Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Washington Postin kuumeinen Eu google haku osoittautui täydelliseksi höpön höpöksi

Vierailija
27.06.2016 |

Ylekin sen näyttävästi uutisoi ja monet muut mediat, lisäksi tätä siteerattiin ja jaettiin paljon somessa. Aika heikkoa on journalismin taso tässäkin maassa.
http://www.talouselama.fi/uutiset/brittilaiset-googlaavat-nyt-kuumeises…
Muutaman sadan ihmisen hausta tuli kuumeista, Iso Britanniassa asuu 61milj ihmistä eli olisko syytä laittaa asiat johonkin mittasuhteisiin vai viekö mielipidejournalismi voiton.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä olen todella pettynyt journalismin tasoon Suomessa Brexitin tiimoilta, täysin ala-arvoista.

Vierailija
2/3 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin tuo on vain yksi mahdollinen kysymys aiheesta joten aika turha vedota mihinkään numeroarvoihin. Itse esim. hakisin eu tai european union sanoilla. Myöhemmin jollain tarkemmalla termillä.

Toiseksi edelleen ihmetyttää miksi nämä eurokriittiset kitisevät nyt kun voittivat äänestyksessä. Ilmeiseti kaikkien pitäisi vaan uutisoida positiivisia asioita ja piilottaa negatiiviset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin tuo on vain yksi mahdollinen kysymys aiheesta joten aika turha vedota mihinkään numeroarvoihin. Itse esim. hakisin eu tai european union sanoilla. Myöhemmin jollain tarkemmalla termillä.

Toiseksi edelleen ihmetyttää miksi nämä eurokriittiset kitisevät nyt kun voittivat äänestyksessä. Ilmeiseti kaikkien pitäisi vaan uutisoida positiivisia asioita ja piilottaa negatiiviset.

No eipä siellä ole kovin kummoista ruuhkaa ollut muillakaan hakusanoilla eli vaikka koko Eu kaikki siihen liittyvä summattaisiin yhteen puhutaan jostain kourallisesta ihmisiä kun sen suhteuttaa Iso Britannian väestömäärään.

Ainoa mitä minä haluan painottaa ihan kaikille, olkaa mediakriittisiä koska journalistien objektiivisuuteen tai ammattitaitoon ei voi nykyään luottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi