Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailun etiketti, kun sydän on vielä kiinni edellisessä mutta eteenpäin olisi hyvä lähteä?

Vierailija
27.06.2016 |

Miten olette ratkaisseet tilanteen, jossa yksipuolisesti ihastuneena on pakko tehdä jotain irtipääsemisen edistämiseksi, ja kaikkea muuta on kokeiltu paitsi uusia suhteita? Tuntuu jotenkin väärältä julkaista profiilitekstiä, jossa annetaan ymmärtää minun olevan kaikin puolin valmis deittailemaan, kun oikeasti olen vielä jonkin verran kiinni ihastuksessa, jota en kuitenkaan tule koskaan saamaan.

Julkaisenko profiilin kuitenkin ja sitten kerron yhteydenottajille tarkemmin tilanteesta? Kuinka moni jättäisi kertomatta kokonaan? Kuvittelisin että aika moni varmaan. Minä en sellaiseen tule pystymään, mutta mietin miten voi olla riittävän rehellinen ja samaan aikaan kuitenkin antaa tilaisuus rakkaudelle.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes laittaisit nettideitti-ilmoituksen, mikäli et koe olevasi valmis uusien ihmisten tapaamiseen?

Vierailija
2/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes laittaisit nettideitti-ilmoituksen, mikäli et koe olevasi valmis uusien ihmisten tapaamiseen?

Tuskin tulen tämän valmiimmaksi jos en vieläkään ala tapailla muita. Puoli vuotta mennyt sen jälkeen kun sain pakit, ja koko ajan vaikeammaksi muuttuu muiden ajatteleminen. Luulen ja toivon, että jos alan kuitenkin tapailla muita, huomaan itsekin ettei tuo entinen ihastus nyt niiiiiiiin ihmeellinen ollut ja alan ymmärtää, että olen onnellisempi sellaisessa seurassa, joka haluaa vastavuoroisesti olla minun seurassani.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko joku oikeasti noin? "sydän on vielä kiinni edellisessä" Ja puoli vuotta haikailet vaikka ei ilmeisesti ollut edes suhdetta?? Wtf? Uutta matoa koukkuun ja unohdat ne edelliset. Ei siinä mitään tarvitse selitellä uusille. Puolet niistä miehistä on kuitenkin varattuja...

Vierailija
4/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siinä deittipalvelussa missä olin, oli mahdollisuus valita "en etsi ihan vielä tositarkoituksella", tms.

Vastaavasti voit kirjoittaa sen profiilitekstiisi jollain lailla diplomaattisesti.

Minulle kävi niin, että tein profiilin päästäkseni irti yksipuolisesta onnettomasta rakastumisesta. Naimisissahan se mies tietenkin oli ja lopulta sanoi ettei aio erota ikinä. Vanha tarina.

Kävin muutamat deitit ihan sillä mielellä, että on mukava tavata uusia ihmisiä. Kerroin myös näille deittikavereille, että olen aika kevyesti liikenteessä enkä etsi loppuelämän kumppania vielä.

Niin vain yksi niistä deiteistä sitten kuitenkin vei minulta jalat alta, ja naimisissa olemme nykyään. Se yksipuolinen ihastus on muisto vain, eikä edes haikea sellainen, ja olen nyt todella onnellinen.

Tärkeintä on, että et itse kiellä itseltäsi tapaamista ja uutta onnea. Voit kokea olevasi uskoton entiselle ihastuksellesi... voit vielä elätellä toivetta että teistä tulee vielä jotain...

Sinun täytyy itkeä itkut pois ennen kuin lähdet deittaamaan. Sinun täytyy oikeasti ymmärtää, että jos et tällä tavoin löydä jotakuta, niin tulet olemaan yksin aina. Sitten kun kohtaat sen oikean, niin sinun täytyy uskaltaa.

Vierailija
5/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita profiili ja lähde avoimesti vaan treffailemaan ihmisiä, niin minäkin tein, kun ex osoittautui pelimieheksi, eli hoiteli useaa naista ja olisi halunut minut haaremin jatkeeksi. Kävin kahveilla ja vietin aikaa miesten kanssa, pikkuhiljaa helpotti. En suudellut tai mitään fyysistä sanoin miehille vain, että olen rennolla asenteella liikenteessä ja jos joku alkoi liian intensiiviseksi, sanoin, etten näe meillä romanttista tulevaisuutta....nyt olen tavannut uuden miehen, hän on komea, hellä ja huomaavainen... Kaikkea muuta kuin ex. Maltti on valttia, mutta sinun pitää lähteä kotoa märehtimästä. Minäkin luulin, ettei kukaan voisi minua enää sytyttää, mutta toisin kävi. Treffailussa on monta kivaa puolta. Miehet maksaa kaffet ja ruoat (tulee edulliseksi) ja suurin osa ihmisistä on mukavia ja kuulee monia kohtaloita, joku voikin sitten osoittautua helmeksi...

Vierailija
6/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No laita profiili ja lähde avoimesti vaan treffailemaan ihmisiä, niin minäkin tein, kun ex osoittautui pelimieheksi, eli hoiteli useaa naista ja olisi halunut minut haaremin jatkeeksi. Kävin kahveilla ja vietin aikaa miesten kanssa, pikkuhiljaa helpotti. En suudellut tai mitään fyysistä sanoin miehille vain, että olen rennolla asenteella liikenteessä ja jos joku alkoi liian intensiiviseksi, sanoin, etten näe meillä romanttista tulevaisuutta....nyt olen tavannut uuden miehen, hän on komea, hellä ja huomaavainen... Kaikkea muuta kuin ex. Maltti on valttia, mutta sinun pitää lähteä kotoa märehtimästä. Minäkin luulin, ettei kukaan voisi minua enää sytyttää, mutta toisin kävi. Treffailussa on monta kivaa puolta. Miehet maksaa kaffet ja ruoat (tulee edulliseksi) ja suurin osa ihmisistä on mukavia ja kuulee monia kohtaloita, joku voikin sitten osoittautua helmeksi...

Ohis. Miksi miehen pitää ne kaffet ja ruoat maksaa?

Vierailija
7/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tulen tämän valmiimmaksi jos en vieläkään ala tapailla muita. Puoli vuotta mennyt sen jälkeen kun sain pakit, ja koko ajan vaikeammaksi muuttuu muiden ajatteleminen. Luulen ja toivon, että jos alan kuitenkin tapailla muita, huomaan itsekin ettei tuo entinen ihastus nyt niiiiiiiin ihmeellinen ollut ja alan ymmärtää, että olen onnellisempi sellaisessa seurassa, joka haluaa vastavuoroisesti olla minun seurassani.

ap

Ei enää yhtään lisää mt-potilaita treffipalstoille kiitos. Mene mielummin lääkäriin.

Vierailija
8/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ilmi, että "avoimin mielin katselet mitä tulee vastaan". Kellekään ei tarvitse kertoa, että et ole tositarkoituksella liikkeellä.

Vierailija
9/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Minä ainakin olen jo aikuinen nainen, ja oletan että mies jonka kanssa alan tapailla, on sekä kohteliaaksi kasvatettu (tai kasvanut), huomioonottava, ja hänellä on työ ja omaa rahaa.

Kai olen vanhanaikainen, mutta pidän siitä että mies avaa oven, auttaa takin päälle, ja tarjoaa ne ensimmäiset kahvit.

En minä lopun ikää aio sen miehen kustannuksella elellä, jos sitä tarkoitit. Haluan vain nähdä että hän näkee vaivaa vuokseni, edes näin alkuun.

Vierailija
10/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei enää yhtään lisää mt-potilaita treffipalstoille kiitos. Mene mielummin lääkäriin.

Ihan normaalia sydänsurua ap minusta kokee, ei ole mikään mt-potilas.

Vierailija
11/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kaikki yli 40-vuotiaat ovat treffipalstoilla jollain lailla eronneita, karanneita ja kolhittuja. Elämä tekee sen, ei päästä ketään helpolla. Ainakin molemmat tietävät, ettei itsekään ole ihan pakasta reväisty, niin on turha odottaa sellaista toiselta.

Vierailija
12/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testataan onko lompakossa pelimerkkejä.

Vierailija
13/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvakin maksaa enemmän kuin se kahvi. En edes halua tapailla miestä, jolle kahvi on liian suuri sijoitus.

En odota kolmen ruokalajin ateriaa. Joskin sellainenkin minulle on tarjottu. Ateria ja seura oli hyvää, ja oli meille molemmille virkistävää olla hyvässä ravintolassa jonkun  ihmisen kanssa.

Vierailija
14/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kirjoita niin kuin lähes 75 % prosenttia naisista tekee deittiprofiileissaan.

"En etsi mitään, avoimin mielin liikkeellä"

"Treffiseuraa, ehkä jotain enemmänkin"

"Kunhan katselen"

En sitten tiedä ovatko nuo kiertoilmauksia sille, että hakee vain seksiseuraa.

Vierailija
15/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tartte maksaa kahveja, mut mulle jostain syystä ne aina maksaa, yritin vaan keksiä positiivisia asioita treffailusta, kun se tuntuu joillekin olevan niin vastenmielistä, mulle kyllä miehet ovat maksaneet myös esim. Lintsirannekkeen, sight seing risteilyn, drinkit, leffalipun jne treffijutut

Vierailija
16/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet ilmi, että "avoimin mielin katselet mitä tulee vastaan". Kellekään ei tarvitse kertoa, että et ole tositarkoituksella liikkeellä.

Näin juuri. Ja lisäksi se on totta.

Vierailija
17/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Puolen vuoden suruaika johonkin yksipuoliseen ihastukseen ei ole normaalia. Mutta joo eipä jaksa enempää toisten asioita sorkkia.

Vierailija
18/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Puolen vuoden suruaika johonkin yksipuoliseen ihastukseen ei ole normaalia. Mutta joo eipä jaksa enempää toisten asioita sorkkia.

Julmimmin toisten haavoihin suhtautuvat ovat usein itse pahiten haavoilla. 

Ne, jotka ovat omista haavoistaan avoimia, ovat usein myös suhteissaan vastuullisia.

Vierailija
19/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen tartte maksaa kahveja, mut mulle jostain syystä ne aina maksaa, yritin vaan keksiä positiivisia asioita treffailusta, kun se tuntuu joillekin olevan niin vastenmielistä, mulle kyllä miehet ovat maksaneet myös esim. Lintsirannekkeen, sight seing risteilyn, drinkit, leffalipun jne treffijutut

Juttu ei valitettavasti muuten jatku sen pidemmälle.

Vierailija
20/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ihmeessä treffailemaan muita ja vaikka et ole vielä edes aivan tosissasi, saat henkistä välimatkaa edelliseen ihastumiseesi. Näin pikkuhiljaa alkaa liima murenemaan entisestä suhteesta ja alat vapautua. Ei väliä vaikka ensin sattuisi tulemaan ns. laastarisuhteita, sillä suhteita nekin ovat. Ole kuitenkin rehellinen omista tunteistasi   erityisesti itsellesi. Ei kaikkia tarvitse muille huudella. Katso ja kiertele.

Siitä vaan! Tee muutakin mukavaa nyt elämässäsi ja jotain täysin uutta. Näin alat irtaantua entisistä ajatuksistasi. Näin toimien opit myös elämän hallintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän