Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän kannattaisi opiskella, että tiedossa olisi melko varmasti ihan mukava ja ok palkkainen toimistoduuni?

Vierailija
27.06.2016 |

Eikä opinnot sisältäisi kamalasti matikkaa tai kieliä. Ok-palkalla tarkoitan about 3000e/kk. Tällä hetkellä opiskelen sosiaali ja terveysalaa, mutta en tiedä onko sittenkään juttuni....

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okis.

Vierailija
2/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue sosiaali- ja terveysalan tutkinto ja jatka sen jälkeen terveystieteiden maisteriksi. Tiedossa sitten hyväpalkkainen toimistoduuni päivätyöllä. Ok-palkalla tarkoitan about 3500 - 5000 @/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa on joku ala, josta pääset esim. sossuun tai kelalle töihin. On kuulemma aika rentoa. Lisäksi tradenomit on monesti toimistossa töissä. Työllityminen tosin kiikunkaakun

Vierailija
4/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ala amk:ssa olisi tälläinen, luulen etten yliopistoon pääse... Ap

Vierailija
5/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päde enää tuo ajattelumalli yhtään. Taidat olla aika helvetin nuori?

Vierailija
6/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista alaa ole, varsinkaan amispohjalta. Sori. Toimistotyötä joo, mutta palkka ei todellakaan OK.

Vierailija
7/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä skeptinen, mutta mitä nähnyt joidenkin tuttujen menevän yliopistoon, niin ihan valtavasti ovat töitä sen eteen tehneet eikä kukaan siltikään ensimmäisellä yrittämällä ole päässyt sisään. Itse en ole lukutoukka, joten realistisesti ajateltuna en usko että on mahdollisuuksia yliopistoon... Ap

Vierailija
8/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Olen ehkä skeptinen, mutta mitä nähnyt joidenkin tuttujen menevän yliopistoon, niin ihan valtavasti ovat töitä sen eteen tehneet eikä kukaan siltikään ensimmäisellä yrittämällä ole päässyt sisään. Itse en ole lukutoukka, joten realistisesti ajateltuna en usko että on mahdollisuuksia yliopistoon... Ap

Liiketalous tai sit joku tietokoneala, ne on ne realistisimmat

9/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

varnaan tradenomi.

Vierailija
10/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku millä pääsee virkamieheksi. Julkinen sektori on se juttu tässä maassa, muualta leivän saanti on erittäin epävarmaa.

Vierailija
11/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan, että tradenomeille ei töitä riitä...?

Vierailija
12/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
13/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan siksi, että töitä kyllä on, mutta aivan hirveä määrä valmistuneita. Kaverini on tradenomi isossa kaupungissa ja kertoi, että jo harjoittelupaikan löytäminen oli tosi haastavaa.

Vierailija
14/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa paljon minkä alan tradenomi on, esim. markkinoinnin tradenomi v. taloushallinnon tradenomi. 

Vierailija
15/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse opiskella :) tai ainakaan mun ei ole tarvinnut. Hyvin on hommia riittänyt jos asenne ja osaaminen on muuten kohdallaan.

Vierailija
16/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei yliopistoon varmaan oo vaikea päästä kun ne pääsykokeetkin poistetaan.en mä nyt mikään kaikkitietävä ole, mutta jos sinne menisit opiskelee vaikka psykaa tai terveystieteitä?luulisin että sillä pääsee aika pitkälle.suomessa palkkaus melko huono työtaakkaan nähden juurikin tuolla sosiaalialalla, mitä itsekin opiskelen :/

Vierailija
17/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele kirjanpitoa. Alalle ei tunkua, ja mulla palkka just se 3000e kuussa.

Vierailija
18/20 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilintarkastaja tai kirjanpitäjä tulee ekana mieleen. Töitä ilmeisesti riittää.

Vierailija
19/20 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjille ei ole töitä muutaman vuoden kuluttua. Automatisointi vie niin paljon työpaikkoja. Nytkin on jo ohjelmistoja, joilla kuitti menee suoraan kirjanpitoon valmiiksi tiliöitynä. Pienet yritykset siirtävät taloushallinnon tilitoimistoille ja isot yritykset sekä kunnat perustamiinsa palvelukeskuksiin.

Olen itse taloushallintoalalla, jolla on ollut kovat myllerrykset viime vuosina. Yt:t on joka vuosi.

Vierailija
20/20 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-ala. Tosi sisällä pitää asua pieni nörtti että pärjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme