Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tän tyylisestä miehestä? (kuva)

Vierailija
28.06.2016 |

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/15/ce/83/15ce831c49ac0abe931e…
http://s2.favim.com/610/140920/boy-cute-guy-man-Favim.com-2083771.jpg

Olen siis 24v mies (tai poika) ja kiinnostas kuulla kommentteja iskeekö tää tyyli keneenkään? Saa sanoa ihan rehellisesti, en mene rikki enkä ota mitään kuolemantosissaan! :D Ei välii ootko mies vai nainen.

Tiedän etten ole se suurin ja lihaksikkain, itseasiassa olen melko pienikokoinen. Mut en näe et se ois mikään suuri miinus. Edustan about tuota tyyliä mikä kuvissa. EN kuitenkaan ole tuo tyyppi noissa kuvissa, tarkennukseksi.

Mitkä on mun tsäänssit?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo tatuoinnit antaisivat sinusta karskin kuvan vaikka todellisuudessa olet niin epävarma että kysyt mammapalstalta vinkkejä, ihmiset haistaa tuollaisen ja se on huvittavaa, minulle tulee noista mieleen yakuzan tai venäläisten vankien tatuoinnit joita todellisuudessa kantaa housuun pissinyt poika.

Ohis: eihän tatuoinnit enää nykyään ole mikään karskiuden takuu? Ehkä alunperin joo, mut nykyään ihan yleistä vaikka olisit millainen ihminen. Eli ns. kilteilläkin on niitä eikä siinä mitään.

Valitettavan moni kiltti nöösipoika kantaa näitä leimoja ja vilkuilee ympärilleen kylmällä katseella ja pullistelee, sitten kun joku oikeasti vähän karumpi kaveri yskäisee heidän kehonkielensä muuttuu alistuvaksi.

Hyvällä maulla kivoja leimoja joilla on ehkä tarina ja tarkoituskin on eri asia, eikä kaikki todella näin käyttäydy, niitä vain vieläkin yhdistetään karskiuteen ja nööselit hakevat niillä toisinaan sitä, onhan pahat jännämiehet kuitenkin jonkinverran ihkuja ;)

Vierailija
22/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään! Aika paljonkin. :D

N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit pois, niin olisi wow.

Vierailija
24/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Well, well, miesihanteeni <3 todellakin iskee! Mistäs sut löytää?

Vierailija
25/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tsäänssit on hyvät jos vain olet isämmaallinen uros.

Vierailija
26/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin etät poikanen, ei mies. Pidän miehekkäämmistä miehistä. Mutta on varmasti paljon naisia, joihin ko.tyyli vetoaa.

Tuo partasena ja harteikkaampana niiiiin yeah, olisin valmis lähtemään ton matkaan koska vaan!

Vierailija
27/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa tatuointeja.

Vierailija
28/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi söpö poika, lävistykset ja tatuoinnit ei kuitenkaan iske enää, niin vanha ja väsynyt juttu minusta nykyään. Olen tullut vanhaksi kai.=)

Vierailija
29/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nyt kyse olikin kuvien "tyylisestä" niin jos tollanen/tuo mies olis tyrkyllä, niin hulluhan olisin jos en huolis! :D Ei oo parempaakaan ollu näkyvissä jos nyt vain ulkoisista avuista puhutaan. T:N26

Entä jos se olisikin pitkäaikaistyötön lassukka? 

Vierailija
30/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks noi vaatteet ole vähän yksinkertaisia? Pelkät verkkarit ja valkoinen t-paita? Ne on ilmeisesti tarkoitettu vaan siihen, että huomio kiinnittyy siihen vartaloon eikä pukeutumiseen. Joten jos on tavallista treenatumman näköinen, niin kaipa se toimii.

Vierailija
31/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se iskee enimmäkseen samantyylisiin naisiin. Minä en pidä tatuoinneista yhtään, mutta vähintään kaikki tatuoidut naiset pitävät.

Vierailija
32/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoo!

Vierailija
33/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, kelpais kyllä...

Vierailija
34/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nyt kyse olikin kuvien "tyylisestä" niin jos tollanen/tuo mies olis tyrkyllä, niin hulluhan olisin jos en huolis! :D Ei oo parempaakaan ollu näkyvissä jos nyt vain ulkoisista avuista puhutaan. T:N26

Pitkäaikaistyötön kelpaisi, lassukka ei.

Toinen N26

Vierailija
35/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikaistyötön kelpaisi, lassukka ei.

Toinen N26

Sama, työttömyys ei ole ongelma mut lassukka ei kuulosta hyvältä.

T: se eka N26

Vierailija
36/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat nallemiehet haluavat varmasti maistaa suklaarusinaasi. Nauti :)

Vierailija
37/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta kaikki nuo tatuoinnit ja korvalävistykset tekevät ainakin minulle fiiliksen, että ko. tyyliin itsensä laittanut ihminen ei ole kuitenkaan täysin sinut itsensä kanssa, vaan "koristeet" ovat todellisuudessa kuori, jonka alle piiloutua.

Vierailija
38/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuinka söpö 😊

Vähän turhan nuori mulle. Mutta nuorempana olisin innostunut.

Vierailija
39/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta kaikki nuo tatuoinnit ja korvalävistykset tekevät ainakin minulle fiiliksen, että ko. tyyliin itsensä laittanut ihminen ei ole kuitenkaan täysin sinut itsensä kanssa, vaan "koristeet" ovat todellisuudessa kuori, jonka alle piiloutua.

Ihan mielenkiinnosta, millainen on sinut itsensä kanssa oleva ihminen? Noin niin kuin ulkoisesti? Minulla on nuoresta iästä ollut tatuointeja ja lävistyksiä ja olen kokenut ne vain osaksi tyyliäni... ei niin että yrittäisin piilotella mitään. Minusta ne vain näyttävät kivalta jne :)

Vierailija
40/42 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin. Olisit pikkusiskoni päiväuni, samaten parikymppisten kavereitteni. Mulle ehkä liian nuori mutta hyvältä näyttää.

Mielikuvissani liitän tämän näköiset kundit asteen verran fiksummiksi ja sopivan herkiksi. 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan