Helvetti, että tuo mies osaa olla idiootti! Synttärit pilalla
Ei osaa yhtään taas ajatella hetkeä pidemmälle. Toi kahvit sänkyyn. Oli kaatanut maitokannuun lapsille tarkoitettua kevytmaitoa. Eli pitää lähteä kauppaan hakemaan lisää heti alkutöiksi. Eikäsiis sen vertaa edes mua muka tunne, että tietäisi etten juo kevytmaitoa kahvin kanssa.
Ei siinä vielä mitään, mutta oltiin ostettu mansikoita, joista ajattelin itse tehdä jälkiruoan. No eikö tämä idiootyi ollut käyttänyt yli puolet niistä mansikoista jonkun kämäsen tortun "leipomiseen". Eli torttupohjaan mansikoita ja kermavaahtoa. Tosi v**n kiva...
Ja lahjaksi kaupunkiviikonloppu ulkomailla. Ajattelitko taas että mulla saattaa olla menoa sinä viikonloppuna? No ei tietenkään. Miten miehet ei ikinä osaa ajatella toisen ihmisen näkökulmasta yhtään mitään???
Kommentit (55)
Tunteeton mies. Kyllä sun pitää nyt etsiä parempi.
Ihan uteliaisuudesta, mikä maito sulle sitten kelpaa kahvin kanssa?
Höh. Provohan tämä, mutta pakko kommentoida.
Minusta tuo olisi ihanaa. Ei haittaa vääränlainen maito, vaikka yleensä juon kahvini täysmaidon kanssa. :D
Olisi myös ihanaa jos mies leipoisi minulle jotain, kertoisi välittämisestä kun ei tuo peukalo keskellä kämmentä osaa keittää edes riisiä ilman apuani.
Ja viikonloppureissu olisi täydellinen!
Vierailija kirjoitti:
Rasvaton maito. En juo muuta maitoa ja kyllä, maistan eron. Kevytmaito on meillä pelkästään lapsia varten ja tämä idiootti kaatoi KAIKEN sen maidon kahvimaitokannuun. Eli nyt lapset juo sitten vettä siihen asti, kunnes käyn kaupassa. Miestä en aio päästää ostamaan enää mitään. Ei kuitenkaan osaa.
AP
..just. eikai kukaan voi olla tuollainen, mutta vastataan nyt. Mää oletin ketjun avatessani, että täällä olisi joku kohtalotoveri.
Lasten isä (nyt toki jo yli kuukauden ollut ex) on viimeiset kaks-kolme syntymäpäivääni maannut rapulaansa. Viimisenä pyysin, että saisin edes syntymäpäivänäni nukkua pitkään, kun kuopus on valvottanut monta kuukautta. Mutisi aamulla peiton alta ettei jaksa kun ryyppäsi yömyöhään.
Mm. Ensimmäisenä äitienpäivänä (olin jossain mysteerisessä vatsataudissa jonka syytä ei ikinä selvinnyt viikon, edellisenä päivänä olin monta tuntia tiputuksessa nestehukan vuoksi) kun yritin nukkua niin tuli potkimaan ylös "ei se nukkuminen mitään auta, tuu hoitamaan lasta". Uudetvuodet on mulle perhejuhlia, joulusta en välitä. Silti, vaikka tämän tiesi, piti vetää kännit ja painua paariin.
Kaikki juhlat viim. Kahden-kolmen vuoden ajalta tämä mulkero pilas. Nyt viimeisten synttäreiden jälkeen piisasi. Kahvikupin sain ensimmäisen ja viimeisen kerran sänkyyn, kun esikoista odottaessani tuli aamulla kännissä kotiin ja rupes heti ilahtumisen jälkeen ruikuttaan lupaa lähteä neljän päivän ryyppyreissulle...
Ja kyllä, näin jälkeenpäin olen monesti katunut että tuollaisen idiootin kanssa tein lapset. Tyhymästä päästä kärsii koko ruumis... Lapsia itseään en kadu, huippuja tyyppejä :)
Tässä ei oikeastaan ollut edes yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaton maito. En juo muuta maitoa ja kyllä, maistan eron. Kevytmaito on meillä pelkästään lapsia varten ja tämä idiootti kaatoi KAIKEN sen maidon kahvimaitokannuun. Eli nyt lapset juo sitten vettä siihen asti, kunnes käyn kaupassa. Miestä en aio päästää ostamaan enää mitään. Ei kuitenkaan osaa.
AP
Kannussa olevaa maitoa ei voi juoda syyystä, että...?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Etkö idiootti osaa kaataa lapsille maitoa siitä kahvimaitokannusta?
Olipas huono... ekasta lauseesta lähti menemään alamäkeä
Miksi se maito on nyt juomakelvotonta? Et kai sä koko litraa kahviin kaatanut?
Naurettavuuden huippu kun ensimmäiset pari kymmentä on sanonu provoksi ni Ap idiootti yrittää vielä keksiä lisää:)) täysin paska suoritus, vituttaa ett edes vaivauduin lukemaan
Vierailija kirjoitti:
Naurettavuuden huippu kun ensimmäiset pari kymmentä on sanonu provoksi ni Ap idiootti yrittää vielä keksiä lisää:)) täysin paska suoritus, vituttaa ett edes vaivauduin lukemaan
Parikymmentä idioottia ei hallitse luetunymmärtämistä, kun olen jo pariin kertaan sanonut ettei tämä ole provo.
Ehkä teitä ei vituta se, että teidän mies ei ajattelisi yhtään sinua tai perhettä varten tehtyjä suunnitelmia vain saadakseen"hyväntekijän" leiman otsaansa. Ehkä teillä on niin fiksut miehet, että ne osaa ajatella muitakin ja sen takia tällainen tuntuu mahdottomalta. Mut news flash mulla ei ole sellaista miestä niin kuin teillä!
Ja mitä tulee siihen maitokannuun niin en voi tietää, kuinka pitkään se on ollut lämpimässä ja keräämässä bakteereja ennen kuin se tuotiin mulle. En aio olla huoltamassa mahatautisia lapsia syntymäpäivänäni. Se tästä vielä puuttuis...
AP
Ei jumalauta, rasvatonta maitoa kahviin..toivottavasti et tarjoa vieraillekin sitä kuraa, hyi!!
No, ei ole pelkoa että miehesi pian enää yrittää ilahduttaa sinua millään. Sama se mitä tekee, kuitenkin tekee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymmentä idioottia ei hallitse luetunymmärtämistä, kun olen jo pariin kertaan sanonut ettei tämä ole provo.
Ehkä teitä ei vituta se, että teidän mies ei ajattelisi yhtään sinua tai perhettä varten tehtyjä suunnitelmia vain saadakseen"hyväntekijän" leiman otsaansa. Ehkä teillä on niin fiksut miehet, että ne osaa ajatella muitakin ja sen takia tällainen tuntuu mahdottomalta. Mut news flash mulla ei ole sellaista miestä niin kuin teillä!
Ja mitä tulee siihen maitokannuun niin en voi tietää, kuinka pitkään se on ollut lämpimässä ja keräämässä bakteereja ennen kuin se tuotiin mulle. En aio olla huoltamassa mahatautisia lapsia syntymäpäivänäni. Se tästä vielä puuttuis...
AP
Oikeesti, älä jaksa.. Sut on jo moneen kertaan paskaks todettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Oikeesti, älä jaksa.. Sut on jo moneen kertaan paskaks todettu
Kukaan ei pakota sua olemaan tässä ketjussa, jos se on susta provo. Suomi on niinkin vapaa maa, että voit sulkea tän ketjun ja poistua. Se ei tee tästä yhtään sen enempää provoa, mut sun ei tarvitse vaivata päätäs sillä enää. Annan luvan, saat mennä.
AP
toivon todella että tämä on provo!! :o
sillä moni arvostaisi tuollaista miestä, eikä riehuisi jostain maidosta
ja ensi vuonna ap riehuu, kun mies ei ole ostanut mitään. synttärisankari saa raahautua keittiöön keittämään itse kahvinsa ja odottaa turhaan lahjaa, sillä sellaista lytätty mies ei ole uskaltanut ostaa.
hyvä, ap. on teillä upea parisuhde..
Jep, toivottavasti mies nyt ymmärtää yskän ja lakkaa yrittämästä ilahduttaa sinua. Sitten saat tyytyväisenä olla, kun ei kukaan ajattele sinun yllättämistä. Ehkä se sitten muutaman vuoden päästä kaivautuu sinunkin tajuntaan, kuinka oli asiat ennen hyvin, niin hyvin että KEVYTMAITO kahvissa oli niin suuri huolenaihe, että ihan koko päivä meni siitä pilalle.
Itse sinä teet elämästäsi vaikeaa ja pilaat synttärisi, ei kukaan muu. Se on sinun asenteesta kiinni.
Ja tässä ap ei osaa nauttia hetkestä, eikä ymmärrä mikä aarre miehensä on, jos oikeasti noin paljon järjesti valmiiksi. Ainoa, mistä meillä tulisi sanomista, jos matka olisi varattu vain vanhemmille miettimättä lasten menoja valmiiksi.