Isäntä lähti heti aamusti ja jätti kännykän kotiin
En saa kiinni ja haluaisin kaupasta cosmon ja kismetpalloja. Miten te toimisitte tilanteessa? Pääsee töistä viideltä, mutta en jaksaisi odottaaa, että ensin tulee kotiin ja sitten lähtee taas kauppaan.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene itse kauppaan?
Isäntä hoitaa meillä raha-asiat ja olen lomalla
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ja itse et hae, koska __________________?
Kauppaan on pitkä matka jalan ja bussillakin menee 10 min. -ap
Taksilla ensin ukon työpaikalle, ja mies maksamaan. Tahallaan jättänyt puhelimensa kotiin. Sinuna pakkaisin kamat ja nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itse et hae, koska __________________?
Kauppaan on pitkä matka jalan ja bussillakin menee 10 min. -ap
Oikein 10min, hui...
Lakkaisin lukemasta teinipissislehteä ja koittaisin laihduttaa ja jättäisin herkut syömättä.
Miehesikin voisi olla aika paljon tyytyväisempi.
Palstamammat toki ovat sitä mieltä, että sinun pitäisi päästä turvakotiin miehesi mielivallan ja alistuksen alta.
Vierailija kirjoitti:
Taksilla ensin ukon työpaikalle, ja mies maksamaan. Tahallaan jättänyt puhelimensa kotiin. Sinuna pakkaisin kamat ja nopeasti.
Taksilla viemään puhelin miehelle töihin, taksilla kotiin ja sitten soitto että tuo suklaata kotimatkalla :D
Kiitos vinkeistä. Pistin facessa viestiä, kun siellä oli paikalla. Unohtui kuulemma aamulla kiireessä, silti oli ollut aikaa laskea vessanpöntön kansi??? Saa kuulla kunniansa kun tulee kotiin. Ehkä pistän ulkoruokintaan. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taksilla viemään puhelin miehelle töihin, taksilla kotiin ja sitten soitto että tuo suklaata kotimatkalla :D
Ahhhah XD, kiitos päivän parhaista nauruista!!!
Kirjoittaisin meiliä työpostiin?