Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti, että tuo mies osaa olla idiootti! Synttärit pilalla

Vierailija
28.06.2016 |

Ei osaa yhtään taas ajatella hetkeä pidemmälle. Toi kahvit sänkyyn. Oli kaatanut maitokannuun lapsille tarkoitettua kevytmaitoa. Eli pitää lähteä kauppaan hakemaan lisää heti alkutöiksi. Eikäsiis sen vertaa edes mua muka tunne, että tietäisi etten juo kevytmaitoa kahvin kanssa.

Ei siinä vielä mitään, mutta oltiin ostettu mansikoita, joista ajattelin itse tehdä jälkiruoan. No eikö tämä idiootyi ollut käyttänyt yli puolet niistä mansikoista jonkun kämäsen tortun "leipomiseen". Eli torttupohjaan mansikoita ja kermavaahtoa. Tosi v**n kiva...

Ja lahjaksi kaupunkiviikonloppu ulkomailla. Ajattelitko taas että mulla saattaa olla menoa sinä viikonloppuna? No ei tietenkään. Miten miehet ei ikinä osaa ajatella toisen ihmisen näkökulmasta yhtään mitään???

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. jos asuisin kanssasi saman katon alla, niin vähänkö tekisin kepposia sinulle! olisi varmaan helppo saada sinut kihisemään kiukusta. :)  Juuri perinteisiä sokeri suolan tilalle, tai vaikka se kevytmaito ja rasvaton maito päikseen, hehe! :D 

Veikkaan, että jos vahingossa menisi punainen sukka valkoisten pyykkien sekaan, niin siinä varmaan menee seuraava puoli vuotta ihan pieleen.

Vierailija
42/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se maito pilalle mene useankaan tunnin pöydällä seisomisesta.

Ja miksi lapset eivät voisi juoda sitä rasvatonta maitoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavuuden huippu kun ensimmäiset pari kymmentä on sanonu provoksi ni Ap idiootti yrittää vielä keksiä lisää:)) täysin paska suoritus, vituttaa ett edes vaivauduin lukemaan

Parikymmentä idioottia ei hallitse luetunymmärtämistä, kun olen jo pariin kertaan sanonut ettei tämä ole provo.

Ehkä teitä ei vituta se, että teidän mies ei ajattelisi yhtään sinua tai perhettä varten tehtyjä suunnitelmia vain saadakseen"hyväntekijän" leiman otsaansa. Ehkä teillä on niin fiksut miehet, että ne osaa ajatella muitakin ja sen takia tällainen tuntuu mahdottomalta. Mut news flash mulla ei ole sellaista miestä niin kuin teillä!

Ja mitä tulee siihen maitokannuun niin en voi tietää, kuinka pitkään se on ollut lämpimässä ja keräämässä bakteereja ennen kuin se tuotiin mulle. En aio olla huoltamassa mahatautisia lapsia syntymäpäivänäni. Se tästä vielä puuttuis...

AP

EROA! Muille kyllä kelpaa sellainen mies kuin sinulla.

Vierailija
44/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jonkun miehen kirjoittama provo. Jokainen nainen olisi ilahtunut, jos mies toisi onnittelukahvit sänkyyn ja olisi jopa leiponut kakun! Sillä eleellä varmistaisi seksin suunnilleen vuodeksi eteenpäin, kannattaisi miesten vähän panostaa näihin naisten merkkipäiviin tällälailla romanttisesti huomioiden.

Vierailija
45/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

asiaa!

Vierailija
46/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5, tosin tälläisiahan suomalaiset naiset on perusluonteeltaan. Mies tekee kaiken väärin, mikään ei kelpaa ja kaikki on perseestä.

Totta. Lapsesta asti olen kuullut ja nähnyt miten suomalainen nainen vähättelee ja sättii miestään. Olen myös nähnyt kasvaessani lapsesta mieheksi koulua käydessä miten suomalainen tyttö on jo lapsena ilkeä nolaaja. Kai se on se naisen tapa näyttää mahtiaan, kun ei fyysinen voima riitä on vain käärmeen kieli jolla kieroiluja soperrella. Suomalainen nainen on hyvin hyvin vaikea tapaus, kuten tältäkin palstalta voi huomata. Heli Vaaranenhan myös puhui tästä.

