Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten autan veljeäni?

Vierailija
27.06.2016 |

Veljellä aikuiset lapset ja on aina puhunut siitä, että kun lapset muuttavat saa vaimokin lähteä, mutta ei vaan saa aikaiseksi sanoa, että haluaa erota. Epäilen, että molemmat ovat pahasti läheisriippuvaisia, mutta kamalaa katsella kun veli tuhoaa itsensä liialla työnteolla ja on koko ajan jotenkin surullisen ja nuutuneen oloinen, puhuu siitä kuinka aikoo ottaa elämänsä omiin käsiinsä, että laittaa vaimon vihdoin maksamaan oman osansa kuluista jne mutta mitään ei vain tapahdu. Olen koittanut sanoa, että yksi elämä meillä vain on ja viime vuonna sanoikin minulle, että 2015 vuoden lopussa hän on eronnut ja nyt taas sama tarina tänä juhannuksena, että tämän vuoden lopussa hän on eronnut kun ei jaksa stressaavaa tilannetta. Onko mitään keinoa auttaa kun surettaa katsoa vierestä kun periaatteessa asiat voisi olla hyvin mutta ei??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään. Veljesi päättää itse asioistaan ja elämästään.

Vierailija
2/2 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kait se on. Harmittaa vaan kun on tuommoinen tossukka joka kevyesti johtaa töissä 400 ihmistä, mutta kotona ei saa yhtä naista kuriin ja sitten valittaa kun elämä on niin kurjaa hänen kanssaan. Mutta mistä voi johtua tollainen saamattomuus, kun sanoo ettei ole vuosiin enää rakastanut ja vaimokin rakastaa vain rahaa (ja ainakin vuosia sitten miesseikkailuitaan)?

a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla