Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro pienimmästä näkemästäsi peniksestä.

Vierailija
27.06.2016 |

Kertokaahan

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pikkurilli oli isompi kuin sen jätkän muna. Tää otti housut pois ja pyys ottaa suihin. Mä katoin sen katkarapua, repesin nauramaan ja lähdin tupakalle. Tää toveri oli yli 2m pitkä.

Olipa tosi törkeää käytöstä sulta. Mahdat olla ylpeä itsestäsi.

Vierailija
22/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan pienin näkemäni oli nakin paksuinen mutta hirveän pitkä. Mies yritti kai kompensoida tikuttamalla hirveää vauhtia, mutta kokemus oli yhtä tuskallinen kuin kohdunnapukan tökkiminen lyijykynällä. Kaiken lisäksi mies otti vauhtia ottamalla kiinni hiuksistani ja korvistani (!) ja painamalla terävän leukansa solisluuhuni. Päälakeni takoi sängyn päätypienoja, en päässyt otteesta irti enkä saanut miestä edes huomaamaan, että nyt ei mennyt hyvin. Jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi. Ai niin, lopuksi tuli vielä se klassinen kysymys: "Saiksä?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma yhdistelmä on peukalon kokoinen nakki tanassa oleva kaljamahainen äijä. Sellaseen joskus törmännyt. Aatelkaa itte se ei sitä nakkiaan nähny kuin peilin kautta. Pinsettiotteella se veteli esaria että sais seisokin, epäterveet elämäntavat jotka näky keskivartalossa varmaan vaikutti myös nakin toimintaan.

Vierailija
24/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kai käynyt hyvä tuuri, kun olen saanut vain isoa. Itselläkin aika iso.

Vierailija
25/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helkkari kirjoitti:

Ruma yhdistelmä on peukalon kokoinen nakki tanassa oleva kaljamahainen äijä. Sellaseen joskus törmännyt. Aatelkaa itte se ei sitä nakkiaan nähny kuin peilin kautta. Pinsettiotteella se veteli esaria että sais seisokin, epäterveet elämäntavat jotka näky keskivartalossa varmaan vaikutti myös nakin toimintaan.

Mahdat olla itsekin aikamoinen saalis, jos ylipäänsä olet suostunut lähtemään jonkun kaljamahan matkaan. 

Vierailija
26/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin tapaamani oli erektiossa n. 3 cm. Löysänä hyvä jos pieni terskannuppi näkyi ulkona - näytti melkein pillulta. Mies oli myös pieni. Säälitti ja ällötti.

Vierailija
27/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma pahin ollut tyyliä ja mallia atrian grillimakkara. Ei mitään turhan miniä ole onneksi vastaan tullut, mutta tuo alkoi olla jo vähän turhan pientä.

Vierailija
28/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani 13 cm. Tiedän sen olevan pieni enkä halua sitä näyttää. Häpeän pientä penistäni ja olen jo hyväksynyt ikisinkkuuden.

Vierailija
29/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä myös ainoa kokemus todella pienestä oli hyvin pitkällä kantajalla! Niin pieni oli, että valehtelin ettei mulla ole kumeja... Muuten taitava mies sängyssä, mutta tämän osalta ei tullut diiliä.

Jos jollakin on oikeasti todella pieni, niin miten sulla olisi voinut olla pikkuisia kumeja varastossa? Tuskin ihan tavallisista olis ollut juurikaan hyötyä?

Vierailija
30/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä kumeja pienillekkin vehkeille.

Vierailija
31/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä ei ole kokemuksia, mutta isoin oli n. kaljapullon kokoinen. Jäi panematta.

Vierailija
32/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli pitkä, lähes 2- metrinen, mutta muuten jotenkin feminiininen ulkonäöltään ja käytökseltään. Muna oli erektiossa suunnilleen mun (eli naisen) peukalon pituinen, jos sitäkään, ja paksuudeltaan sellainen porkkanan paksuinen eli ei todellakaan paksu. Oli jotenkin outoa ottaa suihin kun koko muna upposi sinne helposti eikä oikein voinut liikkua siinä kun muna luiskahti suusta ulos. Itse yhdyntä ei tuntunut oikein miltään, kuin olisi yhtä sormea heilutellut siellä. Eipä tuo mies kyllä osannut muutenkaan hommia, vaan makoili vaan päälläni ja nylkytti. En eronnut miehestä kylläkään hänen seksitaitojensa takia vaan luonteensa puolesta oli täysin epäluotettava emmekä muutenkaan sopineet yhteen.

Vierailija
33/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omani 13 cm. Tiedän sen olevan pieni enkä halua sitä näyttää. Häpeän pientä penistäni ja olen jo hyväksynyt ikisinkkuuden.

Tuli mieleen viimeisin seksikertani. Olin naisen kanssa, jolla oli isolle / normaalille? penikselle tarkoitettuja kondomeja. Olin nolona kun kumi oli päälläni löysä lerppu, tietää miten siinä sitten kävi. Ei mikään paras muisto elämäni viimeisestä yhdyntäyrityksestä.

Vierailija
34/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viesti katosi jonnekin.. Mutta pienin oli alle 10 senttiä ja peukalon paksuinen sellaisella 2-metrisellä miehellä.

Vierailija
35/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen viimeisin seksikertani. Olin naisen kanssa, jolla oli isolle / normaalille? penikselle tarkoitettuja kondomeja. Olin nolona kun kumi oli päälläni löysä lerppu, tietää miten siinä sitten kävi. Ei mikään paras muisto elämäni viimeisestä yhdyntäyrityksestä.

Mitä te horisette? 13 cm on täysin keskiverto mitta. Tietenkin jos vehje on toooodella ohut, niin ei varmasti kumi pysy sen päällä eikä seksistä saa samanlaista nautintoa. Mutta itse sanoisin että oikeasti pieni pitää olla alle 10 cm.

Vierailija
36/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan ollut n. 13 cm, nyrkkiin kun otin, niin pelkkä terska tuli kokonaan esiin. Ei varmaankaan ns. mikropenis, mutta pienempää ei vastaan ole tullut, eipä tuo kyllä sitten missään tuntunutkaan.

Vierailija
37/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki alle 20cm on pieniä

Vierailija
38/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo! Katsokaa mitasta paljonko oikeasti on pari senttiä. Ei tuollaisia ole olemassa kuin jossain todella ääritapauksissa. Mies 17/4,5cm

Vierailija
39/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä tosi tv ohjelmassa männä vuonna. Ohjelma alkaa kirjaimella T.

Vierailija
40/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiset nyrkkiin mahtuvat, peukalon kokoiset ja grillimakkaran mittaiset ovat juuri niitä normaalikokoisia peniksiä. Hyvä tuuri käynyt jos sitä isompaa oikeasti löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi