Kerro pienimmästä näkemästäsi peniksestä.
Kommentit (68)
Pahinta vähän vaatimattomamman kokoisessa on epävarmuus jonka se miehelle aiheuttaa. Helposti jo ennen kun se on edes pieni. Yritän parhaillaan saada nalkitettua kanssani panosuhteeseen ihanan miehen, jolla on pienin vastaan tullut, mutta tuskin sekään keskiverrosta paljon jää. Ehkä just siellä 10-13cm tienoilla ja aika kapea. Mutta, ihanasti osaa käyttää ihan niin kun sormia ja suutakin. On lisäksi ihmisenä todella helppoa ja rentoa seuraa, minkä takia mun on helppo olla vapautuneempi sängyssä kun tavallisesti vieraiden kumppanien kanssa. Luonteensa puolesta muutenkin oikein passeli vakipanoksi.
Mutta sitten iskee se epävarmuus. Jaksaa aina pahoitella millon milläkin verukkeella ettei ollut olevinaan tarpeeksi hyvä. Ei usko, että olen tyytyväinen parin orgasmin jälkeen. Kyselee jatkuvasti mitä haluaisin tai mitä voisi tehdä, mutta ei pyydä multa mitään kun kysyn hänen toiveitaan. Mä saan aina ehdottaa tapaamisia, mistä vaikuttaa kuitenkin iloisen(?) yllättyneeltä. En keksi muuta syytä kuin koosta johtuvan epävarmuuden. Paitsi, että miehen epävarmuus alkaa tässä jo hiljalleen jalostua munkin epävarmuudeksi. Eikö sittenkään halua tavata, yrittääkö vihjata, että seksi on huonoa eikä mulle mene vaan jakeluun jne... Turhauttaa. Neuvoja?
Pitkäaikaisella miehelläni on velttona vain 3 cm. Oikein säikähdin, kun sen ensimmäisen kerran näin, että tuonko kanssa täytyy loppuelämäni viettää. Onneksi se erektiossa kasvaa 12-senttiseksi, mies kun on muuten lähes täydellinen.
Mitähän se muuten täydellinen mies tuumisi tietäessään olevansa muuten täydellinen. Ja koollahan ei ole väliä.
Työkaverin n. etusormen mittainen. Yllätin hänet runkkaamasta pukuhuoneesta
lähdin iskelmäfestareilla yhden kundin asuntoautoon "jatkoille" - molemmat tiesi kyllä mihin homma menee. No yön pimeinä tunteina vaatteet lensivät nurkkaan. Halusin tarjota hänelle suihinoton ja hämmennyt oli oikeasti melkoinen. Ikinä en ole saanut koko penistä, joka on erektiossa mahtumaan suuhun muttä tämän mahtumisessa ei ollut mitään ongelmia. Hänellä oli todella pieni penis, joka ei itseasissa tuntunut juuri miltään. Ajattelin jo että hitto, näinkö tässä kävi, etten itse saanut mitään. Mutta Hitto mitä suuseksiä häneltä sain - täydellistä.. Niin ihanaa. Orgastista. Parasta ikinä
N45
ysillä ollessani, sain nähdä yhden seiskaluokkalaisen pojan kovana olevan peniksen. kun mittasin sen viivoittimella, niin sain tulokseksi 10-senttiä. oli sen verran söpön näköinen, että piti ottaa suihin ja imeä.
Miehelläni on penis, joka lepotilassa ei näy käytännössä lainkaan, peniksen tilalla on ikäänkuin pelkkää ihopoimua. Vaikutelma korostuu, kun on ylipainoa. Yksi yhteinen ystävämme on joskus kautta rantain vihjaillut miehen koosta, kun on joskus nähnyt mieheni alasti saunasta tullessa. Olen sivuuttanut nuo kommentit kokonaan. Ystäväni ei ole nähnyt penistä seisokissa eikä siis voi arvata, millaiseksi se muuttuu tositoimissa. Vaikka penis lepotilassa on lähes näkymättömissä, kasvaa se todella hyvän kokoiseksi, pituutta varmaankin keskiverron mukaisesti ja paksuutta reilusti enemmän kuin aiemmilla seksikumppaneillani. Aina ei siis kannata arvostella kirjaa pelkkien kansien mukaan...