Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla koskaan soittaa meidän omaa kerrostaloasunnon summeria kotiin mennessäni. Entä jos sieltä kuuluisi minun ääneni?

Vierailija
27.06.2016 |

Katsoin joskus aikoinaan elokuvan, jossa alussa päähenkilö joutui omista, onnellisista häistään lähtiessään onnettomuuteen ja menetti tajuntansa.
Seuraavassa kohtauksessa on onnettomuudesta paljon aikaa ja päähenkilö toipunut. Hän menee omalle asunnolleen ja yrittää avata ovea avaimella. Ei toimi. Soittaa ovikelloa ja joku aivan tuntematon nainen avaa oven . Kertoo asuneensa ko. asunnossa toistakymmentä vuotta. En oikein muista mitä siinä elokuvassa sitten oikein tapahtui, mutta muistan kyllä että se oli vaikuttava ja mulla meni siitä vähän pää pyörälle.

Siiitä on jäänyt semmoinen olo, että entä jos soittaisin omaa summeriani ja sitten sieltä vastaisikin minä itse, minun äänellä, että "Haloo kuka siellä": Niin mitä mä sitten tekisin?? Kuka mä oikein olen ja missä??

Mies kysyy joka kerta kun mennään yhdessä sisälle, että haluatko kokeilla oletko jo kotona? Sitä naurattaa ja toisaalta muakin naurattaa mutta toisaalta vähän pelottaa. Entä jos?

Ehkä samasta syystä en voi katsoa mitään sci-fi-elokuvia missä matkustetaan ajassa mihinkään suuntaan. Menen ihan sekaisin niistä. Mieskin sanoi ettei nää taida oikein sopia sulle, kun mua vaan itketti viimeisimmän katsomisen jälkeen. Siinä Mathew Mcconahy matkusti avaruuteen ja jotenkin palatessaan sen oma tytär oli vanhus ja kertoi ikävöineensä isäänsä koko elämänsä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sekopää.

Vierailija
2/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDD Sitten vain soitat hätänumeroon ja tilaat itsellesi kuljetuksen psyk päivystykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Ap oli hauska :( :D

Vierailija
4/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DDDDD Sitten vain soitat hätänumeroon ja tilaat itsellesi kuljetuksen psyk päivystykseen.

Niin ja sille toiselle siellä asunnossa kuljetuksen putkaan... :D

Vierailija
5/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi hyvä scifi/kauhutarinan aihe. Mitä sitten tapahtuisi, kun kuulisit oman äänesi?

Ps. Se kirjoitetaan Matthew McCounaughey..

Vierailija
6/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko useinkin todellisuudesta vieraantunut olo?

Vierailija
7/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ainakin sulle sopiva mies. Nauratti tuo kun se kysyy sulta ovella että haluatko tarkistaa että joko ehkä kotona?

Vierailija
8/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herran jestas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme