vastentahtoisesti ja väkivaltaisesti. Mutta kun oikeudessa 15 ja 18 v välinen molemmin puolin haluttu yhdyntä voi myös olla rikosnimikkeeltään törkeä raiskaus. Jos kerran teko on tiedossa, mikset kerro tarkemmin, mitä mies on tehnyt.

Vierailija
15/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskaus ei ole mitään hölmöilyä, se että varastat 10-vuotiaana tikkarin kaupasta on.

Aloittajalla tai hänen kaltaisillaan ihmisillä (jotka haluavat suojella lapsiaan seksuaalirikollisilta) ei ole mitään tekemistä rikoksen uusimisen kanssa. Ihminen tekee itse päätöksensä uusia rikoksen, mutta onhan se  tietysti helpompi syyttää muita ihmisiä kuin myöntää, että on itse epäonnistunut.

Vierailija
16/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuutonta äidiltä tuoda seksuaalirikollinen suhteeseen. Aivan sama kenen kanssa lapseton nainen seurustelee kun on vastuussa vain itsestään mutta lasten turvallisuudesta on huolehdittava.

Vierailija
17/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että ihmisiltä sujuu toisaalle katsominen todella helposti. Pahantekijän hyväksyminen joukkoon on ihmeellisen helppoa.

Kohta Aplla on suvun silmissä hankalan ihmisen maine, kun tuommoisesta "pikkujutusta" jaksat kiukutella. Onhan tuo osoittautunut miellyttäväksi ja tuomionsakin lusinut.

Kaveri alkoi seurustella rattijuopon (istunut, ettei mikään kevyt juttu) kanssa, enkä mä pysty sitä hyväksymään. Rattijuopt ovat todella alhaisia. En käy kesäjuhlissa tms, kun se jätkä on siellä.

Ap voimia taistelussasi tuulimyllyjä vastaan. Voiko siitä sukulaistytöstä tehdä lasun? Edes kysyä, että mitä tehtavissä on?

Mieleltään sairas vanhempi alistuu tuollaiseen parisuhteeseen. Eihän se pedari edes lämpene siitä aikuisesta naisesta.

Vierailija
18/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun et taustoita juttua enemmän (mitä mies siis oikeasti teki ja milloin), kuulostaa siltä, että ongelma olisi omissa peloissasi. Ymmärrän pelkosi, jos mies on oikeasti raiskannut lapsia, siis vastentahtoisesti ja väkivaltaisesti. Mutta kun oikeudessa 15 ja 18 v välinen molemmin puolin haluttu yhdyntä voi myös olla rikosnimikkeeltään törkeä raiskaus. Jos kerran teko on tiedossa, mikset kerro tarkemmin, mitä mies on tehnyt.

Ällöttää nämä tällaiset raiskaajien puolustelijat.

Vierailija
19/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka provo oletkin, niin.. Kun pitäisihän sen uhrinkin voida aloittaa puhtaalta pöydältä, mitä se nyt enää menneitä märehtii. Rikollinen vain vähän hölmöili hänen kanssaan, joka vielä sattui olemaan lapsi ja keskellä kehitystään. Eihän se rikollinen missään nimessä esim. traumatisoinut lasta ja laittanut kehittymätöntä ihmistä kokemaan helvettiä. Sitten vielä vähän syyllisyyttä rikollisen tuomitsevien harteille - olepa hyvä, tuossa noin - sinun takiasi uusin rikokseni.

Toivon sydämestäni että lastenraiskaajat saavat esim. vankilassa maistaa omaa lääkettään kymmenkertaisesti. "Mitäs sä nyt, sun kanssa vain vähän hölmöiltiin! :)"

Vierailija
20/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla provo, mutta vastaan silti.

Lastenraiskaus ei ole hölmöilyä, vaan aivoperäinen vamma, joka aiheuttaa laitonta käytöstä, ellei henkilö kykene hillitsemään käytöstään. Eikä siitä taida parantua, sikäli pöytä ei puhdistu koskaan.

Henkilö, joka syyttää muita omista rikoksen uusimisistaan on sillä tavalla ymmärrykseltään rikki, että hän on kaikenlaisen ulkopuolisen avun ulottumattomissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi