Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kaupat teillä oli auki juhannuspäivänä?

Vierailija
27.06.2016 |

Oliko vain ruokakaupat, vai oliko myös kaupat joissa myytiin esim. vaatteita, kenkiä?

Missä osaa Suomea asut?

Itse olin kipeä, mutta kuulemma lähellä oleva sale oli auki, itäisessä Suomessa asun.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaatekaupat kai missään ole olleet auki? Ruokakakaupat vaihtelevin ajoin. Lähi -S-market on nykyään ympäri vuorokauden auki vuoden jokaisena päivänä. 

Oli muuten eilen lager täysin loppu -- juotain siidereitä ja tummia oluita vain jäljellä. Että kova on myynti ainakin oluen osalta ollut. 

Vierailija
2/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma ja Citymarket olivat auki, keskustassa ei ollut kauppoja auki, mitä nyt pienellä kävelyllä huomioin. Jokunen kaljabaari ja pizzapaikka oli auki, muttei ollenkaan kaikki. Jyväskylä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa Seinäjoella kuin Jyväskylässä. Joupin Citymarket ja lähikaupat auki, ei kahviloita mutta muutama ravintola (S-ryhmän). Torikeskus kiinni (Hotelli Vaakunaa ja sen ravintoiloita lukuunottamatta). Baareja oli auki.

Vierailija
4/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, luulin et ruokakaupat vain, siis että pienet joissa myydään vain ruokaa. Mun mielestä vähän typerää pitää cittarin kokoista kauppaa auki, olikohan edes normiväellä...

Vierailija
5/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, luulin et ruokakaupat vain, siis että pienet joissa myydään vain ruokaa. Mun mielestä vähän typerää pitää cittarin kokoista kauppaa auki, olikohan edes normiväellä...

Ei ollut normiväellä, miksi olisikaan ollut? Aika tyhjää oli molempien markettien pihoissa, Cittarissa käytiin, kolme kassaa oli auki. 

Vierailija
6/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nyt alkanut K-Supermarket olemaan auki klo 21 saakka esim. pääsiäisenä, äitienpäivänä jne. Nyt juhannuksena sulkivat aattona klo 15, päivänä 18 ja eilen 21. Kyllä siellä ihmisiä oli eilen illalla kun itsekin kävin, muista päivistä en tiedä.

Vierailija
7/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut normiväellä, miksi olisikaan ollut? Aika tyhjää oli molempien markettien pihoissa, Cittarissa käytiin, kolme kassaa oli auki. 

Tarkoitti varmaan henkilökuntaa.

Vierailija
8/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitti varmaan henkilökuntaa.

No niin minäkin. 

Vierailija
9/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lähellä oleva Keskinen oli auki joka päivä ja ainakin eilen sunnuntaina kuulemma ihan tupaten täynnä.

Vierailija
10/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa oli yksi Prismoista auki, käytiin siellä täydentämässä ruokaostoksia, myös Citymarket olisi ollut auki.

Vierailija
11/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6000 asukkaan kunta Pirkanmaalla. Kuntakeskuksessa S-market, K-supermarket ja Siwa auki. Muut palvelut kiinni.

Vierailija
12/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon varastettu tavaraa kun minimimiehityksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi