Ovatko tuntemanne vegaanit hoikkia?
Tuli mieleen siitä, kun toisessa ketjussa joku ehdotti veganismia laihdutuskeinoksi
Kommentit (54)
Olen itse kasvissyöjä eli en vegaani ja ylipainoa silti reilu 10 kg. En osaa syödä terveellisesti ja kohtuudella.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki. Isohko osa on kyllä, loput ns chubbyja eikä mitään vaarallisen ylipainoisia. Vegaani voi olla monella tapaa. Kasvis- ja hedelmäpainotteisella ruokavaliolla todennäköisesti hoikistuu, mutta voi vegaanina mättöilläkin. Oreot on esimerkiksi vegaanisia.
Niin se suomenkielinen sanahan on pullea, mutta jostain kumman syystä se piti sanoa englanniksi XD yleistä palstalla, tosin...
Ei kaikki.
Osa on vegaaneja, joilla ei käsitystäkään vegaaniudesta, mutta kun maailma pitää pelastaa. Syövät pelottavan vähän ja siltä näyttävätkin. Peseytyminenkin toisinaan niin ja näin.
Osalla on tieto ja heitä on kaiken näköisiä ja kokoisia. Eikä se pyöreämpi osasto ole pelkästään sipsikaljavegaaneja.
suklaaherkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki. Isohko osa on kyllä, loput ns chubbyja eikä mitään vaarallisen ylipainoisia. Vegaani voi olla monella tapaa. Kasvis- ja hedelmäpainotteisella ruokavaliolla todennäköisesti hoikistuu, mutta voi vegaanina mättöilläkin. Oreot on esimerkiksi vegaanisia.
Niin se suomenkielinen sanahan on pullea, mutta jostain kumman syystä se piti sanoa englanniksi XD yleistä palstalla, tosin...
Samaa mieltä, mutten tajua tuota sun jatkuvaa ilkeyttä. Aina soimaamassa muita. Onko sulla koskaan hyvä olla?
En tunne vegaaneja, mutta kaveri on ollut kymmenen vuotta kasvissyöjä ja aina kun nähdään, se on vaan lihonut entisestään. On aina ollut pyöreä, mutta nykyään tosi ylipainoinen.
En tunne (tietääkseni) yhtäkään vegaania, mutta tunnen kaksi kasvisyöjää, jotka syövät aika harvoin munia ja maitotuotteita. Toinen on normaalipainoinen ja toinen on hoikka. Mutta tämä jälkimmäinen oli vielä kaksi vuotta sitten 15-20 kg painavampi (sama ruokavalio).
Silloin kun olin itse vegaani mulle mahtui vaatteita kokoa 34. Heitin pois vaatteita joku aika sitten enkä meinannut uskoa että olen joskus mahtunut hameeseen jossa oli ihan uskomattoman kapea vyötärö.
Lähes kaikki todella hoikkia oli mies tai nainen, mutta jostain syystä tuntemani vegaanit transihmiset ovat ylipanoisia. Ja olivat jo ennen hormoneitakin.
suklaaherkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on modern lifee, global worldia. Yhdistytään kaikki pikkuhiljaa samankielisiksi.
Syö fruitseja (saat good sugaria mistä tulee happy olo!) ja chillaa niin ei oo niin grumpy fiilis mun hienosta finglishista ;)
Minun tuntemani vegaanit ovat langanlaihoja. Ja todella eksentrisiä tapauksia
Olen itse kasvissyöjä, mutta ei tämä mielestäni laihduta, sillä mielestäni lihatuotteet eivät itsessään myöskään lihota. Olin sekasyöjänä tosi laiha.
Kaikki tuntemani täysvegaanit laihoja. Soijaa ei kukaan pysty ahmimaan sellaisia määriä että lihoisi. Tunnen yhden hieman pulskan puolivegaanin kyllä. Hänen kilonsa tosin taitavat olla peräisin ajalta ennen kasvisyönnin aloittamista.
Tunnen yhden lihavan, joka elää kaljalla ja eineksillä. Elämäntavat olivat samat silloin kun vielä söi lihaa, eli kasvissyönnillä ei tässä tapauksessa ole merkitystä. Toinen on vähän pyöreä, herkkusuu ja leipoo paljon. Muut ovat hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
En tunne vegaaneja, mutta kaveri on ollut kymmenen vuotta kasvissyöjä ja aina kun nähdään, se on vaan lihonut entisestään. On aina ollut pyöreä, mutta nykyään tosi ylipainoinen.
Olen ollut lakto-ovovege 20 vuotta. Vielä 10 vuotta sitten monissa ravintoloissa ruokien proteiinina käytettiin pelkkää juustoa, ja sillä hän saa helposti kalorit yli. Nykyisin on terveellisempiä ruokia, joissa on myös sitä proteiinia.
Tunnen vain yhden täysin vegaanin. Hänellä on vähän ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole, mutta ylimielisiä ovat ja kuvittelevat olevansa jotenkin niinku muita parempia ihmisiä.
Mee takas nukkumaan :D
Vähän epäilen, että nää jotka väittää tuntevansa ylipainoisia vegaaneja, ei oikeesti tunne yhtäkään vegaania. Kyllä olis tosi vaikea olla ylipainoinen vegaanisella ruokavaliolla. Itse tunsin aikoinani paljokin vegaaneja, yksi ainoa vegaani jonka olen ikinä tavannut, oli vähän pyöreähkö.