Mies, miksi "asut" deittisivulla?
Pyörin eräällä sivustolla aktiivisesti tuossa vuosi sitten erottuani. En silloin vielä tehnyt omaa profiilia, kunhan selailin tarjontaa ja tutustuin melkein jokaisen kuvallisen ja sopivan ikäisen miehen profiiliin alueellani (pks). Siihen meni muutamia päiviä, ja noiden päivien aikana tietyt samat miehet alkoivat jäädä mieleen, koska olivat paikalla koko ajan, joka päivä.
Meni muutama kuukausi ja aloin sitten pikkuhiljaa deittailla. Tällä kertaa tein profiilin, muokkasin sitä silloin tällöin paremmaksi ja vastailin yhteydenottoihin, eli taas vietin vähän aikaa paikalla aktiivisemmin. Nämä samat jo edellisellä kerralla mieleen jääneet miehet olivat taas online jatkuvasti.
Sitten tapasin kiinnostavan miehen ja pian palsta unohtui. Viime aikoina olen käynyt siellä taas. Ja edelleen nuo samat palstan aktiivijäsenet ovat jatkuvasti aktiivisena, moni aamuin illoin ja vielä yölläkin! Mietin kuinka pitkään ovat mahtaneet siellä päivystää, ja mikä idea siinä on. Ei naisia voi niin tiheästi tulla palstalle uusia, että profiilien läpikäymiseen noin paljon menisi aikaa. Enkä oikein usko, että noin paljon juttuseuraakaan piisaa, vaikka palstalla viestitoiminto onkin.
Siis sinä deittipalstojen aktiivi: mitä oikein siellä teet?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan siellä on miesten olla pitempiä aikoja tarjolla kun naisia on siellä paljon vähemmän.
Ööö... millä logiikalla?
Kuvitellaan, että on palsta jolla on 33 naista ja 100 miestä. Kummalla menee enemmän aikaa profiilien läpikäymiseen, niillä miehillä, jotka selaavat 33 profiilia vai naisilla, jotka joutuvat selaamaan 100 profiilia?
Sitten nämä 33 naista pariutuu ja sinne jää 67 miestä odottamaan uusia naisia tulevaksi.
Kyllä sieltä ne tervepäiset tuntuvat löytävän seuraa ja katoavan. Osa toki voi tulla myöhemmin takaisin. Itse tässä parin viimekuukauden aikana treffaillut muutaman naisen, jotka kaikki olivat ihan selvästi vakavaa suhdetta hakemassa ja muutenkin täysipäiväisiä. Noh meillä ei tärpännyt, mutta kaikki ovat nyt profiilinsa poistaneet.
Sitten on nämä samat tyypit kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Tyhmimmät ovat pistäneet nimimerkkiin ikänsä ja sitten kun katsoo profiilia, niin vuosia on jo kulunut. Melkoinen instant turn off sekin.
Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin saman, keväällä 2010 kokeilin nettideittailua ja kävin jonkin verran treffeillä. Sitten sain tarpeekseni ja poistin profiilini. Syksyllä 2013 kokeilin uudelleen ja siellä oli edelleen samoja miehiä, samoilla kuvilla ( ja profiileissa näkyi koska viimeksi olleet aktiivisia). Mä tulin siihen tulokseen, että harrastavat nettideittailua ilman aikomustakaan vakavammasta. No, onnistuin kuitenkin tapaamaan siellä kivan tyypin ja noin kuukauden kuluttua poistettiin omat profiilimme..
Sulla ei ole hajuakaan... Säälittää nuo vähän heikommat naamageenit saaneet miehet. Siellä ne näpyttelee viestejä vuodesta toiseen ilman mitään vastakaikua... tosin on siinä omaakin vikaa. Luulisi viimeistään vuoden jälkeen tajuavan, että tässä hommassa ei tule kuin paha mieli.