Vierailija
47/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta: miten hänen olisi pitänyt toimia, jotta olisit ollut tyytyväinen? Ja nyt en halua kuulla ei-vastauksia:  _ei_ kaataa lasten maitoa kannuun, tehdä mansikoistasi torttua eikä varsinkaan varata viikonloppulomaa. Miten olisit ollut tyytyväinen?

Vierailija
48/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jonkun miehen kirjoittama provo. Jokainen nainen olisi ilahtunut, jos mies toisi onnittelukahvit sänkyyn ja olisi jopa leiponut kakun! Sillä eleellä varmistaisi seksin suunnilleen vuodeksi eteenpäin, kannattaisi miesten vähän panostaa näihin naisten merkkipäiviin tällälailla romanttisesti huomioiden.

Väärin menisi kuitenkin, av-mammalla olisi juuri silloin laihis päällä. Tällä palstalla mammat haukkuvat jopa lastensa tekemät äitienpäiväkortit, mutta naisissahan tällä miesvihapalstalla ei ole koskaan mitään vikaa.

Vierailija
49/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono

Vierailija
50/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provon huutelijat voi ignorata tän keskustelun ihan helposti? Mikä on niin vaikeeta?

Perusidea on että kun teet jotain kivaa ylläriä jollekin muulle, älä samalla tee heille lisätyötä. Vähän vaikea nauttia kakusta kun tiedät että maksat siitä itse loppujen lopuksi työllä ja vaivalla. Ja sitten jos kakku on kehnoa se ei ole edes kalorien arvoista...

Lapselle tietty eri säännöt. Miehen pitää jo tietää paremmin.

Ps. Miten ei voi tietää mitä maitoa puoliso juo kahvissaan?

Vierailija
51/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun kiva ämmä oot. Jos edes mun ex mies 25 ajalta tai edes nykyinen mies muistais mun synttärit 5 v. Ajalta. Edes jotenkin.

Mistä teitä vitun kivoja vaatioita piisaa?

Mistä teitä hlvetti sikiää?

Ja mistä te edes löydätte noi vitun kivat miehet jotka toteuttaa kaikki teidän unelmanne?

Vierailija
52/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti, se että teillä joillain on masentavan matalat vaatimukset ei meinaa että muut ei saa vaatia myöskään mitään. Tai että pitäisi olla kiitollinen ihan perus ajattelevaisuudesta. Jee, mies teki jotain muuta kun kaivoi persettään! Mitali! Glooriaa!

Alkaa tuntua että te ansaitsette paskat äijänne.

Vierailija
53/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa yhtään taas ajatella hetkeä pidemmälle. Toi kahvit sänkyyn. Oli kaatanut maitokannuun lapsille tarkoitettua kevytmaitoa. Eli pitää lähteä kauppaan hakemaan lisää heti alkutöiksi. Eikäsiis sen vertaa edes mua muka tunne, että tietäisi etten juo kevytmaitoa kahvin kanssa.

Ei siinä vielä mitään, mutta oltiin ostettu mansikoita, joista ajattelin itse tehdä jälkiruoan. No eikö tämä idiootyi ollut käyttänyt yli puolet niistä mansikoista jonkun kämäsen tortun "leipomiseen". Eli torttupohjaan mansikoita ja kermavaahtoa. Tosi v**n kiva...

Ja lahjaksi kaupunkiviikonloppu ulkomailla. Ajattelitko taas että mulla saattaa olla menoa sinä viikonloppuna? No ei tietenkään. Miten miehet ei ikinä osaa ajatella toisen ihmisen näkökulmasta yhtään mitään???

Ap, olet hullu. 

Vierailija
54/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

IhmettelenIHMETTELEN kirjoitti:

Vitun kiva ämmä oot. Jos edes mun ex mies 25 ajalta tai edes nykyinen mies muistais mun synttärit 5 v. Ajalta. Edes jotenkin.

Mistä teitä vitun kivoja vaatioita piisaa?

Mistä teitä hlvetti sikiää?

Ja mistä te edes löydätte noi vitun kivat miehet jotka toteuttaa kaikki teidän unelmanne?

Vaatimalla saa parempaa. Sun miehet tietää että sulle käy matalin aita niin ei ne tarjoa enempää. Ja se ei taas ole Apn syy. Mitäs läksit.

Vierailija
55/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUMISAAPAS KIINMOSTAA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme