Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka lainaatte jonkun viestiä ja kirjoitatte vastaukseksi ainoastaan "Tämä!"

Vierailija
28.06.2016 |

Ylöspeukutus ajaa "tämän" asian. Voitte luulla narsistisissa päissänne että teidän puoltonne jollekin viestille on oikein erikseen mainitsemisen arvoinen. Ei se ole.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylöspeukutus ajaa "tämän" asian. Voitte luulla narsistisissa päissänne että teidän puoltonne jollekin viestille on oikein erikseen mainitsemisen arvoinen. Ei se ole.

Tämä!

Vierailija
2/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah mä just kirjoitin noin yhteen keskusteluun :D Mutta jatkoin siihen myös vähän jotain omaa. Mun mielestä toi on ihan hyvä tapa vielä korostaa asiaa, peukutus on niin näkymätöntä. Vaikka toisaalta ketju täyttyy turhista viesteistä jos tosiaan on monta "tämä!"ä peräkkäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Tämä!!!

Vierailija
4/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah mä just kirjoitin noin yhteen keskusteluun :D Mutta jatkoin siihen myös vähän jotain omaa. Mun mielestä toi on ihan hyvä tapa vielä korostaa asiaa, peukutus on niin näkymätöntä. Vaikka toisaalta ketju täyttyy turhista viesteistä jos tosiaan on monta "tämä!"ä peräkkäin. 

Assburger?

Vierailija
5/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen sen siksi, ettei peukutus toimi ja ei ole muuta sanomista/en jaksa muuuta lisätä, mutta haluan "peukuttaa". En ole pystynyt peukuttamaan enää kuukausiin, en ylös enkä alas.

Vierailija
6/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näin!

Vierailija
7/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on yksinkertainen. Toisen ihmisen viestin lainaaminen ei ole narsistista. Ja on paljon enemmän kuin yläpeukku.

Vierailija
8/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko "naulan kantaan" parempi?

Vierailija
9/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sama asia. "Tämä" korostaa asiaa painokkaammin kuin yläpeukku. 

Vierailija
10/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Tämä!!!

Word!

(Onko parempi?)

Vierailija
11/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger?

Hamburger.

Vierailija
12/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on yksinkertainen. Toisen ihmisen viestin lainaaminen ei ole narsistista. Ja on paljon enemmän kuin yläpeukku.

Tämä

Vierailija
13/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä!

Vierailija
14/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan "älä muuta virka".

Vierailija
15/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen samaa mieltä, yläpeukku. Jos olen ehdottomasti samaa mieltä, tekstissä helkutin hyvä pointti, tämä!

Vierailija
16/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo!

Vierailija
17/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Tämä!!!

Tämä!!!!!

Vierailija
18/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kiinnitä huomioita noihin nuoliin. Tämä! on nasevaa ja kertoo kaiken.

Vierailija
19/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan "älä muuta virka".

Ytimekkäämmin: Ämv!

Vierailija
20/25 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollot narsistit luulevat että heidän mielipiteellään yleensäkään on arvoa, oli se mikä tahansa. Riittää pelkkä peukku aloitusviestiin. Tai oikeastaan niilläkään ei ole merkitystä. Eikä kyllä sillä aloitusviestilläkään.

Näin palstasta saadaan paljon siistimpi, eikä tarvitse modenkaan siivoilla eikä tarvita kirjautumista öisinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme