Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kesälaihduttelijoita?

Vierailija
27.06.2016 |

Onko täällä muita ketkä näin kesällä/ylipäätään nyt yrittää pudottaa painoa? Mites teillä menee ja mistä asti olette urakoinneet?

Itse aloitin heti pääsiäisen jälkeen ja sain 9 kiloa tuohon kesäkuun alkuun tiputettua. Oli tavoitteena että nyt kesäkuun aikana 3 kiloa pois mut se meni vähän höpöksi ja paino pysynyt oikeastaan samassa. Olen siis koko laihdutuksen tehnyt sillä menetelmällä, että su-to syön todella terveellisesti matalemmilla kaloreilla ja voin sitten viikonloppuna syödä vapaammin ja on ollut kyllä paras keino millä tavoin olenkaan ikinä yrittäny laihduttaa, koska mukailee aika paljon normaalielämää.

Aluksi viikonloppuherkuttelut saattoivat lyödä 3 KILOA puntariin kahdessa päivässä vaikka en syönyt mitenkään överisti mutta nyt näyttää jotenkin tasaantuneen ja painoa ei tule viikonlopun herkutteluista kuin 300g-1kg, joten siitä olen ollut tyytyväinen kun kroppa löytänyt tasapainon eikä tämä kesäkuun taantuma vaihe edes haittaa, mutta tänään ajattelin aloittaa taas uudella motivaatiolla.

Mites te muut? Olisi kiva saada pientä jutustelua ja kohtalotovereita!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pakkodieetti. Jouduin sairaslomalle enkä päässytkään koulun loppumisen jälkeen kesätöihin, rahaa ei siis pahemmin ole. Oon syönyt puuroa ja makaronia, paino pudonnut kesäkuun alusta 10 kiloa :D mutta kyllä mulla vielä pari kiloa on varaa pudottaa, ennen tätä "laihdutusta" mulla oli 7 kiloa normaalipainon ylärajaan, nyt oon bmi:n mukaan normaalipainossa :)

Vierailija
2/3 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kiloa! Huhuh. Aika hyvin vieläpä kun sulla ei hirveästi ylimääräistä ole, vaikka toki pidemmän päälle ei järkevää mutta kaikesta päätellen oot myös aika nuori joten tuskin terveys kärsii, mutta toivottavasti saat raha-asiat kuntoon :)

Itsellä hieman enemmän sinne normaalipainon rajaan ja tää vauhti kyllästyttää, vaikka ei nyt mikään hidaskaan ole. Laihdutin välivuotena 20 kg mutta ekana opiskeluvuonna hieman yli 10 kg tuli lihottua sitten takaisin. En edes rampannut opiskelijabileissä, vaan kun stressaan niin syön ja tadaa. Vähän on kyllä tullut oltua vihainen itselle kun samoja kiloja laihdutellut, mutta nyt taas hyvä fiilis ja ekan vuoden jälkeen en sentää enää lihonut juurikaan vaan paino pysyi samana.

Tässä nyt pieniä välietappeja ja välillä vaikka vaan keskittyy pitämään painoa paikallaan jos ei muuta. Mut kiva kyllä jos onnistun tavotteessa, kun koulu alkaa taas syksyllä niin kokonaispudotus nyt kevään ja kesän aikana olisi n. 15 kg. Sitten syksyllä taas saisi jonkun 8 kg pudotettua niin ollaan jo aika hyvällä mallilla. Lopullinen tähtäin sinne valmistujaisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 kiloa! Huhuh. Aika hyvin vieläpä kun sulla ei hirveästi ylimääräistä ole, vaikka toki pidemmän päälle ei järkevää mutta kaikesta päätellen oot myös aika nuori joten tuskin terveys kärsii, mutta toivottavasti saat raha-asiat kuntoon :)

Itsellä hieman enemmän sinne normaalipainon rajaan ja tää vauhti kyllästyttää, vaikka ei nyt mikään hidaskaan ole. Laihdutin välivuotena 20 kg mutta ekana opiskeluvuonna hieman yli 10 kg tuli lihottua sitten takaisin. En edes rampannut opiskelijabileissä, vaan kun stressaan niin syön ja tadaa. Vähän on kyllä tullut oltua vihainen itselle kun samoja kiloja laihdutellut, mutta nyt taas hyvä fiilis ja ekan vuoden jälkeen en sentää enää lihonut juurikaan vaan paino pysyi samana.

Tässä nyt pieniä välietappeja ja välillä vaikka vaan keskittyy pitämään painoa paikallaan jos ei muuta. Mut kiva kyllä jos onnistun tavotteessa, kun koulu alkaa taas syksyllä niin kokonaispudotus nyt kevään ja kesän aikana olisi n. 15 kg. Sitten syksyllä taas saisi jonkun 8 kg pudotettua niin ollaan jo aika hyvällä mallilla. Lopullinen tähtäin sinne valmistujaisiin?

- AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi