Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä ollut huonoja/omituisia vuokranantajia?

27.06.2016 |

Tapasin vuosia sitten kivan miehen ja muutin hänen kanssaan yhteen parin kissan kanssa vanhaan ok-taloon. Tiesin vuokranantajan koska olin samalta kylältä ja tämä vuokranantaja (vanhempi nainen) asui perheineen samassa pihapiirissä. Heti muuttopäivävänä hän tuli tyttärensä kanssa katsomaan mitä kaikkea toin tullessani ja siinä vähän aikaa nyrpeänä katseltuaan kivahti, etten minä nyt noin vaan voi tähän muuttaa, koska tämä on hänen asuntonsa. Siitä alkoi muutaman vuoden piina, joka päättyi onnellisesti kun saimme toisen asunnon.

Näihin muutamaan vuoteen mahtui kaikenlaista kiusantekoa, niin tyttären kuin äidinkin puolelta sekä vuokranantajan mieheltä. Jotenkin en halunnut uskoa että joku voi vihata toista edes tuntematta koko ihmistä ja ajattelin, että ajan kuluessa tilanne varmasti rauhoittuu. Lisäksi vuokranantaja yritti maksattaa meillä rikkinäisiä kodinkoneita ja haukkui miestäni laiskaksi kun ei kesälomallaan suostunut maalaamaan heidän taloa.

Onko teillä ollut vuokranantajia helvetistä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuokrasopimus oli tehty yhdelle, niin kyllä vuokrananajan kanssa olisi pitänyt sopia, jos toinenkin henkilö tulee taloon asumaan.

Vierailija
2/3 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkiviisaana olisi pitänyt muuttaa heti ongelmien alettua pois, mutta välillä meni ihan hyvinkin. Ei tehnyt mieli oleskella pihalla kun eräänkin kerran vuokranantaja tuli pienessä hiprakassa tylyttämään kaveriani, että koiran pitäminen pitkässä hihnassa on eläinrääkkäystä. Hihna ja koppi olivat edellisen asukkaan joka piti siinä koiraansa, silloin se ei ollut rääkkäystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vuokrasopimus oli tehty yhdelle, niin kyllä vuokrananajan kanssa olisi pitänyt sopia, jos toinenkin henkilö tulee taloon asumaan.

Tämähän on vain ilmoitusasia vuokranantajalle, mitään lupia ei tarvitse. Ja koska lain edessä olin poikaystäväni avopuoliso, minua sitoi tietyt velvollisuudet myös asuntoa kohtaan mutta myös oikeudet.