Tavismies tai vähän rumempi ei edes harrasta nettideittailua vaikka profiilit omaavatkin. Nettideittailuun kuuluu myös se kirjoittelu molemminpuolisesti ja tapaaminen. Tavismies tai rumempi mies pääsääntöisesti kirjoittelee viestejä illasta toiseen eikä koskaan mitään tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin saman, keväällä 2010 kokeilin nettideittailua ja kävin jonkin verran treffeillä. Sitten sain tarpeekseni ja poistin profiilini. Syksyllä 2013 kokeilin uudelleen ja siellä oli edelleen samoja miehiä, samoilla kuvilla ( ja profiileissa näkyi koska viimeksi olleet aktiivisia). Mä tulin siihen tulokseen, että harrastavat nettideittailua ilman aikomustakaan vakavammasta. No, onnistuin kuitenkin tapaamaan siellä kivan tyypin ja noin kuukauden kuluttua poistettiin omat profiilimme..
Sulla ei ole hajuakaan... Säälittää nuo vähän heikommat naamageenit saaneet miehet. Siellä ne näpyttelee viestejä vuodesta toiseen ilman mitään vastakaikua... tosin on siinä omaakin vikaa. Luulisi viimeistään vuoden jälkeen tajuavan, että tässä hommassa ei tule kuin paha mieli.
Tavismies tai vähän rumempi ei edes harrasta nettideittailua vaikka profiilit omaavatkin. Nettideittailuun kuuluu myös se kirjoittelu molemminpuolisesti ja tapaaminen. Tavismies tai rumempi mies pääsääntöisesti kirjoittelee viestejä illasta toiseen eikä koskaan mitään tapahdu.
Voi toki olla noinkin, nämä mieleen jäänet oli itsestään huolehtivia, akateemisia tms, joten ehkä vähän yksinkertaistin tuota johtopäätöstäni... Kuriositeettina, yksi mieleenjääneistä oli "huippujuristi" Lampela jolla ei tosin ollut yhtä kova maine kun nykyisin... 😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sieltä ne tervepäiset tuntuvat löytävän seuraa ja katoavan. Osa toki voi tulla myöhemmin takaisin. Itse tässä parin viimekuukauden aikana treffaillut muutaman naisen, jotka kaikki olivat ihan selvästi vakavaa suhdetta hakemassa ja muutenkin täysipäiväisiä. Noh meillä ei tärpännyt, mutta kaikki ovat nyt profiilinsa poistaneet.
Sitten on nämä samat tyypit kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Tyhmimmät ovat pistäneet nimimerkkiin ikänsä ja sitten kun katsoo profiilia, niin vuosia on jo kulunut. Melkoinen instant turn off sekin.
Eli kun seuranhaku täyttää päivän niin ei tarvitse hakea kuukausia tai vuosia?
Ap, kaikki eivät vaan löydä sopivaa kumppania. Puolitoista tai kolmekaan vuotta ei ole lyhyt aika etsimiseen.
Suomi24? Siellä kai samalla nimimerkillä kirjaudutaan sähköpostiin ja tavalliselle keskustelufoorumille treffipuolen ohella. Jos tyypit on aktiivisia noissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toki olla noinkin, nämä mieleen jäänet oli itsestään huolehtivia, akateemisia tms, joten ehkä vähän yksinkertaistin tuota johtopäätöstäni... Kuriositeettina, yksi mieleenjääneistä oli "huippujuristi" Lampela jolla ei tosin ollut yhtä kova maine kun nykyisin... 😂
Aww! Onkohan se tavannut sen Kärpäsen tuota kautta? :D
Yksi mahdollinen selitys: ehkä osa noista ikuisuusdeittaajamiehistä etsii huomattavasti itseään nuorempaa kumppania? Niille 25-v naisille saa varmaan aika monelle kirjoittaa 50-vuotiaana miehenä, että saa ensimmäisen edes vähän kiinnostuneen vastauksen. Mutta kun netin kautta yhteydenotot eivät "maksa" yhtä paljon kuin baareissa juokseminen, niin miksipä ei sinnikkäästi yrittäisi vuodesta toiseen, jos sattuu sinnikkyyttä olemaan varastossa? Eihän siinä mitään häviäkään. :)
Miehet. <3
ap
Vierailija kirjoitti:
Suomi24? Siellä kai samalla nimimerkillä kirjaudutaan sähköpostiin ja tavalliselle keskustelufoorumille treffipuolen ohella. Jos tyypit on aktiivisia noissa?
Ei ollut tämä.
ap
Vierailija kirjoitti:
En asu. En ole koskaan ollutkaan, tuskin edes surffaillut.
Aha.