Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin vuokrakämpän - ilmoittaja nosti vuokraa

Vierailija
28.06.2016 |

Löysin Oikotien kautta vuokrakämpän. Newsec niminen yritys oli varannut tämän kämpän eräälle kiinnostuneelle, joka pohti n.viikon, että haluaako muuttaa. Kun ei halunnut, minä jonossa toisena olevsna sain tuon asunnon. Mutta TADAA, vuokra olikin noussut 30e kun ensimmäinen ei sitä huolinut.

Kysymys kuuluu; saako näin tehdä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tehdä ihan mitä huvittaa niin kauan kuin nimiä ei ole papereissa.

Vierailija
2/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos mitään sopimusta ei oltu vielä allekirjoitettu tms. Se onko se reilua, on sitten toinen kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa.

Vierailija
4/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai noin voi tehdä. Eihän mitään sopimusta ole syntynyt. Tietenkin sinä voit sanoa, että se onkin kalliimpi kuin luulit, etkä ota sitä. Mutta sitten voit miettiä oliko se 30e sen arvoista..

Vierailija
5/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai noin voi tehdä. Eihän mitään sopimusta ole syntynyt. Tietenkin sinä voit sanoa, että se onkin kalliimpi kuin luulit, etkä ota sitä. Mutta sitten voit miettiä oliko se 30e sen arvoista..

Muitahan ottajia ei ole...

Vierailija
6/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estäisi noin tekemästä?

Vierailija
7/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, saa.

Vierailija
8/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa googleen esim."Newsec kokemuksia " tms ja mieti uudelleen asiaa....

Vierailija
9/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps näin minä aattelinkin. Kiitos!

Ap

Vierailija
10/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy jos voit maksaa ton 30€ luonnossa.

Voinhan minä kysyäkin, näin miehenä ihan mielellään maksaisin.

-ap

Vierailija
11/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tapahtui sama yksityisen vuokranantajan kanssa. Soitin asunnosta, sanoivat että ennättivät valitettavasti lupaamaan sen toiselle. Myöhemmin soittivat minulle takaisin että taipuisivat kumminkin minuun mutta jos suostuisin siihen että vuokra olisikin ilmoituksen 490€.n sijaan 520€. Reilu peli on p*rseestä :/

Vierailija
12/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tapahtui sama yksityisen vuokranantajan kanssa. Soitin asunnosta, sanoivat että ennättivät valitettavasti lupaamaan sen toiselle. Myöhemmin soittivat minulle takaisin että taipuisivat kumminkin minuun mutta jos suostuisin siihen että vuokra olisikin ilmoituksen 490€.n sijaan 520€. Reilu peli on p*rseestä :/

Sitä toista vuokralaista ei ollut, tuo on vain eräänlaista "huutokauppaa" jolla saadaan vuokralainen maksamaan isompaa vuokraa. Älkää suostuko noihin.

Vierailija
13/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sopimus kämpästä, tuli putkiremontti. Sanoivat ettei vuokra nouse sen jälkeen ja asia oli sillä selvä. Remontin jälkeen tuli lappu että remontin kuluista johtuen vuokra nousee 60€. Mutta oma mokani koska en vaatinut tuota lupausta kirjallisena =)

Vierailija
14/14 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä toista vuokralaista ei ollut, tuo on vain eräänlaista "huutokauppaa" jolla saadaan vuokralainen maksamaan isompaa vuokraa. Älkää suostuko noihin.

Jeps, tajusin sen kyllä. Likaista peliä. Kyseiset asunnon omistajat eivät olleet mitään köyhiä eli kummallinen tuollainen asenne että halutaan nyhtää vielä 30€ ylimääräistä.. Huoh. Ahneudelle ei ole mitään rajaa :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi