Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomi mielestäsi kuin Pohjois-Korea? Perustele!

Vierailija
27.06.2016 |

Tällä palstalla törmää jatkuvasti kommentteihin joissa sanotaan että Suomi on kuin se maa jossa pienimmästäkin hallinnon arvostelusta joutuu vuosiksi työleirille eikä suvunkaan rankaisemisessa säästellä. Mielestäni maamme eivät ole ihan prikulleen samanlaisia, mutta mitäpä minä mistään tietäisin.
Eli kertokaapa kerrankin juurta jaksain maidemme yhtäläisyyksistä, minua kiinnostaa vilpittömästi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomi mikään Pohjois-Korea ole, ihmiset vaan tuppaa kärjistelemään asioita saadakseen pointtinsa selväksi. 

Mutta joo, P-Korea on vielä aika kaukana omissa sfääreissään, mutta vahvasti ollaan Venäjän suuntaan menossa. Toivottavasti ei kuitenkaan "päästä" sinnekään asti, P-K:sta puhumattakaan.

Vierailija
22/32 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärät mielipiteet sensuroidaan. Vääristä kokemuksista ei saa puhua julkisesti. Jos puhuu niin tulee pilkatuksi mm. lehdistön taholta.

Minusta on myös pelottavaa ja ahdistavaa että kaikissa lehdissä asioista puhutaan aivan samalla tavalla. Ihan kuin kaikissa asioissa olisi olemassa joku absoluuttinen totuus. Mutta eihän tätäkään saa sanoa. Siksi viestini tulee poistumaan vaikka se ei pilkkaa ketään eikä yllätä väkivaltaan tai muuhunkaan asiattomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei ole kuin Pohjois-Korea, vaan Suomi on kuten Neuvostoliiton aikainen suomettunut Suomi taistolaisineen.

Vierailija
24/32 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Pohjois-Korea on loistoesimerkki rajatkiinni-politiikasta.

Kuten Australiakin.

Ja Kanada.

Vierailija
25/32 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON! Täällä viedään muun muassa väärästä mielipiteestä pakkohoitoon!

Vierailija
26/32 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi virallinen totuus jota valtion omistaman median toimittelijat hurmoshenkisesti toistelevat. Toisinajattelijoita pyritään kriminalisoimaan, näytösoikeudenkäyntejäkin järjestetty joissa rikollinen on löydetty mutta rikosta vielä selvitellään.

Aika P-Koreamaista touhua vaikka kansa kuvittelee olevansa "valistunutta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Molemmissa maissa on nukkehallitus. Todellista valtaa käyttää joku muu, kuin hallitus. Molemmissa maissa ihmiset ovat ahdasmielisiä ja poikkeavasti ajattelevia rangaistaan. Aivopesu tapahtuu koulujärjestelmän ja median avulla. P-K:ssä pääsee hengestään, meillä blokataan pois yhteisöstä. Molemmissa maissa tekemisiäsi valvotaan suurennuslasin avulla. Holhous on molemmissa maissa erittäin vahvasti läsnä. Rikastumista katsotaan pahalla. P-K:ssa poikkeavat ihmiset tapetaan, meillä he haukutaan pystyyn. Vammaiset, joita laki suojelee, poislukien.

Vierailija
28/32 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Pohjois-Korea on loistoesimerkki rajatkiinni-politiikasta.

Kuten Australiakin.

Ja Kanada.

Kanada ei ota vastaan yksin tulevia pakolaismiehiä. Ottaa vain perheet. Muutenkin valitsee tarkkaan maahantulijat.

Suomessa taas otetaan vastaan yksin tulevat pakolaismiehet. Puolisonsa sen sijaan karkotetaan.

Tykkään enemmän Kanadan mallista. Tämä siitä syystä että olen joutunut n kertaa sellaisen ahdistelun kohteeksi josta ei saa puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ON! Täällä viedään muun muassa väärästä mielipiteestä pakkohoitoon!

Alapeukuttajat ovat harhaisia ja denialisoituneita orjia!

Vierailija
30/32 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei ole kuin Pohjois-Korea, vaan Suomi on kuten Neuvostoliiton aikainen suomettunut Suomi taistolaisineen.

 Tuosta tulikin mieleeni, että Suomihan on näköjään ollut suomettunut suurimman osan itsenäisenä valtiona olon ajasta. Heti jatkosodan jälkeenhän se alkoi, kun tuli valvontakomissio ja punainen Valpo. Eli noin vuodesta 1944 se nöyristely on alkanut, 72 vuotta, ja Suomi on 99-vuotias. Tuo nöyristely on olennainen osa suomalaista politiikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

media, yle, pravda jne ovat kyllä aika suoraan Neuvostoliitosta, sensuuria, propagandaa jne, mutta onko samanlaista sitten Pohjois-Koreassa, vaikea sanoa kun on niin suljettu yhteiskunta, ettei oikein kukaan tiedä totuutta.

Olet oikeassa. Tätä valtio lähtöistä probakandaa vastaan on Suomessa MV lehti

Vierailija
32/32 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliitosta Euvostoliittoon, suomalainen nöyrä persjalkainen lumessakahlaaja ei pysty kuin nöyristelemään ja tottelemaan. Näin on aina ollut ja tulee aina olemaan. Suomalaisen saa ärsyttää sotaan saakka, sitten alkaa tapahtumaan, siihen saakka pokkuroidaan ja annetaan valtakoneiston viedä ja ohjata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän