Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti, että tuo mies osaa olla idiootti! Synttärit pilalla

Vierailija
28.06.2016 |

Ei osaa yhtään taas ajatella hetkeä pidemmälle. Toi kahvit sänkyyn. Oli kaatanut maitokannuun lapsille tarkoitettua kevytmaitoa. Eli pitää lähteä kauppaan hakemaan lisää heti alkutöiksi. Eikäsiis sen vertaa edes mua muka tunne, että tietäisi etten juo kevytmaitoa kahvin kanssa.

Ei siinä vielä mitään, mutta oltiin ostettu mansikoita, joista ajattelin itse tehdä jälkiruoan. No eikö tämä idiootyi ollut käyttänyt yli puolet niistä mansikoista jonkun kämäsen tortun "leipomiseen". Eli torttupohjaan mansikoita ja kermavaahtoa. Tosi v**n kiva...

Ja lahjaksi kaupunkiviikonloppu ulkomailla. Ajattelitko taas että mulla saattaa olla menoa sinä viikonloppuna? No ei tietenkään. Miten miehet ei ikinä osaa ajatella toisen ihmisen näkökulmasta yhtään mitään???

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tosi epäkiitollinen, häpeä.

Vierailija
2/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
4/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, ei mee läpi

Vierailija
5/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, tosin tälläisiahan suomalaiset naiset on perusluonteeltaan. Mies tekee kaiken väärin, mikään ei kelpaa ja kaikki on perseestä.

Vierailija
6/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, mikä kurppa. Ensi vuonna saat ruoskaa. 0/5

Vierailija
7/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tekemä naisvihaprovo.

Vierailija
8/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on provo, silti jos noin ajattelet ja toimit, et koskaan osaa nähdä sitä hyvää, mitä tohelossa elämässäsikin on. Tai ymmärrät sen liian myöhään. Ota huumorilla asia, ja opettele olemaan irti omasta navastasi. Mies toi kahvit ja sillä siisti. Kohteliaisuus on resurssi, joka kannattaa kaivaa nyt esille, ja juoda se kahvi mukisematta. Ele oli hieno mieheltäsi. Ja nyt turpa tukkoon!

Vierailija
9/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot tosi epäkiitollinen, häpeä.

Mitä mun pitäis hävetä? Mies se tässä mokasi. Se tiesi, että kevytmaito on lapsille ja se tiesi, että aion tehdä jälkiruokaa niistä mansikoista, koska SANOIN SEN SILLE, kun niitä ostettiin.

Ja pitäis sillä sen verran järkeä olla päässä, että ei kahden viikon varoitusajalla voi noin vaan ilmoittaa, että lähdetään muuten ulkomaille ja olettaa että mä lähden riemusta kiljuen perumaan kaikki menot.

AP

Vierailija
10/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo.

Ei ole. Mun mies tosin on yksi iso kokovartaloprovo. Varmaan tahallaan tekee noin.

AP

Vierailija
11/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan kamala ukko sulla. Hyi olkoon. Miten ihmeessä sä olet noin luokattoman tyypin onnistunutkin löytämään? Tuollaisten kanssa vaan huvitellaan, avioon viedään vaan ne kunnolliset.

Joten ihan yllärinäkö nyt tuli että tulla on tuollainen k-pää siippana. Häpeäisit.

Vierailija
12/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ne vasta synttärit on pilalla! Miesystävä lupasi erota jo viime joulukuussa ja seuraava lupaus oli syntymäpäiväni, van en usko että muutamassa päivässä ihmeitä tapahtuu!!

Vierailija
13/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLi provo tai ei, niin en koe mitenkään juhlavaksi sitä, että johonkin tiettyyn tarkoitukseen varaamani ainekset käytetään johonkin muuhun. Jos mies ei osaa itse ostaa synttärikakkuaineita niin jättäkööt kokonaan sen hankkimatta. Viikonloppuloma vain minulle olisi kyllä toivottu lahja, osaan kyllä itse vaihtaa sen sopivaan ajankohtaan.

Vierailija
14/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee. Olisinpa nähnyt tämän aiemmin, olisit saanut mun eksän, mutta se on jo löytänyt jonkun itselleen.

Koko 15v suhteen aikana se muisti mun synttärit yhden kerran! Lopulta niitä synttäreitä ei todellakaan huomioitu yhtään mitenkään.

Jos mä kuitenkin välitän sulle sen yhteystiedot, niin saatat saada siitä täydellisen aviomies nro 2. Sellaisen vähän päivitetyn version. Ei nämä harjoitteluliitot yleensä onnistukaan.

Vierailija
15/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
16/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi noin kiittämättömät yleensä jäävät yksin nuolemaan näppejään, ja miettimään että mikä meni vikaan.

Mies voisi viedä vaikka minut sinun sijasta lomalle, vietettäisiin oikein mukava ja läheisyydentäyteinen loma, unohdettaisiin kaikki turhat kälättäjät ;)

Vierailija
17/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5, tosin tälläisiahan suomalaiset naiset on perusluonteeltaan. Mies tekee kaiken väärin, mikään ei kelpaa ja kaikki on perseestä.

Tai sitten sä oot perseestä ja vedät kaltaisiasi puoleesi.

En ikinä käyttäytyisi niin kuin ilmeisen provon tehnyt ap.

Vierailija
18/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLi provo tai ei, niin en koe mitenkään juhlavaksi sitä, että johonkin tiettyyn tarkoitukseen varaamani ainekset käytetään johonkin muuhun. Jos mies ei osaa itse ostaa synttärikakkuaineita niin jättäkööt kokonaan sen hankkimatta. Viikonloppuloma vain minulle olisi kyllä toivottu lahja, osaan kyllä itse vaihtaa sen sopivaan ajankohtaan.

No nii'in!

Eikä ole eka kerta kuin tekee jotain tollasta. Aina, kun se yrittää yllättää niin se ajattelee vain sitä "yllätystä" eikä sitä, mitä siitä seuraa.

Kerran se päätti yllättää mut siivoamalla koko talon ja "järjestelmällä" kaapit. En sit löytänyt enää mistään mitään. Tekis mieli joskus kostaa ja näyttää, miten kivaa on kun joku sotkee kaiken ja odottaa kiitosta siitä.

AP

Vierailija
19/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saanut parempaa miestä? Vai eikö mies löytänyt parempaa muijaa? Miksi sinulle ei kelpaa mikään? Saat kahvit sänkyyn; kuinka moni ukko edes hoksaa tuollaista tai muistaa eukkonsa synttärit. Teki sulle synttärikakun; monelta jää sekin tekemättä valmiille pohjallekaan. Hae lisää mansikoita jälkkäriin! Varasi viikonloppumatkan lahjaksi; useimmat miehet olisivat luultavasti vienee eukon ja lapset mummolaan ja lähtenyt itse kalaan kavereiden kanssa. JA SINÄ SEN KUN RUIKUTAT. Kunnon selkäsaunaa olisit vailla! KIITTÄMÄTÖN KAKARA, DRAMAQUEEN!

Vierailija
20/55 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sä oot perseestä ja vedät kaltaisiasi puoleesi.

En ikinä käyttäytyisi niin kuin ilmeisen provon tehnyt ap.

No onneksi sun elämä on niin vaivatonta ja sulla on niiiin fiksu mies, että kaikki Just Sun elämästä poikkeava on "ilmeinen provo".

Ei ole provo.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi