Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetiikka addiktit

Kerritetra
28.06.2016 |

Onko täällä sellaisia? Miten paljon ja minkälaista kosmetiikkaa omistat?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipaston laatikko on täynnä meikkejä ja toinen ihonhoitotuotteita, ei niitä jaksa luetella. Olen tosin vähentänyt ostelua.

Vierailija
22/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalilla mulla on yksi meikkipussi, himassa toinen ja töissä kolmas. Olenko addikti?

Tämä! Olet fiksu ja varautuva, kuten minäkin :) Toki on pysyvät luottotuotteet mutta seuraan myös aktiivisesti kosmetiikkauutuuksia ja -esittelyjä  lehdistä ja mainoksista. Matkustan aika paljon ja ostan (kallistakin) laatukosmetiikkaa reissuilta ja tarjouksista. Eipä juuri ole tullut tilannetta, ettei minulla olisi ollut seuraavaa tuotetta valmiina edellisen loppuessa. En koskaan joudu ostamaan äkkiseltään, hätäisesti tai kalliilla normihinnalla, kun aina on vara valmiina.

Varsinkaan 'puuterikakkumuotoinen' kosmetiikka ei kovin tykkää kuljetteluista, joten minullakin on erikseen  meikkipussit kotona ja  töissä. Kolmas kulkee mukana salikassissa, siinä on pienikokoiset perustuotteet, ei mitään kovin kallista, ettei vahinko ole niin suuri jos jotain salille unohtuu tai hukkaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli monta vuotta noin kuutiometri kosmetiikkaa, ahdisti ilman. Aloin seuraamaan Ostolakossa blogia ja nyt on vain 5 shampoota ja muutama paletti. Nykyään tykkään eniten Elvital Clay sarjasta ja Maybellinen ruskeasta ripsiväristä.

Vierailija
24/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on yhdys sana addiktio?

Vierailija
25/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kosmetiikka-addikteja ahdista se kun tuotteet menevät pilalle? Eihän kukaan (kai) ehdi käyttämään 50 huulipunaa tai 10 nestemäistä meikkipohjatuotetta loppuun ennen kuin ne ovat menneet pahaksi?

Vierailija
26/30 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti narutettavia naisia.Hukkaan menee meikit

Vierailija
27/30 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija