Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin juuri Buffy, vampyyrintappajan koko tuotannon ja mietin, että miksi Buffylla on niin paljon poikaystäviä ja panoja?

Vierailija
28.06.2016 |

En voi arvostaa.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet saa ja naiset antaa. Näin se on tosielämässä ja näin se on myös fantasiassa.

Ei ole.

Kyllä se suurimmalta osin näin on.

Vierailija
82/85 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minua häiritsee se, että puolet hänen hoidoistaan on kuolleita miehiä.

Kuumia kuolleita! Niinku spike..niin hot. Tyyppi meni Hel vettiin ja takasin hakemaan sielunsa vain Byffyn vuoksi. Niin kuuma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet saa ja naiset antaa. Näin se on tosielämässä ja näin se on myös fantasiassa.

Ei ole.

Ime poju seipäästä! Minä olen mies ja siä oot poju.

Vierailija
84/85 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille tapahtumille voi yrittää keksiä selityksiä jälkikäteen, mutta sarjan olisi voinut kirjoittaa myös niin, että Buffyn vaikeus tasapainoilla vampyyrinlistijän ja tavisnaisen rooleissa olisi näkynyt vaikeuksina ihmisuhteissa, ei ihmissuhteiden korkeana lukumääränä. Ei ole pakko olla kyläpyörä vaikka olisikin vähän hankalaa. Mitään varsinaista syytä sinäkään et antanut sille, että poikkiksia täytyi olla useampia.

Syy oli siinä kyllä, jos osaa päätellä. Suhteita oli Buffyn asemassa vaikea muodostaa normaaleihin ihmisiin ja vampyyreihin ihan syystä, että vampyyri. Useat kumppanit kertoivat aina vain tarmokkaammasta tahdosta kuulua joukkoon, missä muut loivat tiiviitä suhteita ollessaan vain Scooby -jengiläisiä, Buffyn huolehtiessa periaatteessa kaikesta. Angel ensirakkaus ja Spike laastari. No ei toimi vampyyrin kanssa, eikä läheisetkään hyväksy, joten kokeilen normaalia suhdetta normaalin ihmisen kanssa. Suhdedraamaa siitä, että molemmat olivat ns. sankareita ja Buffy vaikutti Rileyn läheisten silmään viholliselta puolustaessaan Spikea. Kaikki kertovat Buffyn elämäntilanteesta ja vaikeudesta kuulua joukkoon.

Spike ei ollu mikää laastari... tsiiiisus.

Vierailija
85/85 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Ime poju seipäästä! Minä olen mies ja siä oot poju.

Älä ala minulle isottelemaan. Pyydä anteeksi ettet joudu katumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi