Kerro pienimmästä näkemästäsi peniksestä.
Kommentit (68)
14-vuotiaana ekalla kerralla sattui onneks kohdalle todella pieni penis. Oli about kahden sormen kokoinen. Sain jopa orgasmin
Mun työkaveri, sellainen vajaa kaksi metriä ja painaa 150 kiloa. Saunaan kun mentiin, niin tsekkasin, kalu oli sellainen 2 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni kertoo pitkästä miehestä täällä. Onkohan sattumaa vai pitääkö vetää johtopäätöksiä ?
Liittyyköhän xxy-kromosomihäiriöön mikropenis vai pelkästään pienet kivekset?
Pienin näkemäni oli nimettömän kokoinen.
Kyllä voi Klinefelterin syndrooma aiheuttaa mikropeniksen. Ei tosin aina koska monella potilaalla on ihan normaalin kokoinen penis. Kivekset jäävät tuossa oireyhtymässä käytännössä aina pieniksi.
Iso mies, niin pituudelta kuin muutenkin. Paitsi sitten se minimuna. Olin hiukan hämärässä elämäntilanteessa, enkä muuten olis voinu ikinä ajatellakaan mitään touhuja hänen kanssaan alunperinkään, mutta se, etten edes saa kiinni siitä pienillä käsilläni, on aikamoinen moodkiller. Herra vielä avoimesti kertoi, et joo kyl on pieni ja naiset on lähteneet nähtyään sen, mut lohduttautuu kuulemma sillä, et sitä on "aimo pätkä tuolla alla", siis läskin. Hyi helvata sanon vaan ja kyllä oli sen verran itsekunnioitusta että jätin minäkin hommat sikseen.
Vierailija kirjoitti:
Iso mies, niin pituudelta kuin muutenkin. Paitsi sitten se minimuna. Olin hiukan hämärässä elämäntilanteessa, enkä muuten olis voinu ikinä ajatellakaan mitään touhuja hänen kanssaan alunperinkään, mutta se, etten edes saa kiinni siitä pienillä käsilläni, on aikamoinen moodkiller. Herra vielä avoimesti kertoi, et joo kyl on pieni ja naiset on lähteneet nähtyään sen, mut lohduttautuu kuulemma sillä, et sitä on "aimo pätkä tuolla alla", siis läskin. Hyi helvata sanon vaan ja kyllä oli sen verran itsekunnioitusta että jätin minäkin hommat sikseen.
Yök!! 😷
Saako kertoa todella väljästä pillusta. Kerran jouduin sellaisen kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
UP hauskaa luettavaa
Niinpä. Näkee taas kuinka törkeitä naiset ovatkaan. Erittäin silmiä avaava palsta.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan pienin näkemäni oli nakin paksuinen mutta hirveän pitkä. Mies yritti kai kompensoida tikuttamalla hirveää vauhtia, mutta kokemus oli yhtä tuskallinen kuin kohdunnapukan tökkiminen lyijykynällä. Kaiken lisäksi mies otti vauhtia ottamalla kiinni hiuksistani ja korvistani (!) ja painamalla terävän leukansa solisluuhuni. Päälakeni takoi sängyn päätypienoja, en päässyt otteesta irti enkä saanut miestä edes huomaamaan, että nyt ei mennyt hyvin. Jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi. Ai niin, lopuksi tuli vielä se klassinen kysymys: "Saiksä?"
Wau! Kuulosti tosi rajulta seksiltä! Minä ainakin voisin antaa heti tuolle miehelle.
M40
Vierailija kirjoitti:
Saako kertoa todella väljästä pillusta. Kerran jouduin sellaisen kokemaan.
Mä törmäsin kerran mikroanukseen. :D
Mun ex
Komea ja miehekäs mies. Mutta niin ruma ja pieni pippei,ehkä parin sormen paksuinem 12 cm pili,kassitkin kui lapsella.
Suulliset taidot oli hyvät,yhdyntä ei tuntunu miltään.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt vain yhden ja se on samalla pienin ja suurin mitä olen nähnyt
Omasi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omani 13 cm. Tiedän sen olevan pieni enkä halua sitä näyttää. Häpeän pientä penistäni ja olen jo hyväksynyt ikisinkkuuden.
Tuli mieleen viimeisin seksikertani. Olin naisen kanssa, jolla oli isolle / normaalille? penikselle tarkoitettuja kondomeja. Olin nolona kun kumi oli päälläni löysä lerppu, tietää miten siinä sitten kävi. Ei mikään paras muisto elämäni viimeisestä yhdyntäyrityksestä.
Miks ihmeessä ette kanna mukananne itsellenne sopivia kumeja????
Onhan siinä jotain tosi ällöttävää, että miehellä pienen pojan pili jalkojen välissä :( en pystyis suin surminkaan ottaa sellasta suuhuni, tai käteen, puhumattakaan sisääni :(
En onneksi ole nähnyt pieniä peniksiä
Se oli kiinni niin ihanassa miehessä, ettei koolla ollut merkitystä.
No se oli niin pieni etten kehannut edes katsoa sitä ettei mies vain näkisi ilmeestäni mitä ajattelen. Luulin melkein että se on kasvanut sisäänpäin
Vierailija kirjoitti:
Se oli kiinni niin ihanassa miehessä, ettei koolla ollut merkitystä.
Pienin on kai nykyiselläni. Varmaan 10cm pitkä, normipaksuinen, ei mikään ihmeellinen siis. Mutta mies on muuten täydellinen :)
Oliko siinä kaikki pienimunakokemukset