Mitä mieltä tän tyylisestä miehestä? (kuva)
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/15/ce/83/15ce831c49ac0abe931e…
http://s2.favim.com/610/140920/boy-cute-guy-man-Favim.com-2083771.jpg
Olen siis 24v mies (tai poika) ja kiinnostas kuulla kommentteja iskeekö tää tyyli keneenkään? Saa sanoa ihan rehellisesti, en mene rikki enkä ota mitään kuolemantosissaan! :D Ei välii ootko mies vai nainen.
Tiedän etten ole se suurin ja lihaksikkain, itseasiassa olen melko pienikokoinen. Mut en näe et se ois mikään suuri miinus. Edustan about tuota tyyliä mikä kuvissa. EN kuitenkaan ole tuo tyyppi noissa kuvissa, tarkennukseksi.
Mitkä on mun tsäänssit?
Kommentit (42)
Jos sulla on miehekkäämpi naama kuin noilla jätkillä, niin ok. Nuo kuvien miehet näyttivät joiltakin homobaarin bileprinsessoilta.
Minusta nuo ei näytä edes homohtavilta. Enemmän sellaisista jotka saattaisivat olla mieleltään kokeilunhaluisia, ehkä! Mut ihan kiva tyyli joka tapaukses.
Sanoisin etät poikanen, ei mies. Pidän miehekkäämmistä miehistä. Mutta on varmasti paljon naisia, joihin ko.tyyli vetoaa.
Kyllä kelpaisi! Tietenkin luonne ja elämänarvot ratkaisee loppukädessä, mutta tyylissä ei ainakaan ole valittamista tuon perusteella.
N26
Nuo tatuoinnit antaisivat sinusta karskin kuvan vaikka todellisuudessa olet niin epävarma että kysyt mammapalstalta vinkkejä, ihmiset haistaa tuollaisen ja se on huvittavaa, minulle tulee noista mieleen yakuzan tai venäläisten vankien tatuoinnit joita todellisuudessa kantaa housuun pissinyt poika.
Kävis mulle :) en kaipaa pituutta, lihaksia, karvoja tai muuta joten ei haittaa. Ja kiva jos on tatuointeja sillee sopivasti, eli et kuitenki ihoakin näkyis :D
Noin 95% sinua nuoremmista naisista tykkää tuosta lookista. Sen kun testaamaan. Tietysti auttaa, jos naama on vähintään yhtä kaunis. Silloin ei kyllä vaatteilla olekaan oikein mitään väliä enää.
Vierailija kirjoitti:
Nuo tatuoinnit antaisivat sinusta karskin kuvan vaikka todellisuudessa olet niin epävarma että kysyt mammapalstalta vinkkejä, ihmiset haistaa tuollaisen ja se on huvittavaa, minulle tulee noista mieleen yakuzan tai venäläisten vankien tatuoinnit joita todellisuudessa kantaa housuun pissinyt poika.
Ohis: eihän tatuoinnit enää nykyään ole mikään karskiuden takuu? Ehkä alunperin joo, mut nykyään ihan yleistä vaikka olisit millainen ihminen. Eli ns. kilteilläkin on niitä eikä siinä mitään.
Jos olet kasvoiltasi noin kaunis niin wow!
Esitän vastakysymyksen et mitkä olis MUN tsäänssit suhun? Mä tykkään just ton tyylisistä miehistä, harmi et ne on usein silti heteroita eli pitää jättää rauhaan. PS. vastasin koska luki et miehetkin saa vastata ;)
- M27-
Vierailija kirjoitti:
Hintahtavan näköisiä hinttejä.
Tuu sinäkin sieltä kaapistas ja liity joukkoon iloiseen!
Pikkupojalla isojen poikien tatuoinnit.
Iskee varmasti samanikäisiin naisiin. Itse olen jo vanha kolmekymppinen kurppana ja miellän tuon vähän poikamaiseksi tyyliksi.
Eikä miehen tarvitse olla mikään muskeli-hulk, kunhan on nyt suht koht terveen näköinen kroppa. Vaatteetkin näyttää hoikilla miehillä paremmilta :)
Vaikka nyt kyse olikin kuvien "tyylisestä" niin jos tollanen/tuo mies olis tyrkyllä, niin hulluhan olisin jos en huolis! :D Ei oo parempaakaan ollu näkyvissä jos nyt vain ulkoisista avuista puhutaan. T:N26
Ihan varmasti tyylikästä niiden mielestä, jotka joitain näistä jutuista käsittää. Itseäni vituttaa suuresti tuollaiset emaskuloidut hintelät homot.
Mies 26v
Vierailija kirjoitti:
Tämä niin vitusti. Naurettavaa minusta.
Kiva tyyli. Yksinkertainen.
Olen sinua puolet vanhempi mutta silti.
Tuo on tosi hyvä jos toteutus näyttää sitten tuolta, eikä hintahtavalta. :)