Käyttääkö lehtimyyjät prepaidia?
Kuten otsikossa jo kysytään, käyttääkö lehtimyyjät (tai muut puhelinkaupustelijat) prepaid liittymiä? Tietäiskö joku?
Kommentit (10)
Ei puhelinmyynti mitään nappikauppaa ole. Kaikissa isoissa toimistoissa koneet yhdistävät puhelut jo ennakkoon valituille sadoilletuhansille asiakkaille..
No siis on yksi hämärä puhelu/numero selvitettävänä.
Vierailija kirjoitti:
No siis on yksi hämärä puhelu/numero selvitettävänä.
No voi olla ettei puhelinkauppiaan tietoja löydy haulla. Voi olla niinkin hämärää kuin väärä numero.
Ei prepaidia saa millään selvitettyä. Kuka niitä edes käyttää? Joku jolla ei ole varaa pysyvään?
Mä käyttäisin prepaidia jos soittaisin mun miehen vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Ei prepaidia saa millään selvitettyä. Kuka niitä edes käyttää? Joku jolla ei ole varaa pysyvään?
Minä ilmoittaudun pre-paidin käyttäjäksi. Se on kätevä kun soittaa maksullisiin firmojen numeroihin. Ykköskännyssä on maksullisten numeroiden esto.
Jos joku ihmettelee miksi, niin tuli erikoisia puhelinlaskuja missä oli soiteltu kalliisiin numeroihin.
Sain hyvityksen kyllä. Oli mystinen juttu.
Minä käytän prepaidia, ei ole varaa pysyvään, myönnän sen. Käytän rahan mieluummin muuhun. Ei ole kelle soitella, ja kuukausimaksut jossain vaiheessa kohosivat moninkertaisiksi joten lakkautin laskutusliittymät, yhden kk maksulla soittaa mun vuoden puhelut.
Ei ne mitään prepaidia käytä, vaan numeroa, jossa soittajan tiedot on salattu.
Mitä väliä sillä on, onko prepaid, jos pitää selvittää, kuka on soittanut. Joko ne tiedot löytyy hakemalla tai ei, riippuen siitä miten omistaja haluaa, oli sitten prepaid tai ei.
Miksi käyttäisivät? Mistä syystä näin ajattelet?