Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*****Lokalutuiset heinäkuussa*****

01.07.2008 |

Enpä löytänyt uutta pinoa. Kaikki taitavat luurata jo lomalla?

Meidän perheen yhteinen loma alkaa vasta ensi viikolla. Perjantaina suuntaamme ainakin viikoksi mökille. Kummempia suunnitelmia meillä ei ole

lomaksi.

Meidän kasikuinen termiitti kiipeää kaikkialle. Huvittaa oikein kuin kolmevuotias kantelee että pikkiveli kiusaa =). Kävelytuoli otettiin käyttöön ja se vasta avasi uuden maailman. Kaikki tarttuu matkaan minkä käsiin saa. Isoveli aikoinaan ei koskenut mihinkään, mitään ei siirretty pois eikä mikään mennyt rikki. Kauhulla katsoin kuin termiitti yritti kiskoa johdosta block-valaisinta alas tasolta.

Laittakaahan kuulumisia kunhan kerkeette. Monella taitaa olla jo syksyllä töihin paluun aika. Itse olen vielä pitkään kotona ja olen päätökseeni tosi tyytyväinen. Tosin yhden lapsen kanssa kotona olo oli lomaa verrattuna kahden kanssa olemiseen.

Lämpöä ja aurinkoa,

J ja termiitti reilun 8kk

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Fami, ihan hirvee juttu toi teidän kaverin tapaus! Kyllä todellakin vetää mielen matalaksi tollanen. Lähetä vaikka kukkia kuitenkin, jos et pysty menemään käymään. Vaikka varmasti arvostaisivat ihan sitäkin että kävisit vaan, eihän tuollaisessa tilanteessa mitään voi sanoa... Älä kuitenkaan jätä kavereita ihan yksin suruunsa, se olisi varmasti kaikkein pahinta.

"Mulla" on tässä jännät paikat: kolme kaveria on synnyttämässä ihan minä päivänä tahansa! Yhdellä tosin kaksoset tulossa, ja ne on nyt pakolla punkemassa ulos ennen aikojaan. Toivottavasti pysyvät kyydissä vielä tovin! Toinen taas on jo pahasti yliajalla... Ja neljäs kaverini kertoi juuri että heille tulee vauva tammikuussa. Harmi vaan ettei ehditä olemaan mammavapailla kuin kuukausi yhtä aikaa... Mutta kyllä näitä vauvoja nyt tulee, ihanaa!

Meilläkin on nokkamukia kokeiltu, mutta ei se vielä ole mikään menestys. Otin sen "taika"-venttiilin pois, että tajuaisi edes sieltä tulevan vettä, mutta ei. Sottaa vaan. Sporttipullosta juo kyllä aika hienosti. Lusikkaakin tuo jo yksi päivä kokeili, mutta en ihan vielä jaksa sitä sotkemisen määrää... Kohta saa kuitenkin alkaa harjoittelemaan itse syömistä, niin pääsen siitä syöttämisen tuskasta.

Nyt pitää kuulemma katsoa esikon kanssa "Panda lentokone", eli finskin mainos... Joten kuulumisiin taas!

Vierailija
22/23 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytsä kasvaa nyt mukavasti kun on päässyt kiinteitä syömään. Hipoo 10kg ja oli 71,5cm 3vkoa sitten. Seuraava nla ensi kuussa. Osaa sujuvasti kääntyillä ja pyöriä. menee eteen päinkin jo hieman. Ei kuitenkaan vielä takapää nouse kontilleen. Sanoo titti (tissi), äitä, mammama ken-ken-kon-kon ja tä-tä. Ihanasti sängyssä ollessa sanoo ai ai ja painaa päätä patjalle. Hampaita on vaan kaksi alhaalla. Huhuu, missä ne muu tviipyy? no, esikoisella ensimmäiset hampaat tuli vasta 9kk iässä.

Harkitsin tässä jo syyskuussa töihin lähtöä ja mies olis jäänyt kotiin. Päätettiin kuitenkin, että olen vuoden loppuun kotona ja sitten mies jää kotiin hoitamaan lapsia.

Missähän se kesä viipyy oikeen? kesää odotellaan.

Miranneli ja tytsät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin juuri että jos kukkia ym lähettää saamsitten surra perheen kanssa ensin, on sellainen tyyppi ettei varmasti ehkä halua kavereita heti sinne.

Meillä poju nukkuu taas hyvin kun kulmahammas saatu esille. Missäköhän ne muut viipyvät...nyt on lisäksi kaksi alhaalla.

Olipa taas mukavan lämmin päivä, eipä poju sitten nukkunu kovin hyvin vaunuissa kun liikkeellä oltiin. Nukkuu paremmin omassa sängyssään.

On varmasti sitten viileempää nukkua niin. Miten kauan lapsenne nukkuu päikkyjä vielä?? Meillä on välillä menty jo yksillä päikyillä jos vaan nukkuu tarpeeksi pitkään aamulla.