Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu että täällä pääkaupunkiseudulla ihmiset ovat pinnallisempia kuin muualla suomessa.

Vierailija
27.06.2016 |

Nyt kesälomareissulla olen huomannut että täällä tuijotetaan tällaista lihavaa naista. Onko täällä pinnallisempia ihmisiä kuin muualla suomessa? miksi tuijotat lihavaa ihmistä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat maakunnista valuneet juntit tai heidän jälkeläisensä siellä muutaman sadantuhannen asukkaan Helsingissä pyörii kuin muuallakin ja ihan yhtä läskejäkin ne ovat. Et sä missään Venice Beachilla ollut. :D

Vierailija
2/15 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, olen lihava helsinkiläinen, eikä mua kukaan tuijota. Onko sulla päällä säädyllisesti vaatteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, jos sinusta tuntuu, että ihmiset tuijottavat sinua.

Pääkaupunkiseudulle muutetaan muualta Suomesta.

Tänne hakeutuvat fiksuimmat opiskelemaan yliopistoon, monet tulevat töihin ja saamme myös foliohattupäitä pikkukyliltä.

Todella harva helsinkiläinen on kotoisin Helsingistä.

Minä pidän Helsingistä kulttuuritarjonnan vuoksi. 

Vierailija
4/15 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, olen lihava helsinkiläinen, eikä mua kukaan tuijota. Onko sulla päällä säädyllisesti vaatteita?

Housut ja tunika.

Vierailija
5/15 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin pääkaupunkiseutua? Täällä on kovin erilaisia alueita. Lähiö? Kantakaupunki? Vantaa?

En ole huomannut, että missään täällä tuijotettaisiin yhtä paljon kuin böndellä! Pinnallisuuskaan ei ole erityisen korostunutta. Tunnemme naapurimme, kun tarpeeksi kauan asumme samoilla kulmilla.

Vierailija
6/15 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuosta mutta itse viisi vuotta sitten pk-seudulle muuttaneena olen huomannut, että ihmiset siellä ovat hoikempia kuin maakunnissa.

Lihava siis erottuu helpommin, ja ehkä siksi olet joutunut tuijotuksen kohteeksi. 

Tuijottajia puolustelematta.

Vierailija
7/15 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan he muutenkin vähän pussiin kasvaneita, hyvin vähän tietoisia että elämä on suureksi osaksi suomessakin ihan muualla kuin pk-seudulla.

Vierailija
8/15 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on monenlaista dallaajaa. Kieltämättä jos oikein lihava niin katson mutta en tunkeilevasti. Ihmettelen kuinka syönyt itsensä sairaalloiseen kuntoon. 

Vierailija
9/15 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin pääkaupunkiseutua? Täällä on kovin erilaisia alueita. Lähiö? Kantakaupunki? Vantaa?

En ole huomannut, että missään täällä tuijotettaisiin yhtä paljon kuin böndellä! Pinnallisuuskaan ei ole erityisen korostunutta. Tunnemme naapurimme, kun tarpeeksi kauan asumme samoilla kulmilla.

Vantaalla tapahtui tämä naureskelu minulle eräässä hotellissa. Kyseiset rouvat olivat vieläpä n 60-70v eli olisi luullut osaavan käytöstavat. Nyt kun aamulla kävin aamupalalla sain myös tuijottelua muiltakin osakseni.

Vierailija
10/15 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovathan he muutenkin vähän pussiin kasvaneita, hyvin vähän tietoisia että elämä on suureksi osaksi suomessakin ihan muualla kuin pk-seudulla.

Valtaosa on muuttanut muualta Suomesta. Eivätköhän he muista edelleen juurensa Varkaudessa tms.

Vierailija
11/15 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Helsingissä kukaan ei kiinnitä mitenkään huomiota. Muutin pari vuotta sitten itä-suomesta tänne ja mua ihmetytti valtavasti, kun kävelin vaikkapa hiljaisella kadulla ja vastaantuleva ei edes nostanut katsettaan. Olinkohan muuttunut haamuksi? Kotopuoleen kun menee, niin huoltoasemalla koko asiakaskunta kääntyy katsomaan kuka sieltä sisään ovesta tuli. Tuntee itsensä melkein julkkikseksi! Kummassakin puolensa!

Vierailija
12/15 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Joensuusta kotoisin, Kuopioon lähtenyt opiskelemaan ja sieltä töihin päätynyt Espooseen. Aika perus tarina siis. 

En ole kokenut mitään eroa paikkakuntien välillä ihmisten ystävällisyydessä tai kieroon katsomisessa taustasta riippumatta. Ruotsin kielen kuuleminen on itselle suurin ero arkeen Itä-Suomesta muuttaneena. Omalla käytöksellä saa suurimman eron tehtyä.

Lihavia ihmisiä arvioisin maaseudulla olevan keskimääräistä enemmän etenkin työikäisessä väestössä, mutta ei se ero ole mikään järisyttävä, ei lihava ihminen ole sirkuskummajainen etelässä :D Jospa olet kiinnittänyt enemmän huomiota muiden katseisiin täällä päässä kuin kotona?

Vierailija
13/15 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen Joensuusta kotoisin, Kuopioon lähtenyt opiskelemaan ja sieltä töihin päätynyt Espooseen. Aika perus tarina siis. 

En ole kokenut mitään eroa paikkakuntien välillä ihmisten ystävällisyydessä tai kieroon katsomisessa taustasta riippumatta. Ruotsin kielen kuuleminen on itselle suurin ero arkeen Itä-Suomesta muuttaneena. Omalla käytöksellä saa suurimman eron tehtyä.

Lihavia ihmisiä arvioisin maaseudulla olevan keskimääräistä enemmän etenkin työikäisessä väestössä, mutta ei se ero ole mikään järisyttävä, ei lihava ihminen ole sirkuskummajainen etelässä :D Jospa olet kiinnittänyt enemmän huomiota muiden katseisiin täällä päässä kuin kotona?

Itsekin samalta kylältä lähtöisin ja etelässä asuviin huomannut suurimpana erona, et he ovat paljon sosiaalisempia.

Vierailija
14/15 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vantaalla tapahtui tämä naureskelu minulle eräässä hotellissa. Kyseiset rouvat olivat vieläpä n 60-70v eli olisi luullut osaavan käytöstavat. Nyt kun aamulla kävin aamupalalla sain myös tuijottelua muiltakin osakseni.

Vantaalaisessa hotellissa lienee lähinnä ei-pääkaupunkiseutulaisia asiakkaita.

Vierailija
15/15 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Vantaa on eri kaupunki kuin Helsinki

- hotellissa on aamupalalla turisteja eikä paikallisia asukkaita...

- jos ne naureskelleet turistit olivat yhtä hölmöjä kuin ap, niin he ajattelivat, että "kylläpä pääkaupunkiseudulla on lihavia ihmisiä toisin kuin kotona Sääksämäellä"...