Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kapseli on tainnut pettää, saatan olla raskaana ja ties kuinka pitkällä! olen paniikissa ja kauhuissani..

Vierailija
27.06.2016 |

meillä on tässä ero vireillä ja etsin omaa asuntoa. lapsia on kaksi, joilla toisella mahdollisesti ADD kuten minullakin, lisäksi sain ensimmäisessä raskaudessa vakavan raskausmyrkytyksen ja toisesta, vaikka raskausmyrkytystä ei sillä kertaa tullutkään, jäi omituisia näköhäiriöitä .

minulla on kapseli, joka vaihdetaan vasta vuoden päästä ja olen luottanut sen ehkäisytehoon. ja nyt sitten jos olenkin.. ei perkele! : olen syönyt ADHD-lääkkeitä, istunut terassilla ja pussikaljalla :O koska joku tarttuu tuohon niin ei, minulla ei ole alkoholiongelmaa kiitos kysymästä. nautin vain pussikaljottelun tunnelmasta.

kaksi viikkoa sitten minulla olivat yhden päivän kuukautiset, joista on kuitenkaan huolestunut. kiertoni on hyvin epäsäännöllinen ja on joskus aikasemminkin viskonut verta. mutta nyt.. nännejä kihelmöi ja rinnat ovat turvoksissa, olen ollut itkuinen ilman syytä,jatkuvasti nälättää ja pissattaa. kaikesta pahiten minut kuitenkin pelästytti repäisykipu, joka heitti tänä aamuna polvilleen! olen koko viikon miettinyt raskaustestin ostamista , mutta tulos kauhistuttaa, en ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka pelkäävät yhtä tikkuun pissaamista, nyt ymmärrän! nelikymppinen ämmä on peloissaan kuin teinityttö..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpäläpä. Osta raskaustesti.

Vierailija
2/13 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis vitkuttelet testin ostamista niin että varmasti raskaus pitkällä ettet saa aborttia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen nainen joka tykkää siitä tunnelmasta, kun raahaa ulkona mukanaan alepan kassia jossa on bisseä. Sit istuskelet muiden juoppojen kanssa s-marketin takana ja käyt palauttamassa tölkin aina kun tyhjenee ja haet uuden. Juu nää on nähty. Lapsiraukat.

Vierailija
4/13 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääni on sekaisin kuin kuhiseva mehiläispesä.  mitä jos tulos on positiivinen?! kuinka pitkällä se on? mihin asti saa abortin ? haluanko edes  aborttia? 

tsempatkaa nyt perkele, että saan ahterini ylös sohvalta ja apteekkiin ! on naurettavaa pelätä näin, mutta kun en voi asialle mitään..

Ap

Vierailija
5/13 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommahan ei hoidu sillä, että välttelee tikkuun pissaamista, vaan sillä, että otat suunnan apteekkiin, ostat kaksi testiä ja pissit tikkuun tarpeen vaatiessa vaikka viikon välein, jos eka näyttää negaa. Sen jälkeen olet viisaampi.

Tikkutestillähän se r-asia selviää.

Vierailija
6/13 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin raskaana ja tietäisin juoneeni, tekisin abortin.

Eikä lapsi korjaa parisuhdetta.

Vierailija
7/13 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terveyskeskuslääkäri, ja tässä puolen vuoden sisällä on ollut kaksi naista, jotka olivat tulleet raskaaksi ehkäisykapselista huolimatta. Tutkimuksissa ehkäisytehon on havaittu heikentyvän neljännen vuoden jälkeen, vaikka 5 vuoden ehkäisytehoa tuolla markkinoidaan. Nykyinen suositus onkin, että kapseli vaihdettaisiin uuteen neljän vuoden käytön jälkeen, erityisesti, jos nainen painaa yli 60 kg.

Vierailija
8/13 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen joka tykkää siitä tunnelmasta, kun raahaa ulkona mukanaan alepan kassia jossa on bisseä. Sit istuskelet muiden juoppojen kanssa s-marketin takana ja käyt palauttamassa tölkin aina kun tyhjenee ja haet uuden. Juu nää on nähty. Lapsiraukat.

ikävä rikkoa kuvitelmasi, mutta omassa kaveriporukassa pussikalja  tarkoittaa siinä  neljän  ,  viiden  tunnin aikana nautittua neljää tai viittä olutta/lonkeroa, räkäkänniin ei edes kukaan tahdo. ehkä sielläpäin on sitten  tapana vetää  tölkki karjalaa ykkösellä alas ja kusta sekä yrjöillä pitkin puskia aikuistenkin ihmisten  , mutta älä ala yleistämään!

ja väännän vielä ratakiskosta, että lapset ovat tuolloin tietysti isällään. 

ap

Vierailija
9/13 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero vireillä ja etsit omaa asuntoa, mutta lapset on isällään, kun dokaat pussikaljoja upeessa sivistyneessä pussikaljaringissäsi.

Missä sä siis asut nyt? Olet kodittomana ulkona? Kuka on tän masuasukin isä? Joku pussikaljakaveri?

Vierailija
10/13 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testiin. Entä jos stressaat turhaan?

Vierailija
11/13 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole mun homma tsempata nelikymppistä pussikaljakuningatarta nostamaan persettään ja kävelemään apteekkiin. Ihan oma on ongelmasi.

Vierailija
12/13 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä testi näytti? Voimia!

Vierailija
13/13 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta se raskaustesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi