Nettideittailun etiketti, kun sydän on vielä kiinni edellisessä mutta eteenpäin olisi hyvä lähteä?
Miten olette ratkaisseet tilanteen, jossa yksipuolisesti ihastuneena on pakko tehdä jotain irtipääsemisen edistämiseksi, ja kaikkea muuta on kokeiltu paitsi uusia suhteita? Tuntuu jotenkin väärältä julkaista profiilitekstiä, jossa annetaan ymmärtää minun olevan kaikin puolin valmis deittailemaan, kun oikeasti olen vielä jonkin verran kiinni ihastuksessa, jota en kuitenkaan tule koskaan saamaan.
Julkaisenko profiilin kuitenkin ja sitten kerron yhteydenottajille tarkemmin tilanteesta? Kuinka moni jättäisi kertomatta kokonaan? Kuvittelisin että aika moni varmaan. Minä en sellaiseen tule pystymään, mutta mietin miten voi olla riittävän rehellinen ja samaan aikaan kuitenkin antaa tilaisuus rakkaudelle.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen tartte maksaa kahveja, mut mulle jostain syystä ne aina maksaa, yritin vaan keksiä positiivisia asioita treffailusta, kun se tuntuu joillekin olevan niin vastenmielistä, mulle kyllä miehet ovat maksaneet myös esim. Lintsirannekkeen, sight seing risteilyn, drinkit, leffalipun jne treffijutut
Juttu ei valitettavasti muuten jatku sen pidemmälle.
Minä olen ihmetellyt, miksi miehet eivät ole auliisti aina tarjoamassa naisille treffeillä - ikään kuin itsestäänselvyytenä - kun toisaalta he valittelevat etteivät naiset käy treffeillä tarpeeksi paljon. Tämä olisi kiva tapa lisätä niiden treffikertojen määrää, joille yksittäinen nainen lähtee. Samalla lisääntyisi varmasti jonkin verran myös treffikumppanien määrä, ts. useampi mies pääsisi niille treffeille naisten kanssa.
Sen kahvikupin luulisi tosiaan olevan pieni hinta tästä hyödystä.
t. Treffeillä omansa maksava nainen
Eiköhän suurin osa miehistä tarjoa naiselle. Itsellä on viimeisestä naistakontaktista sen verran aikaa, että vaikka maksaisin kunhan saisin viettää kivan illan mukavan naisen kanssa. Enkä laske kivaan iltaan mukaan edes seksiä, pelkkä halaus olisi mukava päätös treffeille.
Minä olen ihmetellyt, miksi miehet eivät ole auliisti aina tarjoamassa naisille treffeillä - ikään kuin itsestäänselvyytenä - kun toisaalta he valittelevat etteivät naiset käy treffeillä tarpeeksi paljon. Tämä olisi kiva tapa lisätä niiden treffikertojen määrää, joille yksittäinen nainen lähtee. Samalla lisääntyisi varmasti jonkin verran myös treffikumppanien määrä, ts. useampi mies pääsisi niille treffeille naisten kanssa.
Sen kahvikupin luulisi tosiaan olevan pieni hinta tästä hyödystä.
t. Treffeillä omansa maksava nainen