Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro pienimmästä näkemästäsi peniksestä.

Vierailija
27.06.2016 |

Kertokaahan

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siinä kaikki pienimunakokemukset

Vierailija
42/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaana ekalla kerralla sattui onneks kohdalle todella pieni penis. Oli about kahden sormen kokoinen. Sain jopa orgasmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri, sellainen vajaa kaksi metriä ja painaa 150 kiloa. Saunaan kun mentiin, niin tsekkasin, kalu oli sellainen 2 cm.

Vierailija
44/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP hauskaa luettavaa

Vierailija
45/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni kertoo pitkästä miehestä täällä. Onkohan sattumaa vai pitääkö vetää johtopäätöksiä ?

Liittyyköhän xxy-kromosomihäiriöön mikropenis vai pelkästään pienet kivekset?

Pienin näkemäni oli nimettömän kokoinen.

Kyllä voi Klinefelterin syndrooma aiheuttaa mikropeniksen. Ei tosin aina koska monella potilaalla on ihan normaalin kokoinen penis. Kivekset jäävät tuossa oireyhtymässä käytännössä aina pieniksi.

Vierailija
46/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso mies, niin pituudelta kuin muutenkin. Paitsi sitten se minimuna. Olin hiukan hämärässä elämäntilanteessa, enkä muuten olis voinu ikinä ajatellakaan mitään touhuja hänen kanssaan alunperinkään, mutta se, etten edes saa kiinni siitä pienillä käsilläni, on aikamoinen moodkiller. Herra vielä avoimesti kertoi, et joo kyl on pieni ja naiset on lähteneet nähtyään sen, mut lohduttautuu kuulemma sillä, et sitä on "aimo pätkä tuolla alla", siis läskin. Hyi helvata sanon vaan ja kyllä oli sen verran itsekunnioitusta että jätin minäkin hommat sikseen.

Vierailija
47/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso mies, niin pituudelta kuin muutenkin. Paitsi sitten se minimuna. Olin hiukan hämärässä elämäntilanteessa, enkä muuten olis voinu ikinä ajatellakaan mitään touhuja hänen kanssaan alunperinkään, mutta se, etten edes saa kiinni siitä pienillä käsilläni, on aikamoinen moodkiller. Herra vielä avoimesti kertoi, et joo kyl on pieni ja naiset on lähteneet nähtyään sen, mut lohduttautuu kuulemma sillä, et sitä on "aimo pätkä tuolla alla", siis läskin. Hyi helvata sanon vaan ja kyllä oli sen verran itsekunnioitusta että jätin minäkin hommat sikseen.

Yök!! 😷

Vierailija
48/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kertoa todella väljästä pillusta. Kerran jouduin sellaisen kokemaan.

Vierailija
49/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UP hauskaa luettavaa

Niinpä. Näkee taas kuinka törkeitä naiset ovatkaan. Erittäin silmiä avaava palsta.

Vierailija
50/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan pienin näkemäni oli nakin paksuinen mutta hirveän pitkä. Mies yritti kai kompensoida tikuttamalla hirveää vauhtia, mutta kokemus oli yhtä tuskallinen kuin kohdunnapukan tökkiminen lyijykynällä. Kaiken lisäksi mies otti vauhtia ottamalla kiinni hiuksistani ja korvistani (!) ja painamalla terävän leukansa solisluuhuni. Päälakeni takoi sängyn päätypienoja, en päässyt otteesta irti enkä saanut miestä edes huomaamaan, että nyt ei mennyt hyvin. Jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi. Ai niin, lopuksi tuli vielä se klassinen kysymys: "Saiksä?"

Wau! Kuulosti tosi rajulta seksiltä! Minä ainakin voisin antaa heti tuolle miehelle.

M40

Vierailija
51/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kertoa todella väljästä pillusta. Kerran jouduin sellaisen kokemaan.

Mä törmäsin kerran mikroanukseen. :D

Vierailija
52/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex

Komea ja miehekäs mies. Mutta niin ruma ja pieni pippei,ehkä parin sormen paksuinem 12 cm pili,kassitkin kui lapsella.

Suulliset taidot oli hyvät,yhdyntä ei tuntunu miltään.

Vierailija
53/68 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt vain yhden ja se on samalla pienin ja suurin mitä olen nähnyt

Omasi? :D

Vierailija
54/68 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
55/68 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omani 13 cm. Tiedän sen olevan pieni enkä halua sitä näyttää. Häpeän pientä penistäni ja olen jo hyväksynyt ikisinkkuuden.

Tuli mieleen viimeisin seksikertani. Olin naisen kanssa, jolla oli isolle / normaalille? penikselle tarkoitettuja kondomeja. Olin nolona kun kumi oli päälläni löysä lerppu, tietää miten siinä sitten kävi. Ei mikään paras muisto elämäni viimeisestä yhdyntäyrityksestä.

Miks ihmeessä ette kanna mukananne itsellenne sopivia kumeja????

Vierailija
56/68 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä jotain tosi ällöttävää, että miehellä pienen pojan pili jalkojen välissä :( en pystyis suin surminkaan ottaa sellasta suuhuni, tai käteen, puhumattakaan sisääni :(

Vierailija
57/68 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi ole nähnyt pieniä peniksiä

Vierailija
58/68 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kiinni niin ihanassa miehessä, ettei koolla ollut merkitystä.

Vierailija
59/68 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli niin pieni etten kehannut edes katsoa sitä ettei mies vain näkisi ilmeestäni mitä ajattelen. Luulin melkein että se on kasvanut sisäänpäin

Vierailija
60/68 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli kiinni niin ihanassa miehessä, ettei koolla ollut merkitystä.

Pienin on kai nykyiselläni. Varmaan 10cm pitkä, normipaksuinen, ei mikään ihmeellinen siis. Mutta mies on muuten täydellinen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi