En pysty tapailemaan yh-äitiä!
Olen tapaillut ko. naista jonkin aikaa seksin merkeissä, mutta olisi ilmeisesti aika edetä.
En vaan pysty. Lapsi ei minua niinkään häiritse, mutten pysty käsittelemään ajatusta, että minua pidettäisiin luuserina, aisurina, tyhmänä jne.
Tiedän ettei kannattaisi antaa muiden mielipiteiden vaikuttaa, mutta minkäs teet. Suhtautuminen lapsettomaan mieheen, joka ottaa yh-äidin on niin negatiivinen.
Kommentit (44)
Jo se että joku käyttää sanoja alfa ja beta liittyen miehiin, kertoo kaiken tarvittavan.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa yh-äiti kenenkään ykkösvalinta on, joten siinä mielessä mies tyytyy jos ottaa yh:n.
Toisaalta tavallisten miesten on erittäin vaikea saada naisia, joten parempi kai yh kuin ei ketään.
Alfat saattavat naureskella selän takana, mutta ihan turhaan. Eivät he olisi alfoja jos kaikki miehet olisivat yhtä tasokkaita.
Nimenomaan! Olen aina pitänyt outona kun nämä naureskelevat miehiä joilla on lihava, vanha, yh tms. nainen. Heidän asemansahan perustuu siihen, että on myös heikompitasoisia miehiä. Millä ne muuten erottautuisivat? Jokainen pelaa niillä korteilla mitkä on jaettu.
Olematonta itsetunnon kohotusta pilkata alemman tason miehiä. Ehkä alfoilla ei olekaan niin hyvä itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vai? Noinko nykyään ajatellaan? Mun mies on lapseton.
Kyllä se valitettavasti vähän niin taitaa olla , ( ei silti millään pahalla )
Kierrätys on muodissa.
On se hyvä jos jollekin "vähän käytetty" kelpaaIhmiset eroavat melko helposti & löyhin perustein nykyään ja tämä kaikki ruokkii tuota ilmiöä .
Myös ensimmäisen rupikonnan kanssa hankitaan lapsi tai muutama ja heti eron tullessa sama homma uuden siipan kanssa .Joten voiko asiaa ihan oikeasti enää ihmetellä ? EI
Niin, syitä eroon on monenlaisia. Mä en voi sille mitään että lapsen isä jätti ja lähti toisen mukaan.
Yksi tyyppi hakkasi mua ja oli liian mustasukkainen. Heitin hänet pihalle.
Et kai oikeasti ala puolustautua näitä lassukkaprovoilijoita vastaan?! Aloittaja ei ole naista koskaan saanutkaan. Älä viitsi ruokkia trollia.
No kun, mulla on tylsää. :D
Olen kipeänä yksin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä hyvällä itsetunnolla varustettu "mies" 😂
Ai mieheys riippuu itsetunnosta?
Onko naisilla sama?
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut ko. naista jonkin aikaa seksin merkeissä, mutta olisi ilmeisesti aika edetä.
En vaan pysty. Lapsi ei minua niinkään häiritse, mutten pysty käsittelemään ajatusta, että minua pidettäisiin luuserina, aisurina, tyhmänä jne.
Tiedän ettei kannattaisi antaa muiden mielipiteiden vaikuttaa, mutta minkäs teet. Suhtautuminen lapsettomaan mieheen, joka ottaa yh-äidin on niin negatiivinen.
Vaikea uskoa, että sinulla olisi mitään tunteita naista tai hänen lastaan kohtaan (jälkimmäinen melko selvää, kun sanot, että lapsi ei "häiritse" niinkään).
Jos olisi, et miettisi asiaa hetkeäkään, rakkaus voittaisi pelon siitä mitä muut ajattelevat.
Elätkö muutenkin elämääsi sen mukaan mitä muut ajattelevat siitä? Mikä on se viiteryhmä, jonka arvojen mukaan määrittelet mitä saat tehdä?
Kokoomuslaiset?
Persut?
Lestadiolaiset?
Jainalaiset?
Kristilliset fundamentalistit USA:ssa?
Joku geneerinen "ne muut" joiden nimiin laitat omat ennakkoluulosi?
Toivottavasti naisystäväsi löytää uuden miehen, jonka kanssa voi rakentaa perhe-elämää ja nauttia parisuhteesta, silläaikaa, kun sinä konsultoit viiteryhmääsi elämästäsi.
Jaaaaaa, naisetko eivät muka mieti mitä muut ajattelevat heidän miesvalinnoistaan :D
Juu, eivätpä tietenkään. Nuo rautaisesta itsetunnostaan tunnetut naiset.
Vanha sanonta pätee: ronkelit runkkaa.
1/100 miehestä on varaa valita.
Vierailija kirjoitti:
Jaaaaaa, naisetko eivät muka mieti mitä muut ajattelevat heidän miesvalinnoistaan :D
Naisethan eivät kehtaa tapailla miestä jos mieheltä puuttuu muutama sentti pituudesta. Ei se niitä naisia itseään useimmissa tapauksissa häirtise, vaan he pelkäävät mitä muut ovat mieltä. Että siltä pohjalta tässäkin ketjussa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa yh-äiti kenenkään ykkösvalinta on, joten siinä mielessä mies tyytyy jos ottaa yh:n.
Toisaalta tavallisten miesten on erittäin vaikea saada naisia, joten parempi kai yh kuin ei ketään.
Alfat saattavat naureskella selän takana, mutta ihan turhaan. Eivät he olisi alfoja jos kaikki miehet olisivat yhtä tasokkaita.
Nimenomaan! Olen aina pitänyt outona kun nämä naureskelevat miehiä joilla on lihava, vanha, yh tms. nainen. Heidän asemansahan perustuu siihen, että on myös heikompitasoisia miehiä. Millä ne muuten erottautuisivat? Jokainen pelaa niillä korteilla mitkä on jaettu.
Olematonta itsetunnon kohotusta pilkata alemman tason miehiä. Ehkä alfoilla ei olekaan niin hyvä itsetunto?
Kaikki miehet eivät voi saada 20v silikonifitnessbeibeä jo siksi, että niitä on rajoitetusti.
Sama se on autojen kanssa. Samat tyypit jotka vittuilevat miehelle tämän naisesta, vittuilevat muiden vanhoista autoista, pienestä talosta jne. Kusipäitä ne on, yksinkertaisesti.
Joo kyllä se kannattaa nyt vajota ja maan alle, ei kai kukaan ole saanut vielä selville että olet tapaillut tätä naista?! Omg! Maineesi on menetetty! Olet löytänyt lisääntymiskykyisen naisen joka on jo penikoinu! Et olekaan kylän ainoa siitoskykyinen sonni! Mikä myötähäpeä! Kyllä sulle nyt nauretaan nakkikioskilla!
Kun yhdessä saunaillassa minulle vittuiltiin naisestani eräästä syystä, laitoin porukan hiljaiseksi kun totesin tyynesti, että ainakin saan pillua ja persettä niin paljon kuin ehtii haluta (yksi päänaureskelija valittaa tasaisin väliajoin ettei vaimo enää anna lapsen syntymän jälkeen, joten tiesin osuvani kommentilla). Asiaan ei ole sen koommin palattu.
Onko tää palsta ollut aina kesäisin yhtä tasoton? Eikun, tätä samaa paskaahan on muinakin vuodenaikoina. Miksi oi miksi trollit eivät pysy omilla alkuperäisillä foorumeillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vai? Noinko nykyään ajatellaan? Mun mies on lapseton.
Kyllä se valitettavasti vähän niin taitaa olla , ( ei silti millään pahalla )
Kierrätys on muodissa.
On se hyvä jos jollekin "vähän käytetty" kelpaaIhmiset eroavat melko helposti & löyhin perustein nykyään ja tämä kaikki ruokkii tuota ilmiöä .
Myös ensimmäisen rupikonnan kanssa hankitaan lapsi tai muutama ja heti eron tullessa sama homma uuden siipan kanssa .Joten voiko asiaa ihan oikeasti enää ihmetellä ? EI
Niin, olishan mun pitänyt arvata että ensimmäinen "rupikonna" kuolee ja jään parikymppisenä leskeksi. Elämähän aina menee käsikirjoituksen mukaan.
Ja mitä tuohon muoti-ilmiöön tulee, nykyäänhän uusioperheet ovat jo niin tavallisia, nuorten ja ei-niin-nuorten keskuudessa, että en jaksa uskoa tuollaisen ajattelun olevan niin kovin laajalle levinnyttä. Tiedän paljon lapsettomia nuoria miehiä jotka tapailee lapsellisia ja monella yh:lla tuntuu olevan ihan varaa valitakin ;) Toki joskus asiat menee kuten sanot mutta aika räikeää yleistämistä kyllä koko viesti.
Nykyään saa mies olla kiitollinen jos löytää edes yh:n.
Vierailija kirjoitti:
Tommoinen suhtautuminen on hel... vieköön ihan kivikautista, ja todellakin koen sen loukkaavan ihmisarvoani. T. Yh ja ihminen
Vierailija kirjoitti:
Nykyään saa mies olla kiitollinen jos löytää edes yh:n.
Edes?
Nuorten lapsettomien naisten - ns. normaalien naisten - kriteerit miesten suhteen ovat niin utopistisia, ettei moni viitsi edes yrittää. Yhä useammat jättävät suosiolla ihan vaan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan eivät kehtaa tapailla miestä jos mieheltä puuttuu muutama sentti pituudesta. Ei se niitä naisia itseään useimmissa tapauksissa häirtise, vaan he pelkäävät mitä muut ovat mieltä. Että siltä pohjalta tässäkin ketjussa...
No jos noin antaa toisten mielipiteen vaikuttaa, niin ehkei sellaisessa ihmisessä menetä mitään.
Eihän useimmissa muissakaan lajeissa jälkeläisiä siitä kuin alfa tai pari per populaatio.
Muut urokset hankkivat ravintoa, rakentavat pesää, suojelevat laumaa... kuka nyt mitäkin.
Ja näin se kai ihmisilläkin ammoin on ollut. Liian luonnollista hävettäväksi.