En pysty tapailemaan yh-äitiä!
Olen tapaillut ko. naista jonkin aikaa seksin merkeissä, mutta olisi ilmeisesti aika edetä.
En vaan pysty. Lapsi ei minua niinkään häiritse, mutten pysty käsittelemään ajatusta, että minua pidettäisiin luuserina, aisurina, tyhmänä jne.
Tiedän ettei kannattaisi antaa muiden mielipiteiden vaikuttaa, mutta minkäs teet. Suhtautuminen lapsettomaan mieheen, joka ottaa yh-äidin on niin negatiivinen.
Kommentit (44)
Ai, kuka noin ajattelee? Minusta on hienoa, että mies , tai nainen, jolla ei ole itsellään lapsia, uskaltaa mennä yhteen sellaisen kanssa, jolla on. Rohkeutta se minusta vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaaaaa, naisetko eivät muka mieti mitä muut ajattelevat heidän miesvalinnoistaan :D
Juu, eivätpä tietenkään. Nuo rautaisesta itsetunnostaan tunnetut naiset.
Naisethan eivät kehtaa tapailla miestä jos mieheltä puuttuu muutama sentti pituudesta. Ei se niitä naisia itseään useimmissa tapauksissa häirtise, vaan he pelkäävät mitä muut ovat mieltä. Että siltä pohjalta tässäkin ketjussa...
Puuttuu muutama sentti pituudesta.. Kerro minkä pituuden luulet naisia miellyttävän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaaaaa, naisetko eivät muka mieti mitä muut ajattelevat heidän miesvalinnoistaan :D
Juu, eivätpä tietenkään. Nuo rautaisesta itsetunnostaan tunnetut naiset.
Naisethan eivät kehtaa tapailla miestä jos mieheltä puuttuu muutama sentti pituudesta. Ei se niitä naisia itseään useimmissa tapauksissa häirtise, vaan he pelkäävät mitä muut ovat mieltä. Että siltä pohjalta tässäkin ketjussa...
Puuttuu muutama sentti pituudesta.. Kerro minkä pituuden luulet naisia miellyttävän?
Mikä nyt kelläkin on rajana.
Pääsääntöisesti ne naisten ilmoituksissa deittipalveluissa vaihtelee 180 ja 190 cm välillä.
Tässähän ei ole ongelmana naisen aiempi suhde josta lapsi on vaan se, että oletat ympäristön olevan kiinnostunut sun naisvalinnoistasi ja siksi etsit vain esittelykelpoista hahmoa vierellesi.
Eli loppuviimeksi ongelmana on sun oma suhtautumisesi ympäristöön ja se vääristynyt ihmiskuva joka antaa sun luulla että muut ovat kiinnostuneita sun elämästäsi.