Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin lapset huutaa joka ikinen aamu. Taas heräsin siihen huutoon.

Vierailija
12.08.2022 |

Ulko-ovi auki ja lapset huutaa ulkona. Tätä joka ikinen aamu klo 6.30 alkaen ja kestää noin 45min. Miksi sitä ulko-ovea on pidettävä auki ja lapset ulkona huutamassa.?! Koko tienoo herää siihen ainaiseen huutoon.
Ja kyllä, on omiakin lapsia (nyt jo isoja) ja ymmärrän aamukiukut ja väsymyksen. Ei olisi omien kohdalla tullut mielenkään pistää ulos huutamaan aamuisin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti ikäisiä?

Vierailija
2/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt, mikä on ulko-oven merkitys asiassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että lapset häädetään aamuisin? Eivät pääse kotiin, vaikka ovi on auki? Ovatko he tyytymättömiä vai onko leikkimisen ääniä.

Vierailija
4/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita heippalappu postilaatikkoon

Vierailija
5/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin herään lasten kiljuntaan ja huutoihin kuin alakerran raksaäijän huutopuhuntaan ja kovaan töminään ja marssiin.

Vierailija
6/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ikävä tilanne! Reiluinta olisi varmaan jutella lasten vanhempie kanssa suoraan.

Jostain ihmeen syystä tosiaan nykyajan lapset huutaa / kirkuu paljon. Olen itse hiljainen. Samoin omat lapset.

Mistä johtuu nykyajan tolkuton älämölö.. mene ja tiedä.

Vierailija
7/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt, mikä on ulko-oven merkitys asiassa?

Mysteeri.

Vierailija
8/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, ikävä tilanne! Reiluinta olisi varmaan jutella lasten vanhempie kanssa suoraan.

Jostain ihmeen syystä tosiaan nykyajan lapset huutaa / kirkuu paljon. Olen itse hiljainen. Samoin omat lapset.

Mistä johtuu nykyajan tolkuton älämölö.. mene ja tiedä.

Jos ne on Pohjanmaalta? Sieltä tulee ne mölyävät apinat, jotka lisääntyy urakalla.

Vierailija
9/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennut kirkuu kaupoillakin, vanhemmat eivät koskaan kiellä. Mitä lihavampi äiti, sitä rauhattomampi lapsi.

Vierailija
10/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menisit töihin ja heräisit itsekkin ennen niitä lapsia. Ei tää yhteiskunta voi pyöriä niin että työssäkäyvät joutuu aamulla varomaan sen takia että työttömät saa nukuttua.

Vierailija
11/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy muilta naapureilta häiritseekö äänet heitä. Mikäli asunto-osakeyhtiö on kyseessä niin yhteinen valitus isännöitsijälle. Yhtiön säännöissä kerrotaan mihin saakka talossa on hiljaisuus. Toinen vaihtoehto edetä on tehdä lapsista lasu.

Onko kyseessä romaani vai m a m u-perhe?

Vierailija
12/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No menisit töihin ja heräisit itsekkin ennen niitä lapsia. Ei tää yhteiskunta voi pyöriä niin että työssäkäyvät joutuu aamulla varomaan sen takia että työttömät saa nukuttua.

Monet ihmiset käyvät vuorotöissä tai menevät töihin sen verran myöhemmin ,ettei aamuisin tarvitse nousta kukonlaulun aikaan. Ymmärrän ärsytyksen. Itselläni jo se puoli tuntia lisää unta aamulla auttaa pysymään virkeämpänä töissä. Minulla on liukuva työaika.

Vierailija
13/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis okt ja ulko-ovi on auki. Ilmeisesti vanhemmat laittavat itsensä ja lapset lähtökuntoon ulko-ovi avoimena ja lapset karkaavat portaikolle/pihalle ja siellä kiukutellaan ja itketään.

Päiväkoti-ikäisiä lapsia 2kpl.

Olisi kiva nukkua klo 8 asti jolloin kello soi. Ja kyllä olen töissä. Ei kaikki tee töitä klo 8-16.

Täytynee käydä juttelemassa asiasta naapurin kanssa.

Ap

Vierailija
14/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ottaisin miljoona kertaa mieluummin ton kuin ton sisällä tupakoiva naapurin.

Mutta voithan käydä sanomassa lapsille, että "Hei, nyt on tosi aikaista, koittkaapa miten hissukseen osaatte olla,"

Vierailija
15/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo naapurin lasten älytön huutaminen on helpottanut, kun lapset ovat kasvaneet. Käytös on nyt jotenkin normaalimpaa kuin pienempänä, jolloin mölisivät kuin jotkut apinat. Mutta nyt perhe otti koiran, jota on koulutettu/kasvatettu yhtä vähän kuin lapsiakin. Se räksyttää aggressiivisesti jokaista pientäkin ääntä ympäri vuorokauden ja koko perhe huutaa sille koiralle tästä. Lisäksi toiselle puolelle rakennetaan uutta taloa ja työmaaäänet raikaa 7-23. Pitäisi varmaan mennä toimistolle tekemään töitä, kun tämä äänimaailma alkaa olla vähän liikaa.

Vierailija
16/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ihmiset käyvät vuorotöissä tai menevät töihin sen verran myöhemmin ,ettei aamuisin tarvitse nousta kukonlaulun aikaan. Ymmärrän ärsytyksen. Itselläni jo se puoli tuntia lisää unta aamulla auttaa pysymään virkeämpänä töissä. Minulla on liukuva työaika.

Ja jotkut jopa ovat etätöissä ja työskentelevät kotonaan. Kyllähän silloin tuollainen aivoton metallia häiritsee.

Vierailija
17/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy muilta naapureilta häiritseekö äänet heitä. Mikäli asunto-osakeyhtiö on kyseessä niin yhteinen valitus isännöitsijälle. Yhtiön säännöissä kerrotaan mihin saakka talossa on hiljaisuus. Toinen vaihtoehto edetä on tehdä lapsista lasu.

Onko kyseessä romaani vai m a m u-perhe?

Millainen on romaani-perhe?

Vierailija
18/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut jopa ovat etätöissä ja työskentelevät kotonaan. Kyllähän silloin tuollainen aivoton metallia häiritsee.

Joo, mä oon ostanut vastamelukuulokkeet,ne blokkaa hyvin korkeet äänet

Vierailija
19/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä noita sählääviä huutajaperheitä.

Kaikki tehdään huutaen, paiskoen, kiukutellen, kirkuen.

Eikä johdu siitä etten ymmärtäisi lapsiperheen elämää, meilläkin on neljä lasta.

Ollaan vaan melko rauhallisia pohjimmiltaan, osataan ottaa muut huomioon, vaikka pidetäänkin hauskaa ja keskustellaan.

Vierailija
20/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pennut kirkuu kaupoillakin, vanhemmat eivät koskaan kiellä. Mitä lihavampi äiti, sitä rauhattomampi lapsi.

Mitä lähempänä normaalipainon alaindeksiä, sitä takakireämpi äiti ja pelokkaampi lapsi.